Najlepšia trojkombinácia podľa Eli - aký je úplne najlepší kombinovaný kočík v 3kombi sete, podľa teba?

Zodpovedané
28. aug 2020

Ahoj,

úplne najlepšia trojkombinácia kočíka by bola podľa teba aká?

Ďakujem pekne 🙂

Ahoj,

táto otázka je strašne strašne komplexná, pretože u normálneho človeka “najlepšia” znamená najlepšia z pohľadu nejakých jeho potrieb, vyhľadávaných faktorov. A tak isto aj štýlu a ceny. Tiež je otázka, či myslíme ako trojkombináciu klasickú - už vopred predpripravenú aj s vajíčkom, alebo rátame aj tie, kde si všetky diely, alebo aspoň časť z nich treba nasurovku vyskladať. Také sú niekedy aj lepšie, pretože si človek vyberá najmä podľa športovej časti a zvyšok už len doskladá k nej.

Každopádne, ja osobne by som tiež riešila najmä športiak, a teda aj terén a skladnosť a vlastné potreby (a aj keď som pomerne vysoká. Skôr preferujem menšie, skladnejšie kočíky, ktoré mi nie sú na ťarchu) a aj kombináciu by som vyberala podľa toho.

Môj kočík by tiež nebol čierny, nejak mi to ku kočíku nesedí. A k tomu moja osobná skúsenosť a preferencia mi ukázala, že najlepšie sa riadia konštrukcie, kde sú predné a zadné kolesá rovnaké na šírku - manipulácia je proste skvelá v takých prípadoch. Preto som milovala tlačiť môj milovaný Seed Papilio, o ktorom aj poviem, že je za mňa asi naj, aj keď si nemyslím, že pre všetkých.

Seed Papilio

Seed Papilio je high-endový kočík originálneho, minimalistického dizajnu. Konštrukcia v tvare L je vyrobená z odolnej zmesy horčíka a hliníka. Napriek robustnosti je dobre skladná - pri skladaní možno kolesá sklopiť dovnútra, čim sa dosiahne veľmi ploché, kompaktné balenie. Kočík tak zmestíš aj do kufra malého auta. Vďaka svojmu tvaru konštrukcia prirodzene pruží a absorbuje otrasy aj pri prechádzkach nerovným terénom. Štyri širšie kolesá sú umiestnené za sebou a zaručujú perfektnú stabilitu a pritom jednoduché, jednoručné ovládanie kočíka. V spodnej časti má kočík odkladací priestor - plošinu, ktorá sa dá doplniť veľkou dokúpiteľnou taškou prístupnou zhora, ale aj z bokov rozzipsovaním. Spolu s vyššou nosnosťou pre dieťa Papilio dokáže odviezť až 23 kg.

Korýtkové Cocoon sedadlo je ergonomicky tvarované a extra polstrované. Môžeš ho polohovať z pomerne kolmého sedu až do ľahu celkovým naklonením. Dá sa na ňom dokonca vyklopiť podnožka na položenie nôh (pri niektorých farebných prevedeniach táto možnosť chýba). Ak chceš sedadlo používať od narodenia, dá sa doplniť voliteľnou novorodeneckou vyrovnávacou vložkou. Pomocou vaničkového setu možno vytvoriť aj plnohodnotnú priestrannú hlbokú vaničku - po odňatí textílií sedadla z rámu na rovnaký rám nasadíš textílie vaničky. Rám striešky je spoločný pre obe konfigurácie, každá má však vlastnú textíliu, ktorú na neho treba navliecť. V športovej verzii sa dá mierne predĺžiť odhalením vetracej časti, v prípade prudkého slnka ju tiež možno preklápať ako slnečný štít. Pomocou adaptérov možno na kočík nasadiť aj autosedačku. Papilio je v ponuke v rôznych farbách textílií, konštrukcie a poťahov rúčky, okrem predpripravených kombinácií ponúka možnosť si farebnosť namixovať podľa želania. Personalizovať kočík si môžeš aj množstvom dokúpiteľných doplnkov vrátane setov striešky a polstrovania pásov, detského madla či praktickej prebaľovacej tašky Companion či Change.

