Používame cookies. Viac informácií tu. OK

Meškanie menštruácie po vysadení antikoncepcie

vercici159357
10. máj 2016

Ahojte. Viem, že týchto tém tu je veľa ale chcem počuť váš názor keďže žijem momentálne v Porte, tak sa nemám ako dostaviť ku svojej doktorke a mám menší-väčší problém. Antikoncepciu som vysadila po 4 rokoch vo februári. Následne nato som dostala menštruáciu ako keby cez 7- dňovú pauzu, mesiac nato tiež v normálnom čase. Ale teraz mi mešká už 9 deň. Posledný menzes som dostala 3.4. 2016. Mala som nechránený pohlavný styk, ale priateľ si dával pozor a je si tým istý. Po 11 dňoch od styku som si robila aj test, ktorý vyšiel negatívne. Meškanie je spôsobené vysadením HAK alebo je možné tehotenstvo? Mám len biely výtok. Momentálne som bola aj dosť v stresových situáciach, kedže som vela lietala a cestovala a riešila som aj školu. Prosím poradte mi, čo mám robiť. Ďakujem a prajem pekný deň.

janinah
10. máj 2016

ďalší test

jeennyv
10. máj 2016

u kazdej zeny je rozna doba, kym sa telo upravi po hak, ale ked vies, ze ste sa nechranili tak len dalsi test ci lekar....

vercici159357
autor
12. máj 2016

babule dnes som si spravila ďalší test a bol negatívny. Dnes to je 15 dní od styku ale mrška stále nikde. Čo mám robiť? .. Som v Portugalsku a už som naozaj zúfalá.

Tu začni písať odpoveď...

Odošli