Všetky ženy v okolí sú tehotné a nám sa už dva roky nedarí
Ahojte.
Prišla som sem viacmenej vyliať svoj žiaľ ,lebo už nevládzem.Mam 38 rokov,za sebou jeden MA ,konizaciu a už vyše dva roky sa snažím otehotnieť.Vitaminy,rôzne kúry atď ....Už som v rukách odborníkov z CAR a zatiaľ tiež neúspešne.Vsetky moje známe, kamarátky ,susedy už majú deti.Dokonca aj 18 ročná dcéra mojej kamarátky.Suseda tehotna....no proste veľa tehotných okolo mňa.Nezavidim,len mi je ťažko na duši.Dnes k nám prišiel manželov15 ročný syn z prvého manželstva s tým,že jeho mama je tehotná a on bude mať sestričku.Samozrejme som mu zagratulovala,ale musela som sa ukryť v kúpeľni aby nebolo vidieť že placem.Nevladzem.Neviem to spracovať,neviem to predýchať.O pár dní sa mám dozvedieť či aj mne vyšlo tehotenstvo a nevidím to ružovo...Hoci nádej zomiera posledná.Moj muž povedal,že ak to už tentokrát nevyjde,že on končí.Neviem či mi niektorá z vás rozumie,lebo ja už cez slzy nevidím ani na displej.Dakujem že som sa tu mohla zdôveriť.
@ayanamirei ty si nikdy nikomu nepovedala nic co z teba v nejakom zlom momente vyhrklo a potom si to mozno lutovala alebo si pomyslela mozno som mohla reagovat inak? Neboli sme tam nevieme pri akej prilezitosti jej to povedal a ako presne to povedal. A ako pise autorka,ziadna kasa sa neje taka horuca ako sa uvari... a takisto to nemusi znamenat ze ak by sa im podarilo tak zrazu povie , daj to prec lebo ja uz koncim...
@lusyp ďakujem za tvoj komentár.Ja sa modlím tiež.❤️Viera mi veľmi pomáha.
@majinka81 dakujem ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
@ktochytavzite nerozumiem čo máš na mysli s tou Nitrou.Ano,s manželom som takmer 4 roky.Z toho som raz prirodzene otehotnela,ale skončilo to MA.A potom som mala konizaciu a odvtedy sa nedarí.Ani prirodzene,ani cez CAR.