Mám 21 rokov a mám silnú túžbu byť mamou

hanicka31
3. dec 2016

Ahojte. Idem sa sem poradiť. Mám 21 rokov, študujem prvý ročník VŠ. Priateľa mám uz 4 roky. Problém mám taký, že mám strašne silnú túžbu mať dieťa... HAK neberiem, chránime sa prezervatívmi, a rodičia ešte určite nechceme byť. Ale moje podvedomie si robí čo chce.. Stále mám sny o brušku, stále na to myslím, akoby to bola jediná vec na svete. Dokonca som si pozerala v obchode veci pre deti... Neviem sa toho zbaviť. Trvá to už rok, no teraz to je ešte silnejšie.,,Na poslednej gyn prehliadke som sa pýtala na názor doktorky. Povedala že to je prirodzené, no to mi moc nepomohlo, kedže neviem ako sa toho zbaviť :( strážievam deti, študujem pedagogiku, a aj v rodine máme veľa detí... Možno ma to okolie tak ovplyvňuje; neviem :(

pribinak
3. dec 2016

Vsetko strasne pekne, ALE, z čoho chces zit, ty, muz a dieta, kde chces bývať? U mamky?
Študuješ na VS, vsak sa pozri trochu reálne na vec

tutu_1
3. dec 2016

Pre dieťa je vždy lepsie keď pride do úplnej rodiny. Preto by som si vo svojom živote dala do poriadku najprv toto, potom dokončila aspon bakalára, lebo študovať s malým babom nic moc. A potom ak to tak budete obaja cítiť, preco nie. A iste aj bývanie si treba premyslieť 😊

catherinah
3. dec 2016

Takuto tuzbu mam ja od 12tich. Z Tvojho prispevku vidiet, ze si este dieta - obzeranie veciciek, brusko....presne jak ja vtedy.
Dostuduj, zalozte si rodinu, najdite si pracu, byvanie a potom rozmyslaj nad potomkom. Aby si nedopadla ako XY inych, co byvaju u svokry alebo nemaju na zakladnepotreby

ammellia
3. dec 2016

je to normalne, biologicky je 21 rokov uplne idealny cas na dieta. Socialno-ekonomicky uz povacsine nie. S partnerom si sa o tom rozpravala?

pavlinka_m
3. dec 2016