Používame cookies. Viac informácií tu.
Zavri

Doručenie - nedoručenie balíka

19katarinka85
4. apr 2018

DObrý deň,prosím vás,ak môžete ,tak poraďte.19.3.som doporučene,prvou triedou posielala balíček,podľa PČ je stale len v preprave,keď som podávala reklamáciu na pošte,povedali mi,že balík mohol byť doručený len ako list,ak sa odlepilo podacie číslo.Už som zisťovala aj na pošte adresáta,tam nič nevedeli,povedali mi to iste,ako pri reklamácii.lenže pani mi hneď ako do týždňa nedodržala balík napísala,že chce vrátiť peniaze.Komunikovala so mnou asi tak,že raz za týždeň napísala,či viem niečo nové,ale pošta ma termín na vyjadrenie do 24.4.2018.Moja otázka,verili by ste alebo nie,či pani dostala ten balík?Už mám pocit,že balík má a teraz by chcela aj tie peniaze späť.Poslala som jej aj podací lístok odfotený,takže ja som si splnila svoju povinnosť.?ProsímporaĎte,lebo už sama neviem,čo robiť :(

viera27
4. apr 2018

nie, podla mna balik nema

ivkaa1111
4. apr 2018

Ak sa balík nenájde, pošta vám vráti peniaze .. mne sa to tiež stalo, podala som reklamáciu a balík sa po niekoľkých dňoch zázračné našiel a bol doručený na adresu ... Takže ja by som počkala až na vyjadrenie pošty, skôr by som neposielala peniaze

sissy27
4. apr 2018

@19katarinka85 počkať na vyjadrenie pošty, buď nech doložia potvrdenie, že balík doručili, alebo priznajú, že balík stratili a vtedy máš nárok na nejaké odškodné, je to okolo 12€.

ostorha
Autor odpoveď zmazal
Zobraz
alobalka
4. apr 2018

@19katarinka85 náklady by mala riešiť pošta. Čo sa chcú vyjadrovať do 24.4?!
Veď tovar ako si ho posielala má prísť adresátovi do 2 pracovných dní, nie? A keď máš doklad o poslaní, pochybila pošta. Veď musia mať nejakú evidenciu a vedieť sa vyjadriť k zapotrosenej zasielke. Adresát ju asi nemá, keď aj pošta sa vyjadrila, že je v procese prepravy. Ja som raz posielala obycajne ako list a prišlo to o 2 týždne. Ale bol to tovar v hodnote 2€...

judar
4. apr 2018

to čo robí pošta v posledných dňoch je neuveriteľné...ja som takto poslala malú zásielku doporučene a doručená bola po týždni...ale hlavne že som cvakala 1,40€

fefe123
4. apr 2018

@alobalka predpokladám, že je to reklamačná doba " 30 dní na reklamáciu"... preto do 24.4.2018

19katarinka85
autor
4. apr 2018

@ostorha Ano,bolo to doporucene,I.triedou.Ta reakcia od kupujucej mi pride zvlastna,pretoze ja sa priznam,pozabudla som sledovať na nete zasielku,ale že pani sa prebrala až po týždni,a vyjadrila sa,že na jej pošte jej povedali,že ja ako odosielateľ si mám ísť zásielku hľadať :D ,už vidím,ako ma všade pustia,nech sa môžem pozrieť či tam nie je.Ja som už zisťovala kade tade,obvolávala,na jej pošte mi povedali,že pani tam má zriadený POBox,tak jedine,že to má uložené tam

fefe123
4. apr 2018

ak je stále v preprave, nie je tam, kde konkrétne? neviem, ako to má pošta, ale iní prepravcovia to majú tak, že vieš, či je to u kuriéra na doručenie, prípadne v depe.... sa mi zdá, že kedysi sa to dalo takto sledovať aj na pošte, že to bolo podané na tej pošte, odišlo to tam a tam, doručované, nedoručené, doručené...

puskaruka
4. apr 2018

Stalo sa už aj mne že na doporucenej zásielke sa odlepilo číslo a po zásielke som márne potom pátrala, lebo nalepili na ňu novú nálepku

luba41
4. apr 2018

@19katarinka85 nech si ona pobehá všetky svoje PO Boxy a schránky a zistí u nich na pošte..nájdu jej to určite u nich..kým ti to pošlú späť...