Mamas&Papas Urbo má viaceré nevýhody, ale i tak mi vyhovoval.

Mamas&Papas Urbo

Mamas&Papas Urbo je luxusnejší brat modelu Sola. Vyšiel v roku 2010. Názov ti napovie, že Urbo je určený do mesta. Pevná konštrukcia je aj napriek robustnejšiemu pôsobeniu ľahká. High-endový dojem dopĺňa kožený detail rúčky a madla. Originálne vyplnené kolesá sú umiestnené za sebou. Nie sú vpredu zúžené, ako je zvykom u väčšiny kočíkov. Vynikajúce ťažisko uľahčuje ovládanie i dvíhanie na obrubník, takže to zvládneš aj jednou rukou.

Nižšie umiestnené sedadlo môžeš otáčať a polohovať až do ľahu. Pohodlie dieťatku zaručí výborne dobre polstrovaný poťah, ktorý sa dá pohodlne oprať. Ku kočíku je v ponuke hlboká vanička aj autosedačka pre vytvorenie kombinácie. Zakúpiť ho však môžeš aj v sete. Urbo vyšiel aj v Elite verzii s čiernou konštrukciou (Black a Mulberry).

Modely rady Sola, Zoom a Urbo majú rovnaké kostry sedacej časti aj úchyty. Dokážeš preto medzi nimi vymieňať všetky ich nadstavby, adaptéry, a tiež jednotlivé doplnkové súčasti (madlá, striešky, poťahy).

Z terénnych by som označila za jedny z najlepších Emmaljungy.

Emmaljunga NXT60 F

Emmaljunga NXT60 F je menším bratom modelu NXT90 F. Je to praktický športový či voliteľne kombinovateľný kočík s rovnakými nadstavbami ako jeho vyšší model, no s o niečo menšími, mestskejšími kolesami. Rovnaký kočík s korýtkovým ergonomickým sedadlom nájdeš pod názvom NXT60. Vďaka šírke 58 centimetrov zvládne i užšie uličky napríklad v obchodoch, stabilná konštrukcia s odpružením a kvalitnými kolesami pritom prejde aj ťažší terén.

Pri kúpe kočíka si vyberáš okrem farebného prevedenia aj typ konštrukcie, ktorá sa okrem farby líši najmä typom kolies. Competition je najmestskejšia variácia v elegantnej čiernej (vrátane koženkového madla) vybavená užšími, bezúdržbovými gumovými kolesami. Lounge je chrómová strieborná konštrukcia s čiernou koženkou a robustnými terénnymi nafukovacími kolesami s bielym detailom. Outdoor je čierna konštrukcia s využitím kontrastne hnedej koženky a terénnych nafukovacích kolies s výrazným dezénom. Rúčku každej z nich si môžeš prispôsobiť otáčaním aj teleskopicky, takže si tú správnu výšku nájde skutočne každý.

Plne otočné sedadlo môžeš sklopiť v troch polohách až do úplného, rovného ľahu. Individuálne sa dá prispôsobiť aj opierka nôh. Pre využívanie od narodenia si ku koočíku môžeš zaobstarať hlbokú vaničku alebo adaptéry pre autosedačku. Vanička je dostatočne priestranná a dobre odvetrávaná, ponúka tiež možnosť napolohovať opierku pod chrbátikom. Namiesto klasickej vaničky je dostupná tiež vložná vanička, ktorú jednoducho zaistíš o sedák. Ku kočíku je v ponuke množstvo ďalšieho doplnkového príslušenstva.

