Otehotneli ste počas pauzy medzi užívaním antikoncepcie?

miriam1983
26. máj 2013

Ahojte dievcata, mam taku otazocku. Stalo sa Vam niektorej, ze ste otehotneli pocas pauzy medzi uzivanim HAK?

sissy27
26. máj 2013

@miriam1983 no a tebe sa to stalo alebo sa len bojíš, či náhodou? ono jediná 100% antikoncepcia je nesexovať 😅 ale ak berieš tabletky, treba skontrolovať blister, či si zjedla všetky tak ako si mala, a pospomínať či si nemala hnačku alebo nezvracala, prípadne neužívala lieky, ktoré oslabujú účinok atk...

miriam1983
autor
26. máj 2013

bojim, ci sa mohlo stat. no zjedla som vsetky, tabletky beriem vecer, a cez noc som hnacku nemala, ani nic ine lieky co beriem, vraj ucinok neoslabuju. ale tak vraj nic nieje 100%, tak sa pytam na skusenosti

sissy27
26. máj 2013

@miriam1983 teoreticky sa stať môže, počas užívania atk, nič nie je 100%-né... ale nikto ti tu cez net nepovie, čo sa deje u teba, sprav si test alebo navštív gynekológa...

miriam1983
autor
26. máj 2013

to mam v plane 🙂 este si pockam, ci menstruacia pride tak ako ma a potom uvidim...

miriam1983
autor
27. máj 2013

teda mala som 7 dni pauzu, na osmy den som mala nechraneny pohlavny styk a tabletku som si dala az vecer, tak tri hodiny po styku. Preto sa pytam, ci ten osmy den HAK este posobi, prip. ci tabletka, prva v mesiaci, zabranila pocatiu. Dakujem