Meškanie menštruácie a tabletka po. Môžem byť tehotná?

dominickaaa666
28. máj 2013

Ahojte, mam problem. pred 2tyzdnami som mala nechraneny styk. nemozem presne povedat ci som mala alebo nemala ovulaciu pretoze menstruaciu som nikdy presne nemala. napriklad minuly mesiac som mala po 30dnoch tak moze to byt tak aj teraz,ked som si to vypocitala mala som dostat menstruaciu 24.5,ale doteraz ju nemam. nechraneny styk som mala 2dni po sebe. neskor som zobrala tabletku po co doteraz velmi lutujem, ze som sa nechranila radsej inak! !!!Priatel sa nespravil vobec ani v jeden ani v druhy den!!!! lenze problem je v tom, ze za druhy den tu tabletku by som zobrala takze v druhy den viem urcite, ze tehotna niesom,ale za ten prvy den som ju nezobrala. bohuzial ma nenapadlo zobrat ju skor. zobrala som ju do 72hodin od 2 styku... mavam biele vytoky za den toho nieje az tak vela, nikdy som to nejak nesledovala,ale viem, ze som ho mala stale. nemam ziadne priznaky tehotenstva.len mozno prsia ma trosku bolia,ale nieje to vzdy rovnake raz viac raz menej raz vobec... tak ako pred menstruaciou. teraz toho vytoku vela nieje,ale predsa len sa chcem opytat ci meskanie menstruacie moze byt zapricinene tabletkou alebo pripadnym tehotenstvom ?

jaja018
28. máj 2013

Urob si tehotensky test a budeš vedieť. Takto ti nikto nepovie či si alebo nie si @dominickaaa666

jahodnicka
28. máj 2013

Otázka zní, zda můžeš být těhotná. Já myslím, že můžeš, ale jak píše @jaja018, zkus test.My se můžeme jen domnívat.

titulienka
28. máj 2013

test uz ukaze urcite 🙂

lucka.lucy
28. máj 2013

Tu ti nikto nepovie, ci si alebo nie si tehotna 100%. Neviem kolko mas rokov, ale tabletka "PO" sa pouziva "v pripade nudze" a nie zakazdym ked mas nechraneny styk. Ked si ho mala prvy krat, ... ok, ale pises, ze dva dni po sebe. Druhy den si ho mala preco nechraneny?? Uz si si mohla davat pozor... 😉

Kup si dobry tehotensky test, 10kovy, pockaj na ranny moc a uvidis. Ked nemas pravidelnu mrchu tak meskanie je normalne. Priznaky co pises su normalne tak ako pre tehotenstvo tak pre mrchu....
Nabuduce balicek kondomov so sebou!! 😉 😉

niki18
28. máj 2013

Meskanie ti pravdepodobne sposobila tabletka po, ale ak si chces byt ista na 100 % sprav si test....A s tabletkami po sa nezahravaj, ked nemusis, pretoze ti to dodrbe cely cyklus...Hovorim z vlastnych skusenosti, kedze ked som bola este na strednej, tak som ich parkrat vzala a potom som to lutovala, ked som krvacala 3 tyzdne vkuse alebo som nedostala kramy aj 2 mesiace...uzivat s rozumom a len v pripade potreby...radsej si daj predpisat antikoncepciu....

pingu1
28. máj 2013

tabletka PO je brutalny hormonalny bordel, takze sa necuduj

sorciera24
28. máj 2013

prisam fakt, tento tyzden navrhnem riaditelovi vyucovanie noveho predmetu - sexualnej vychovy...fakt, ale fakt na skolach chyba...toto je priklad....a som ju ochotna aj vyucovat:D seriozne, lebo toto uz nie je normalne dookola tieto temy.... 🙄

chymenitta33
29. máj 2013

@dominickaaa666- zase debilné otázky! ! ! ty si nedáš povedať? 😎 😠

danu
29. máj 2013

otazku zamykam na ziadost zakladatelky