Emmaljunga NXT60

Emmaljunga NXT60 je menším bratom najvyššieho modelu značky NXT90. Je to praktický športový či voliteľne kombinovateľný kočík s rovnakými nadstavbami ako vyšší model, no s o niečo menšími, mestskejšími kolesami. Vďaka šírke 58 centimetrov zvládne i užšie uličky napríklad v obchodoch, stabilná konštrukcia s odpružením a kvalitnými kolesami pritom prejde aj ťažší terén.

Pri kúpe kočíka si vyberáš okrem farebného prevedenia aj typ konštrukcie, ktorá sa okrem farby líši najmä typom kolies. Competition je najmestskejšia variácia v elegantnej čiernej (vrátane koženkového madla) vybavená užšími, bezúdržbovými gumovými kolesami. Lounge je chrómová strieborná konštrukcia s čiernou koženkou a robustnými terénnymi nafukovacími kolesami s bielym detailom. Outdoor je čierna konštrukcia s využitím kontrastne hnedej koženky a terénnych nafukovacích kolies s výrazným dezénom. Rúčku každej z nich si môžeš prispôsobiť otáčaním aj teleskopicky, takže si tú správnu výšku nájde skutočne každý.

Ergonomické korýtkové sedadlo môžeš pomocou zadnej trčiacej páčky nastaviť do niektorej zo štyroch pozícii. Sedadlo NXT90 ponúka úplne sklopenú pozíciu i kolmú pozíciu sedu “eat-&-go”, individuálne nastaviť sa dá aj opierka nôh. Jeho výhodou je aj mimoriadna priestrannosť. Keďže je vhodné od približne šiestich mesiacov, pre novorodenca je nutné si zakúpiť hlbokú vaničku alebo adaptéry pre autosedačku. Vanička je dostatočne priestranná a dobre odvetrávaná, ponúka tiež možnosť napolohovať opierku pod chrbátikom. Ku kočíku je dostupné množstvo ďalšieho doplnkového príslušenstva. Sedadlo NXT60/NTX 90 môžeš tiež pripojiť k samostatne dokúpiteľnej konštrukcii NXT Challenge.

Emmaljunga NXT90

Emmaljunga NXT90 je najvyšším modelom značky. Je to všestranný športový či voliteľne kombinovateľný kočík s možnosťou vytvorenia tandemu. Aj v dvojmiestnom nastavení má celkovú šírku len 58 centimetrov, takže prechádzky mestom či nákupy nebudú ani s dvomi deťmi problém. NXT90 pritom vďaka stabilnej, odpruženej konštrukcii a kvalitným kolesám prejde aj ťažší terén.

Pri kúpe kočíka si vyberáš okrem farebného prevedenia aj typ konštrukcie, ktorá sa okrem farby líši najmä typom kolies. Competition je najmestskejšia variácia v elegantnej čiernej (vrátane koženkového madla) vybavená užšími, bezúdržbovými gumovými kolesami. Lounge je chrómová strieborná konštrukcia s čiernou koženkou a robustnými terénnymi nafukovacími kolesami s bielym detailom (kombinovaná obvykle s koženkovými poťahmi nadstávb). Outdoor je čierna konštrukcia s využitím kontrastne hnedej koženky a terénnych nafukovacích kolies s výrazným dezénom. Rúčku každej z nich si môžeš prispôsobiť otáčaním aj teleskopicky, takže si tú správnu výšku nájde skutočne každý. Súčasťou rukoväte sú aj úchyty napríklad na prebaľovaciu tašku či kľúče, ale tiež integrovaný popruh na ruku istiaci kočík v prípade, že by sa vyšmykol.

Ergonomické korýtkové sedadlo môžeš pomocou zadnej trčiacej páčky nastaviť do niektorej zo štyroch pozícii. Sedadlo NXT90 ponúka úplne sklopenú pozíciu i kolmú pozíciu sedu “eat-&-go”, individuálne nastaviť sa dá aj opierka nôh. Jeho výhodou je aj mimoriadna priestrannosť. Keďže je vhodné od približne šiestich mesiacov, pre novorodenca je nutné si zakúpiť hlbokú vaničku alebo adaptéry pre autosedačku. Vanička je dostatočne priestranná a dobre odvetrávaná, ponúka tiež možnosť napolohovať opierku pod chrbátikom.

