Používame cookies. Viac informácií tu. OK
hettinka
11. júl 2019

@katesynka podľa mna tehotna nie si. Ak si brala a nedobrala tabletky (HAK???), máš asi rozhádzané hormóny, možno cystu, alebo stres... alebo ideš do prechodu.

katesynka
autor
11. júl 2019

@hettinka tiež dufam, ze by to mohli byt hormony. Ale zobrala som len 3 tabletky HAK na zaciatku, pitom uz nie. Ze by mi to az takto rozhadzalo cyklus? Vieš, je to zvlaštne. Doteraz som mala vždy menstruaciu presne na den, po rocnej pauze som mala nechraneny styk a hned mi meska aj s priznakmi tehotenstva....

liduska12
11. júl 2019

@katesynka ved doktora niekto musi zastupovat tak skus ist k zastupujucemu...a nemozes byt uz pomaly v prechode?

hettinka
11. júl 2019

@katesynka a brala si HAK predtým, alebo zo si začala brat a hneď aj skončila?

katesynka
autor
11. júl 2019

@hettinka nebrala som, rok som nemala nikoho, tak nebolo treba.

hettinka
11. júl 2019

@katesynka aj ak by si ju brala, v prvých dňoch chránená nie si. No zariskovala si ... ale aj tak si myslím, že sú to skôr stres a hormóny.

jallka11
11. júl 2019

ako ale vieš, pri tvojom veku, to už môže proste takto haprovať. no ak ti takto test ukazuje, že je negatívny, tak si myslím, proste, že tehotná nebudeš. treba si proste zájsť na gyndu

vandicka7
11. júl 2019

@katesynka ja si myslim, ze su to hormony, mojej mamine menzes takto hapruje asi od 40tky to je 5 rokov, kolko x nedostane aj dva tri mes a potom dostane tri x za mesiac na par dni, potom zase mesiac dva nic a potom zase dva x v mesiaci, skor to bude prechod a ak si mala HAK mala si ju predsa len brat poriadne

whatever1
11. júl 2019

@katesynka v profile mas 37

diaalex
11. júl 2019

@katesynka keďže máš 47, tak to už kľudne môže byť aj prechod.... vtedy sú hormóny rozhádzané

Tu začni písať odpoveď...

Odošli