Je to tehotenstvo alebo stres?

jana0101
29. mar 2013

Zdravím, chcela by som sa s vami poradiť ohľadom veci, ktorá ma posledné dni trápi
Užívam HAK, ale v druhý deň som dostala bohužiaľ hnačku, dostatočne som sa chránila počas celého mesiaca . 3 dni pred menštruáciou, v čase neplodných dní sme mali prerušovanú súlož s priateľom už bez kondómu. Menštruáciu som dostala načas, ale krátku iba 3 dni. Momentálne neviem či je to pre stres alebo nahováranie tehotnosti alebo aj naozajstné tehotenstvo. S tehotenským testom ešte počkám pretože dnes je ešte len 7mi deň od tej súlože. Chcem sa s vami poradiť, či sa vám to stalo a či ste boli tehotné alebo zo stresu mali slabú menštruáciu.
Ďakujem za seriózne odpovede

limetka713
29. mar 2013

@jana0101 ahoj, podľa mňa tehotná nebudeš..ja ked som brala HAK taktiež som mala omnoho slabšiu a krašiu menštruáciu..ale tak test môžeš spraviť aby si mala istotu..ale ešte by som pár dní počkala..

saska.t
29. mar 2013

@jana0101 ten kto berie HAK ma poväcsine menstruaciu 3-5 dni,takze nic neobvykle,tehotenstvo je malo pravdepodobne,ale nie nemozne 😉

jana0101
autor
29. mar 2013

Dakujem dievčatá za rady, veď práve, HAK beriem asi 7 mesiacov a mala som menštruáciu zatiaľ vždy 6 dňovú, preto som sa veľmi zľakla. Tak jediné čo mi ostáva je asi len čakať..

tamarka9
29. mar 2013

ked beries HAK nemas plodne a neplodne dni, vajicko nedozrieva. Hnacka moze ovplyvnit vsrebanie lieciva, ale musela by byt naozaj intenzivna a silna. Pokial si sa potom chranila, tak je to nepravdepodobne. Dolezetite je precitat si pribalak, je podstatne v ktorom tyzdni si mala hnacku. A 3 dnova menstruacia pri HAK je normalna,aj ked inokedy mavas 6. No kazdopadne nic nie je uplne vylucene, ale naozaj nepravdepodobne. Pre istotu si vsak urob test, aby si nebrala HAK ak si naozaj tehotna.... takze si este skontrolujm v ktorom tyzdni si mala hnacku a co o tom pisu v pribalaku.