Pomocou adaptéru Go Double môžeš na konštrukciu pripojiť ďalšie sedadlo, vaničku či autosedačku a vytvoriť tak miesto pre dve deti. Skombinovať môžeš jedno sedadlo s vaničkou, alebo dve sedadlá. Kočík tak využiješ pre staršieho a mladšieho súrodenca, pre dvojičky sa bude hodiť len v prípade, že jedno z detí už samostatne sedí. Ku kočíku je v ponuke množstvo ďalšieho doplnkového príslušenstva vrátane prídavného košíka Sidebag pripojiteľného o bok konštrukcie či Quad Kitu - prednej nápravy s veľkými neotočnými kolesami aj do najnáročnejšieho terénu. Sedadlo NXT60/NTX 90 môžeš tiež pripojiť k samostatne dokúpiteľnej konštrukcii NXT Challenge.


Emmaljunga NXT90 F

Emmaljunga NXT90 F je všestranný športový či kombinovaný kočík odvodený od NXT90 s rozdielom v sedadle, ktoré je u rady F klasické - polohovateľné do úplného ľahu. Pre odlišný typ sedadla NXT90 F neumožňuje vytvorenie tandemu. Ostatné súčasti kočíka vrátane vaničky sú totožné. NXT90 F prejde vďaka stabilnej, odpruženej konštrukcii a kvalitným kolesám aj ťažší terén.

Pri kúpe kočíka si vyberáš okrem farebného prevedenia aj typ konštrukcie, ktorá sa okrem farby líši najmä typom kolies. Competition je najmestskejšia variácia v elegantnej čiernej (vrátane koženkového madla) vybavená užšími, bezúdržbovými gumovými kolesami a naviac šiltom na strieške športového sedadla. Lounge je chrómová strieborná konštrukcia s čiernou koženkou a robustnými terénnymi nafukovacími kolesami s bielym detailom, často kombinovaná aj s koženkovými poťahmi nadstávb. Outdoor je čierna konštrukcia s využitím kontrastne hnedej koženky a terénnych nafukovacích kolies s výrazným dezénom. Rúčku každej z nich si môžeš prispôsobiť otáčaním aj teleskopicky, takže si tú správnu výšku nájde skutočne každý. Súčasťou rukoväte sú aj úchyty napríklad na prebaľovaciu tašku či kľúče, ale tiež integrovaný popruh na ruku istiaci kočík v prípade, že by sa vyšmykol.

Plne otočné sedadlo môžeš sklopiť v troch polohách až do úplného, rovného ľahu. Individuálne sa dá prispôsobiť aj opierka nôh. Pre využívanie od narodenia si ku kočíku môžeš zaobstarať hlbokú vaničku alebo adaptéry pre autosedačku. Vanička je dostatočne priestranná a dobre odvetrávaná, ponúka tiež možnosť napolohovať opierku pod chrbátikom. Namiesto klasickej vaničky je dostupná tiež vložná vanička, ktorú jednoducho zaistíš o sedák. Ku kočíku je v ponuke množstvo ďalšieho doplnkového príslušenstva vrátane prídavného stupienka pre staršieho súrodenca Toddler Roller, druhého košíka Sidebag pripojiteľného o bok konštrukcie či Quad Kitu - prednej nápravy s veľkými neotočnými kolesami aj do najnáročnejšieho terénu.

A tiež Britax Go Big je jazdne fantastický.

