Informácia o ochrane osobných údajov a používaní cookies.

Prečítaj

Kto ide s nami pomaly a zdravo chudnúť v termíne od 2. júna?

Čaute všetky krásne baby s MK,
rozhodli sme sa, že od 2. júna začneme spoločne za výdatného povzbudzovania spolu chudnúť. Kto má odvahu sa verejne na to dať, má tento týždeň na rozmyslenie...od 2. júna od 8.00 začíname a chceme ísť ako ucelená partia od začiatku až do konca...takže poďte hneď od začiatku, aby sme sa poznali a potom nám tu nepriskakovali hore-dole ďalšie "chudnutiachtivé" účastníčky 😉
Ak by sa vám zdal tento termín zvláštny, tak je to preto, že 1. júna sme ešte na stretku júloviek z roku 2007 v Bojniciach a zdravá strava začína až od pondelka... 😃 😃 😃
Nebudeme držať žiadnu konkrétnu diétu. Každá z nás si donesie svoju predstavu, svoje poznatky a nápady, každá pôjde svojím tempom, aby sme aj my kojace maminy mohli chudnúť s ohľadom na kojenie 😉 😉 A môžme si aj podiskutovať čo je zdravé a čo už asi veľmi nie...
Ako si budeme porovnávať váhy a všetky ďalšie detaily si dohodneme spoločne...Tak neváhajte, je tu náš čas, hurááá na to!!!!
danielitka26
9. jún 2008
tu neni nikoho ??? 😞 😞 😞 😞 😞
penguin1
9. jún 2008
dani, caaau!
gratulacia, ako sa ti podarilo zhodit tolko centakov? to je skveleeee!!! x-)
nina81
9. jún 2008
ahojte, idem si kuknut tabulku...
nina81
9. jún 2008
tabulka este nie je aktualizovana? som zvedava
penguin1
9. jún 2008
este neni, kuki ma asi inu pracu... 😉 neboj, do vecera snad bude 😎
nina81
9. jún 2008
ja sa tesim z mojich -3 cm v pase, cakala som + vysledok, tak som este stale soknuta
penguin1
9. jún 2008
nina, super! x-) x-)
danielitka26
9. jún 2008
pengui ďakujem ani sama neviem ako sa mi to podarilo x-) x-) x-) x-) x-)

aj ja sa teším na aktualizáciu tabulky 😉
penelope2066
9. jún 2008
niekto mi tu pisal,ze moj vcerajsi jedalnicek neobsahuje bielkoviny.co mam teda papat aby som ich prijala?ja sa v tomto vobec nevyznam.
penguin1
9. jún 2008
pene, ja som to nebola 😉 ale bielkoviny su tusim v masku, vajickach... ci nie?! :-|
danielitka26
9. jún 2008
aj syry obsahujú bielkoviny 😉
certica
9. jún 2008
pene, aj jogurty a vobec mliecne vyr., dalej strukoviny
certica
9. jún 2008
som si nekukala ten link :-N 😃
pisem jednou rukou, popro tom kojim
inac gratulujem baby, dufam, ze tento tyzden sa aj ja hnem smerom dole
julova
9. jún 2008
Gynekológ prijíma novú sestričku do svojej ambulancie.
Okrem bežných otázok sa jej zrazu opýta :
- Slečna, koľko ste mali sexuálnych partnerov ?
- Päť, alebo šesť,
hovorí po chvíľke rozmýšľania sestrička .
- No, to nie je príliš veľa, konštatuje lekár.
- Máte pravdu, pán doktor, bol to taký nudný víkend.

😃 😃
julova
9. jún 2008
- Dobrý deň, chcela by som si u vás kúpiť klobúk.
- A čo konkrétne máte na mysli ?
- No, konkrétne mám na mysli poriadnu súlož,
ale u vás si chcem kúpiť klobúk.

😃 😃 😃
nina81
9. jún 2008
danielitka26 - som =-)
selu
9. jún 2008
zuzi julova, supeeeeeeeeeeer 😃 😃 😃
nina81
9. jún 2008
baby ked sa snazite jest 5-6 krat denne, mensie porcie, su tieto porcie rovnake alebo si date viac na obed, na desiatu a olovrant menej?
vesi
9. jún 2008
desiatu a olovrant si dávam menšie "veci" ako napr. nízkotučný jogurt, acidko, ovocie apod.
julova
9. jún 2008
presne tak ako vesi pise...ranajky su vydatnejsie, desiata len nejake jabko, hrusku, pripadne jogurt, acidko...a olovrant tiez len nieco take 🙂...a obed a vecera su vydatnejsie (do 250 g 😃 )
saskarisko
9. jún 2008
Ajhojte,
tak u mna bol minuly tyzden s cvicenim out (choroba svinucha), ale tento sa uz do niecoho pustim. Ale ja sportujem uz kazdy den, Risko chce vsade chodit a vstat (takze ja riadne beham). Len som teraz zladla mekaca, ktoreho som nemala pol roka (pardon, aj sa hanbim, ale ja som dostala hroznu chut) :-N

Vaha mi zostala rovnako, ale merat som sa nemerala

Desiata - povacsine ovocie
Olovrant - zelenina, alebo acidko, alebo pol rozka s niecim
Vecera - povacsine syry so zeleninou, cottage so zeleninou, alebo nieco (za normalnych okolnosti - tznm. dnes nie), snazim sa vynechavat rozky, chleby

Nika_Ke - IP
vesi
9. jún 2008
tak kam ste všetky zmizli? =-)
saska a nebojíš sa, že ked vynecháš chlieb, schudneš a potom sa začneš stravovať normálne, tak to naberieš späť?
saskarisko
9. jún 2008
Vesi - ja chlieb jem normalne na ranajky, a sem-tam aj na olovrant. Len na veceru si ho nedavam. 😉
vesi
9. jún 2008
aha, tak potom áno, zmiatla si ma lebo si nenapísala raňajky 😃 😃 😃
saskarisko
9. jún 2008
No Nina sa pytala na desiatu, olovrant 😉

Ale ranajky su - vlocky + jogurt + ovocie, alebo chleba s niecim, ...
Obed - normalka - polievka + druhe (ale mensie porcie), uz davno mam problem s normalnymi porciami v restike

Uz len tie moje sadielka spevnit, a dat nieco dole 😉
saskarisko
9. jún 2008
A kedze Riskovi varim bez soli, tak u nas uz solime len tak jemnucko, tak aj to vela urobi :-p
penguin1
9. jún 2008
cau babulky!
aj u mna napodobne... ranajky chlieb s niecim, desiata ovocko, obed normalny, ale malicko, olovrant jogurt alebo co sa najde a vecera tiez nieco a malicko 😉 dnes som od rana "drzala", teda snazila sa drzat jablcno-octovu dietu... 😃 😃 ale len snazila. na olovrant som zjedla jogurt a na veceru pol rozka so syrom.. :-p a jasne vela zeleniny x-)
vesi
9. jún 2008
aj ja som sa naučila pri deťoch menej soliť 😃 ale neviem si odpustiť veľa soli na paradajku :-N ja mávam raňajky podobné ako ty. kornfleksy + sojove mlieko, lebo klasické neznášam. :-p

Začni písať odpoveď...

Odošli