Pomôže Inofolik k otehotneniu?

miskamichalka
5. jan 2020

Ahojte, snažíme sa síce krátko (4. mesiac), no študujem si, čo a ako. Lekár mi samozrejme pri preventívke povedal, že po 4. mesiaci snaženia je skoro niečo riešiť, ale odporúčal mi výživový doplnok Inofolik. Momentálne už asi pol roka beriem denne vit. C a kyselinu listovú. Myslíte si, že Inofolik pomôže, alebo je to zbytočné? Vždy čakám len na príchod menštruácie, pretože ja mám príznaky tehotenstva skoro každý cyklus, aj keď sme sa nesnažili. Bolesť prsníkov, časté močenie, únava, či prežieranie pred menštruáciou, to sú pre mňa normálne predmenštruačné príznaky. Ďakujem Vám za každý postreh a skúsenosť, či radu ♥

lucinka1988
5. jan 2020

@miskamichalka cely život som mala nepravidelnú ms a ako som začala brat inofolic combi, do 2,5 mesiaca som bola tehotná, dodnes to považujem za zázrak. Či to bolo inofolicom je vo hviezdach 🤷‍♀️Snažíme sa teraz o druhé a rozmýšľam, že ho začnem užívať zas..Beriem síce kyselinu listovú, ale inofolic by mal byt účinnejší

miskamichalka
autor
5. jan 2020

@lucinka1988 Velá vďaka za odpoveď. Hádam sa aj nám zadarí a Vám držím palce ♥

lucinka1988
5. jan 2020

@miskamichalka ďakujem pekne, tiež Vám držím palce 💪💪

nevludna
5. jan 2020

@miskamichalka inofolic obsahuje kys.listovu a este jednu latku, ktora podporuje dozrievanie vajicok. Takze je to urcite viac ako len kyselina listova. Tiez mam kupeny a od noveho cyklu (ked pride), ho zacnem tiez brat. Drzim palce

@lucinka1988 a preco si sa rozhodla pre combi?

sandrusa777
5. jan 2020

Ktory den cyklu ho zacinate brat?alebo ako sa ma uzivat?

lucinka1988
5. jan 2020

@nevludna mne ten combi odporučila endokrynologicka a ja som ďalej neskúmala, či je lepší ako obyčajný, užívala som iba ten 🤷‍♀️

natalindaaaaa
5. jan 2020

@miskamichalka ja som si inofolic davala koli tomu aby ovulka prisla skor, kedže som ju mavala 20-26DC a teda potom som mavala aj dlhe a nepravidelne cykly.
@nevludna