Britax Go Big

Britax Go Big je najvyššou, high-endovou verziou modelov Britax Go a Britax Go Next. Je to športový kočík či jeho kombinácia vo funkčnom škandinávskom dizajne. Väčšie, kvalitne odpružené kolesá ti zaručia výborné jazdné vlastnosti v lepšom i horšom teréne. Všetky kolesá sú v terénnom prevedení s pneumatikami plnenými penou. Nehrozí ti tak defekt, ani neestetické zapichnuté kamienky. Hlboká vanička je umiestnená vyššie, aby si k bábätku bola bližšie. Sedadlo je naopak nižšie pri zemi, aby sa do neho dieťa vedelo usadiť aj samé. Go Big je prvým športiakom z rady Go, ktorý môžeš napolohovať do úplného ľahu vhodného od narodenia. Na kočík dokážeš pripojiť aj autosedačku pre vytvorenie cestovného systému. Nosnosť košíka u Go Big je až 10 kg, zmestí sa do neho aj väčší nákup.

Z malých mi dosť sedel Cybex Mios a veľmi veľmi sa mi pozdáva aj iCandy Orange, len u nás moc nedostať, plus je drahý.

Cybex Mios

Cybex Mios patrí do najvyššej rady Cybex Platinum. Je to ľahká, po zložení kompaktná mestská novinka roku 2017. Vyhral tiež cenu Reddot Design Award. Hrdí sa bohémskym, minimalistickým štýlom, odvodeným z ikonického Priamu. Mios si môžeš pri kúpe personalizovať výberom strieborného či čierneho podvozku, farebnými Color Packmi (strieška a vankúšik) a ďalšími doplnkami. Kolesá sú mäkko odpružené. Kočík tak môžeš aj hojdať. Originálnym je aj odvetrávaný sieťovaný sedák, ktorý vieš v chladnejšom počasí doplniť dokúpiteľnou teplou vložkou.

Mios je dostupný aj v limitovaných edíciách. Za rok 2017 to boli Birds of Paradise Fashion Edition, Hide&Seek - Butterfly Fashion Collection či Koi Crystallized. 2018 priniesol vesmírnu dizajnovú kolaboráciu Anna K, nového Jeremyho Scotta so zlatými detailmi a cherubmi, hravo divokú edíciu Rebellious či licensovanú edíciu Scuderia Ferrari.


iCandy Orange

iCandy Orange je luxusný moderný multifunkčný kočík minimalistického dizajnu s výraznou farebnosťou. Je označovaný ako “futureproof” - maximálne prispôsobivý a pripravený na čokoľvek, čo budúcnosť ponúkne. Pomocou dokúpiteľného konverzného kitu totiž dokážeš z jednomiestneho Orange vytvoriť tandem: Orange Double s dvomi športovými sedadlami pre vekovo blízkych súrodencov či Orange Twin s dvomi športovými sedadlami a dvoma setmi poťahov na vytvorenie vaničiek pre dvojčatá od narodenia. Súčasťou konštrukcie je dokonca integrované stúpadlo s nosnosťou 20 kg, takže staršieho súrodenca môžeš voziť aj bez potreby dokupovania ďalšej nadstavby.

V Single móde je Orange klasickým športovým kočíkom s dokúpiteľnou autosedačkou či textíliami hlbokej vaničky, ktoré sa pripájajú na rám sedadla. Nadstavby môžeš pomocou nadstavca zvýšiť pre bližší kontakt s dieťaťom. Zvyšovací nadstavec využiješ aj v tandemovom móde pre dostatok miesta pre obe sedadlá či iné nadstavby. Každú časť možno otočiť v ktoromkoľvek smere a tiež ľubovoľne kombinovať. Na výber je cez 30 možných konfigurácií. Kočík sa dá personalizovať dokúpením farebných striešok a podložiek či ďalšieho voliteľného príslušenstva. Striešky sedadiel 2v1 možno predĺžiť rozzipsovateľnou časťou aj šiltom. Zadný panel sa dá odhrnúť odhaliac sieťovanú vetraciu časť. Obrovský nákupný košík je prístupný aj v prípade, že kočík využívaš s dvomi sedadlami.

Baby jogger City Premier je tiež overenou, praktickou kvalitou "do voza aj do koča".