19katarinka85
autor
4. apr 2018

@fefe123 pošta to ma len podane,v preprave a dorucene.takze moc toho nezistim,ale co som si zistovala,cez dalsie miesta,ako balik isiel,tak uz bol odoslany na jej postu

dominika6
Moderátor
4. apr 2018

@19katarinka85 na podacom liste máš zozadu kod ten si zadáš do online sledovanie zásielky,kde sú presné dátumy,časy a miesta pohybu..ak je tam pohyb,že zásielka odovzdaná adresátovi,znamená to,že to prebral..

keena
4. apr 2018

@19katarinka85 ja som to tiez tak mala. Ze je iba v preprave. Aj reklamaciu som podala. Nakoniec som ale zistila ze bol doruceny. Nastasitie sa jednalo o bonprix. Takze boli seriozny. Vracala som tovar a oni mne peniaze. Ale nebolo mi vsetko jedno. Ked som im az po nejak tyzdni a pol zavolala tak mi povedali ze tovar je tam a mne pridu peniaze. A podla posty bol stale balik v preprave. Drzim prsty

19katarinka85
autor
4. apr 2018

@keena ved to,len ci jej ja mam verit,lebo mne osobne to pride tak,ze aj ak ho uz dorucili,tak pani nenapise,zeho uz ma.tak sudim podla jej chovania

veronikastrickova
4. apr 2018

Ja vy som skor verila pani, ze balik nema ako poste ze je doruceny. Len vlastna skusenost a nie 1 zla s postou.

simca06022011
4. apr 2018

no myslim, ze v bazaroch garancia a vracanie penazi nefunguje ako inde... ide iba o volu predavajuceho ci si mysli, ze peniaze ma vratit alebo nie. Reklamaciu a zhananie balika vie riesit odosielatel. Adresat akurat tak moze na poste poprosti postarky nech "pohladaju", pozru... podla podacieho cisla alebo na policke... vsetko ostatne dohlada odosielate, vypise sa reklamacia a budu hladat a riesit. Poviem pravdu o odlepenom podacom cisle pocujem prvy krat a to som poslala desattisice zasielok cez postu... Ved maju k zasielkam harky, ak im to nesadne hlada sa to hned... a viac menej aj viacnasobne kontroluju, lebo na odosielacej poste, prijimacej poste, dorucovalke to triedia... neviem si to predstavit, iba ak ludsky faktor a potom "ututlavanie".

19katarinka85
autor
4. apr 2018

@veronikastrickova ja som doteraz tiez nemala zlu skusenost s postou,poslala som uz x balickov a doteraz sa mi nic take nestalo.je ale zvlastne,ze pani si na to spomenula az po tyzdni,v den poslania som jej este pisala,ze max.o dva dni to tam ma.ked som sa snazila komunikovat aj pred podanim tej reklamacie,tak skromne mi odpisala az popar dnoch,ja na jej mieste by som urcite komunikovala s predavajucou.a nie po tyzdni poslat spravu v zneni : Ako?

simca06022011
4. apr 2018

@19katarinka85 mozno nemala cas, ja tiez tieto veci riesim dodatocne, viem ze ma nieco prist, a az ked mam cas reisim preco to neprislo... tyzden nie je tak dlho

veronikastrickova
4. apr 2018

@19katarinka85 ja tiez objednam naraz aj 10 veci a zabudnem ze som objednala. Poste ja osobne po vsetkom uz neverim. Treba zavolat na postu v bydlisku pani a nech oni potvrdia ci bol doruceny alebo nie. Ale mate podacie cislo, takze by som poslala max polovicu sumy, ale az po vyjadreni posty

19katarinka85
autor
4. apr 2018

@simca06022011 zabudla som napisat,ze ked sa mi ozvala na inzerat,tak som mala spravu kazdu chvilu,az ked sme sa dohodli ze teda danu vec kupi,zacala takto komunikovat raz za tyzden

