Ťažké rozhodnutie - dieťa alebo práca

nomina
13. okt 2016

Mamičky, prosím o názor...dcérka má 3 roky, keď mala 2. nastúpili sme do škôlky-ja som učitelka na dedine takže je somnou..teraz sme v škôlke druhý rok, v lete bude mať štyri. Prácu mam 35 km od domu, kde som predtým bývala, som tam zvyknutá, pracujem tam už 10 rokov, niekedy prespávame u rodičov, aby sme toľko necestovali...chcem dve deti, ale neviem sa rozhodnúť kedy druhé....chcela by som rozdiel 4 roky, ale keď pôjdem na materskú teraz- o rok, viem že sa už potom do svojej práce na dedinu nevrátim,lebo s dvomi deťmi by už bol problém dochádzať- a jedno do školy a druhé do škôlky:(taktiež sa bojím ako by si dcérka zvykla v škôlke v meste,,bez mamy,,..keď je namňa naviazaná-nie mojou vinou,ale na dedine je len jedna trieda:(
Druhá možnosť by bola počkať kým dcérka pôjde do školy- dám ju už do mesta kde bývame a potom ísť na materskú a potom si už budem hľadať prácu po materskej v meste...len ten rozdiel bude cca 6 rokov- to už je veľa nie?...a dcérka sa každý deň pýta na sestričku🙂
tak čo by ste si vybrali? rozdiel 4 roky a do super práce sa už nevrátite....alebo ešte si užiť 3r. dobrú prácu aj s dcérkou v škôlke, kým pôjde do školy a potom ísť na druhú materskú?diky všetkým za prečítanie a názor🙂

hivanik
13. okt 2016

Nechat tomu volny priedeh. Kiez by sa dali veci takto naplanovat ako si zelame🙂

emilia25
13. okt 2016

Najstarsi ma 8 rokov najmladsia 7mesiacov syn ju vie zabavit dat je dudku je proste velky brat.tam ten rozdel je pekne vidiet uz mladsi chalani tak nepomahaju aj ked ju samozrejme maju radi ale je to vidiet ze najstarsi je iny k nej ako mladsi.

sibalka21
13. okt 2016

Preco su 4 roky akurat a preco je 6 rokov vela?? Nechapem takuto logiku.... Vobec to nieje vela... Ak je to tak ako hovoris, pockala by som pokial mala pojde do skoly

ivana11155
13. okt 2016