Baby Jogger City Premier

Baby Jogger City Premier je nástupcom modelu City Versa. Vznikol skĺbením najlepších vlastností Versy a populárneho City Selectu. City Premier je luxusný športový kočík s otočným korýtkovým sedadlom. Ložná plocha sedáku je jednou z najdlhších na trhu. Nožnú opierku môžeš pre väčšie dieťa dokonca predĺžiť. Väčšie kolesá sú plne odpružené a zvládnu aj zhoršené podmienky. City Premier vyniká jednoduchým systémom skladania, ktorý zvládneš aj jednou rukou. Po poskladaní je na full-size kočík prekvapivo kompaktný. Pomocou adaptérov k nemu dokážeš pripojiť autosedačku či hlbokú vaničku. Na výber je užšia skladacia vanička Compact, či pevný Deluxe model. Všetku výbavu vrátane detského madla je nutné ku kočíku dokúpiť osobitne.

Z typicky trojkombinačných setov sú to najmä poľské kočiare a iné takéto robustnejšie. Nemôžem tak úplne odporučiť trojkombináciu, lebo za mňa vajíčko má byť lepšie, takže jedine vyskladané s vajíčkom nejakej lepšej značky, alebo ak nájdeš taký set.

Ja by som tam ale zasa uvažovala o niečom menšom typu Espiro Only alebo Baby Design Smooth. Ale nemyslím si, že sú najlepšie, len najrozumnejší kompromis ceny a kombinácie na začiatok. Napr. taký rok a pol a potom by som ja jednoznačne prechádzala na ľahký neotočný športiak. Jané Kawai sa mi z kombinácií veľmi pozdáva tiež.

Espiro Only

Espiro Only je novinkou pre rok 2020. Na plnohodnotný kombinovaný kočík sa však pýši až 22kg nosnosťou, zataľ čo jeho váha neprekračuje 11 kg - a dokonca aj so sedadlom je zložený dostatočne kompaktný. Snaží sa tak zaplniť dieru na trhu, ktorou je kombinovaný kočík vydržiaci skutočne celé kočíkovacie obdobie.

Okrem plne otočného, priestranného a do úplného ľahu polohovateľného sedadla s extra vreckom v spodnej časti sa predáva v sete aj s hlbokou vaničkou, ktorá je dostatočne priestranná a polohovateľná naviac. Obe bez problémov len naklikneš na konštrukciu. Tá je odpružená a vybavená nafukovacími kolesami, takže aj nejaký ten terén nebude prekážkou. Výhodou je aj extra priestranný nákupný košík, vodeodolné UV50+ textílie, plná výbava v cene a rôzne farby na výber. Voliteľne si k Only môžeš zaobstarať aj adaptér na známe značky autosedačiek.


Baby Design Smooth

Baby Design Smooth je veľmi ľahký (8,9 kg v športovej verzii), kompaktný kombinovaný kočík vhodný predovšetkým do mesta. Tam však oceníš ako reflexné prvky, tak aj bezúdržbové gumené kolesá, vybavené pre hladšiu jazdu odpružením. Okrem váhy poteší Smooth aj dostupnou cenou a základnou výbavou v cene kočíka, nehovoriac o minimalistickom modernom dizajne. K tomu prináša veľmi priestrannú hlbokú vaničku s polohovaním, do hlbokého ľahu sklopné, plne otočné športové sedadlo s veľkým vreckom v zadnej časti (s ktorým kočík tiež môžeš zložiť), ako aj možnosť pripojenia autosedačky pomocou adaptérov.

Jané Kawai

Jané Kawai je limitovaná edícia športového či kombinovaného kočíka z roka 2019, vychádzajca z úspechu hybridného mestského Kendo s all-terrain schopnosťami. Kawai sa snaží o originalitu a luxusný dojem nielen prémiovými materiálmi, ale aj chrómovanou, lesklou konštrukciou, obojstrannou podložkou s veselým vzorom, extra priestranným košíkom, do ktorého zmestíš aj basketbalku a väčšími, odpruženými gumovými kolesami. S Kawai tak hravo zvládneš mesto, ale i náročnejšie povrchy mimo neho. Ostáva pritom dostatočne kompaktným.

