Môžu rodičia brániť dospelej dcére, aby mala vzťah?

bettieb
13. okt 2020

Ahojte, som normálna 22 ročná baba, ktorá má rok a pol partnera. Pochádzam z 3 súrodencov a som najmladšia. Pochádzam z východu Slovenska, partner (22r.) zo severu a spoznali sme sa v BB, kde obaja študujeme. Ide o to, že s partnerom sa stretávame v BB, kde má byt (nebývame spolu, občas tam prespávam). Moji rodičia majú obrovský problém s tým, že chcem ísť za ním, čo je, vzhľadom k tejto situácii, pochopiteľné, a neustále mi vyčítajú, že som nevďačná, že doma mi je zle, keď od nich odchádzam, že za chlapmi chodia štetky a blablabla. Už naozaj nevládzem počúvať tieto zakomplexované reči, a áno, viem, sú to moji rodičia, ktorých by som si mala vážiť. Avšak je normálne, aby dospelému človeku rodičia bránili vo vzťahu? Je to môj druhý frajer, a teda prelietavá nie som, je to slušný chlapec z dobrej rodiny a moji rodičia sa s ním už niekoľkokrát stretli. Prosím vás, povedzte mi ako riešiť túto situáciu, nakoľko takto sa fungovať nedá a ja už neviem, čo rodičom povedať.

limetka69
13. okt 2020

nie je to normalne, a neviem ci to rodcia dokazu pochopit, nech by si dala akekolvek argumenty

gabi000
13. okt 2020

@bettieb skús to neriešiť. Nič zle nerobíš, máš 22 rokov, študuješ 🙂

alchemilkazltozelena
13. okt 2020

@bettieb bola som podobny pripad... ja z vychodu, priatel 300 km dalej a ja som tam studovala kde on byval... po vyske som tam ostala a som tu uz 10 rokov... mame neostavalo nic ine len sa s tym zmierit, aj ked mam pocit ze ma s tym problem dodnes, ze som daleko... asi to bude aj ich "problem"...

bettieb
autor
13. okt 2020

Joj, naozaj vám ďakujem, už som si začínala myslieť, že je to normálne, ale ako vidím, tak nie je. Asi sú naozaj prehnane starostliví...

ivca88
13. okt 2020

Opýtaj sa ich, čo teda od teba očakávajú.
Či sa s ním máš rozísť a začať naozaj obhanat chlapov, tak, ako o tebe hovoria? Alebo či si máš nájsť ženatého, starého? Alebo čakajú, že budes do 35-ky sedieť pri nich ?