@veronikastrickova

veronikastrickova
4. apr 2018

@19katarinka85 pockaj na vyjadrenie posty, jej posli screen ze balik je na ceste zatial viac neries

19katarinka85
autor
4. apr 2018

Ďakujem všetkym za rady.Počkám si teda do vyjadrenia k reklamacii a uvidim . Ste super baby
🙂

angela85
4. apr 2018

Na poste vedia presnejsue pozriet kde sa to stratilo.dali ste to reklamovat. Pockat na vyjadrenie posty mate narok na odskidne do vysky 15. €. Ak hodnota tovaru bola nizsia ako 15€ tak si odskodnite aj postovne. AA ked vam vratia peniaze, tak moztr vy vratit peniaze tej pani

irusa
4. apr 2018

je to problém pošty ..nie tvoj a ani kupujúcej..pošta nech preplatí ( t.j cca 12e )

zuzanka.zuzu
4. apr 2018

ženy ja žasnem že "nech rieši ona, ty si si povinnosť splnila" 😢😲👏 a potom sa čudujete... nuž každý má len takú povesť akú si sám urobí, že? 😉
takže ak je odosielateľka sviňa (čo v mnohé ste) tak ďakujem pekne 😨
ja by som urobila maximum, aby som balík našla a nie "mám podací lístok, pre mňa padla"

@19katarinka85 adresátke by som prefotila podací lístok, ubezpečila ju, že záležitosť riešim a nech prosím počká na vyjadrenie pošty a AŽ POTOM by som poslala peniaze... naozaj si nepochybila, takže vopred neplatiť. ale rozhodne by som nestrčila hlavu po piesku...

tinka0000
4. apr 2018

@19katarinka85 Moment moment...
Ako tu pisete, ze posta Vam preplati balik...Nepreplati Vam ho,ak ste si ho nepoistila...V pripade ze bol poslany ako list...tak Vam preplatia 12eur..A je im jedno aka hodnota balika je..
Nato je adresat, aby si ho poistil ak ma tam nieco hodnotne..
Po dalsie.. Posta nema nic spolocne s tym,ze balik nedosiel..Na postu chodi kazdy den 2x kurier...ktory preberie baliky pod cislom,ktory pridelila ,,pani pri priehradke,,
Podpise papier, ze prevzal tzv 254245baliky...tym padom, posta uz nieje zodpovedna za ne.
To,ze ,,kurier,, nedorucil balik je vec jeho..Jasne ze posta riesi ,,reklamaciu,, ale len preto ze sa to stalo na jej poste..Je to povinnost...
Ak poslete balik na poste napriklad v Blave, tak to je prva ruka cez ktoru balik ide..., a prejde dalsimi 50rukami..Cize netreba hladat vinu na ,,pani za okienku, ze urobila chybu,,
Takze, ak mate podali listok, treba spravit reklamaciu,ist za veducou posty, ktora spiše vsekto..a bude Vas informovat..
Pani ktorej ste to poslali, ziadne peniaze neposielajte..Jasne ze je nahnevana ze ona Vam peniaze poslala a balik nema..Ale mate doklad, ze ste to poslala...Ste stratova aj Vy, aj ona..
AK by mala balik doma, tak Vam ukaze to na ,,sledovanie zasielok,, pod PČ ze je prevzate..
Takze pockajte a uvidite vysledok.
ALe vravim, ak ste to poslala ako list, vratene Vam bude 12eur aj ked hodnota mohla byt 100€..
Vela stastia 🙂

irusa
4. apr 2018

@tinka0000 pokiaľ bol poslaný doporučene...pošta preplatí

tinka0000
4. apr 2018

@irusa podkial bol doporucene , preplatii jej 12, viac nie.
Ak by bol obycajne, tak posta to ani neriesi...🙂

irusa
4. apr 2018

@tinka0000 tak.. a ak bola hodnota balíka vyššia mala si to kupujúca preplatiť..to už je jej problém

Tu začni písať odpoveď...

Odošli