Plne otočné športové sedadlo dokážeš polohovať až do ľahu dostatočného aj pre nesediace deti. Vybavené je priedušnými textíliami, predĺžiteľnou neprefúkavou a nepremokavou UV strieškou, ako aj rozšíriteľným sieťovaným panelom. praktickým zadným vreckom. Pre plnohodnotnú kombináciu od narodenia ho môžeš doplniť vaničkou Micro, s ktorou je obvykle predávaný aj v sete, prípadne tiež inými hlbokými vaničkami či autosedfačkami Jané. Sedieť budú aj Concord či Be Cool nadstavby s rovnakým systémom úchytov Pro-Fix - nie sú potrebné adaptéry. Ku Kawai je okrem pláštenky dodávaná aj zladená prebaľovacia taška - ostatná výbava je voliteľná.

A teda, je to veľmi o potrebách, všeobecne by som jeden za najlepší neoznačila. Ale keby kupujem čosi, a nemám nijaký limit, sama pre seba by som asi kupovala zasa Seed. AAALE lákal by ma aj Gesslein FX4 a podobné praktické novinky.

Gesslein FX4 Life

Gesslein FX4 Life je novinkou pre rok 2020. Brat nekorýtkového FX4 Classic, model FX4 Life ponúka priestranné (54 cm opierkou chrbta) korýtkové - do ležiacej polohy nakloniteľné a plne otočné sedadlo s možnosťou výškového nastavenia a predĺženia opierky nôh, ku ktorému môžeš pre novorodenca doplniť hlbokú vaničku či adaptéry pre autosedačky (vlastnej značky, či tých s úchytmi typu Britax Römer či Maxi-Cosi).

FX4 konštrukcia je plne odpružená a naviac podstatne kompaktnejšia, než je na túto značku a typ kočíka bežné. Kolesá z tvrdenej gumy so zabudovanými vzduchovými komôrkami umožňujú nižšiu celkovú váhu, jednoduchú ovládateľnosť, priľnavosť na povrch a pritom dostatočnú odolnosť s vlastnosťami blízkymi nafukovacím pneumatikám. Voliteľne s môžeš doobjednať aj ručnú brzdu a kopu ďalšieho príslušenstva vrátane vymeniteľných Loop vložiek.

Alebo niečo terénne ako Bumbleride Era.

Bumbleride Era

Bumbleride Era je prvým plne otočným kočíkom značky, a zároveň jedným z mála “mestských all-terrain” kočíkov. Je novinkou mája 2019, vo vývoji bol však viac ako 5 rokov. Konštrukcia kočíka je štíhla, takže hravo zvládne aj manévrovanie v užších uličkách. Zložiť ju dokážeš aj s nasadeným sedadlom, pričom po zložení je jednou z najkompaktnejších vo svojej triede. Era je vybavený nafukovacími kolesami a kvalitným mäkkým odpružením, takže napriek svojej kompaktnosti je určený do takmer každého terénu.

Textílie sedadla i striešky sú vyrobené zo 100% recyklovaného materiálu, bez obsahu PVC a ftalátov. Rovnako ekologickou je aj rúčka z nedrobivého korku. Era je tak nielen moderný a pohodlný, ale šetrí tiež životné prostredie. Sedadlo môžeš polohovať do dostatočne hlbokého ľahu, a to vrátane opierky nôh. Pre najmenších sa dá na konštrukciu pripojiť aj dokúpiteľná vanička, prpadne autosedačka s príslušnými adaptérmi. Ku kočíku je tiež dostupné množstvo doplnkov, okrem klasických aj prídavný stupienok pre staršieho súrodenca. Jediným automaticky dodávaným doplnkom je pumpa na kolesá v cene.

Prajem to najpohodlnejšie kočíkovanie,
Eli