Používame cookies. Viac informácií tu.
Zavri

Tabletka po, test negatívny a meškajúca mrcha

sarik2704
6. nov 2019

Dobrý deň, viete mi poradiť dala som si do 36h tabletku po, Ellaone..lebo ušlo..no keď mi meškali 5dní išla som doktorovi a ten povedal, že nič podozrivé nevidí no mám si spraviť test.. stalo sa to 04.10. A mrcha mala príjsť 25.10. testy sú negatívne a mrcha nikde...Vopred ďakujem za všetky názory a rady🙂

petkaaa
6. nov 2019

Neviem teda čo čakáš... laici na modrom koníku majú vedieť viac ako lekár, ktorý ťa vyšetril? Tabletka po ti rozhádže hormóny, tak meškanie môže byť spôsobené aj tým.

carduelis
6. nov 2019

Tabletka po - to je obrovský balík hormónov, ktoré narušia bežné fungovanie cyklu. Pravdepodobne sa tvoje telo spamätáva, je možné, že aj ďalšie cykly budú iné.

nicollette332
6. nov 2019

@sarik2704 je to tou tabletkou, rozhadzala ti hormony ak doktor povedal, ze je to ok a nie su tehotna tak len musis vyckat alebo chod na vyvolavacku

sarik2704
autor
6. nov 2019

@nicollette332 resp. Povedal, že ešte je skoro aby niečo videl. Že mám si robiť testy...

cervenavevericka
6. nov 2019

@sarik2704 tak si rob testy, ako ti doktor kazal. Ked ti bude meskat 2-3 tyzdne a testy budu stale negativne, zavolaj doktorovi a dohodni sa s nim, ci netreba dat vyvolavacku.

nicollette332
6. nov 2019

@sarik2704 no a kedy si sa testovala naposledy? no podla mna keby si tehotna dnes to uz davno vies kedze uslo 4.10. a 23.10. neprisla ms... no ale tak skus za par dni zas

sarik2704
autor
6. nov 2019

@nicollette332 dnes ráno a negatívny @cervenavevericka ďakujem tak aj spravím

nicollette332
6. nov 2019

@sarik2704 no tak skus este za nejake 4 dni, ale podla mna bude vysledok rovnaky 🙂

nika3136
6. nov 2019

Jedna z najdôležitejších informácií ešte pred užitím takejto antikoncepcie - NARÚŠA MENŠTRUAČNÝ CYKLUS. Mňa len zaráža že ani nevieš, čo berieš

prarosnicka
6. nov 2019

po tejto tabletke som nedostala menstruaciu 4 mesiace, uplne ti to rozhadze hormony .... ked tak si sprav este pre istotu test

janinka007
6. nov 2019

no a načo vyvolávačku?? dalšie svinstvo do seba...ved raz jej prídu. Ja sa chytám za hlavu z týchto diskusíí. 🙈

petkaaa
6. nov 2019

@janinka007 Presne!!! Jedno cez druhé a potom sa ešte čudujú, prečo majú rozhádzaný cyklus... veď to nie je stroj, tiež sa musí spamätať z týchto hormonálnych koktejlov čo do seba tie baby popchajú

sarik2704
autor
6. nov 2019

@prarosnicka ďakujem 😊😊👍

hettinka
6. nov 2019

@sarik2704 podľa mna si si rozhadzala hormóny a ms príde časom.

waggi
6. nov 2019

@sarik2704 ja si myslím, že je to len tou tabletkou každý na ňu reaguje inak, napríklad mne nikdy nič nerozhádzala, dala som si za celý život asi 3, nikdy hneď po nej neprišla ms, ale prišla tak ako mala a necítila som sa inak a ani divne

sarik2704
autor
6. nov 2019

@waggi Ďakujem☺️

kiki255
7. nov 2019

@sarik2704 tabletka po je humus. Tá ti rozhodí všetko v tele. Žiaden strach. Ak si užila tabletku, neobavaj sa. Skôr toho čo to urobilo tvojmu telu. V každom prípade všetko sa upraví raz dva. 😊

sarik2704
autor
8. nov 2019

@kiki255 ☺️ Ďakujem

senorita127
12. feb 2020

@sarik2704 ahoj , prosím ta ako si dopadla ? Bola či nebola si nakoniec tehu ? Práve prezivam niečo podobne .. ďakujem za odpoved

Tu začni písať odpoveď...

Odošli