icon

Otec Marián Kuffa
"Hovoríte, že potrat je prerušenie tehotenstva. Kedy má pokračovanie? Potrat je ukončenie tehotenstva a je to vražda nevinného! Predstav si, že by som zobral teraz psa a pred vašimi očami by som teraz odtrhol jednu labku, zaživa… a druhú… To by obletel internet celé Slovensko, celý svet. Ale presne toto robíte vy v potrate! Zaživa trháte dieťa! To nie je obyčajná vražda, je to krutá vražda nevinného."

avatar

🤦🏼‍♀️

Odpovedz
29. aug 2019
avatar

to si nechcem ani len predstavit a to ma uz srdce cize aj dusicku 😢

Odpovedz
29. aug 2019
avatar
Odpovedz
29. aug 2019
avatar

Uprimne pana Kufu do toho nič. Je to slobodne rozhodnutie každej ženy a on by sa mal skôr zamyslieť či je ok nenapadne podporovat fasistov

Odpovedz
29. aug 2019
avatar
Autor komentár zmazal
avatar
Autor komentár zmazal
avatar
fazula1
autor

@michala.s po tom všetkom, čo si zažila a zažívaš ešte máš chuť obhajovať potraty??!!

Odpovedz
29. aug 2019
avatar
Odpovedz
29. aug 2019
avatar

@michala.s uplny suhlas

Odpovedz
29. aug 2019
avatar

@fazula1 je to osobna vec kazdej zeny..jej rozhodnutie...a nik na svete nema pravo ju za to odsudzovat

Odpovedz
29. aug 2019
avatar
fazula1
autor

@michala.s tak pre teba asi škoda, že tvoja matka mala iný názor...

Odpovedz
29. aug 2019
avatar
fazula1
autor

@erikavesela ale má , za všetku tú nevinnú preliatu krv...

Odpovedz
29. aug 2019
avatar

@fazula1 nie nema....

Odpovedz
29. aug 2019
avatar

@fazula1 tak isto moze niekto sudit teba za cokolvek. Je to slobodne rozhodnutie zeny. Moju mamu do huby neber prosim

Odpovedz
29. aug 2019
avatar
fazula1
autor

@erikavesela kto si neváži život iných, nezaslúži si ani ten svoj

Odpovedz
29. aug 2019
avatar
fazula1
autor

@michala.s prečo si sa urazila? Keby tvoja matka mala tvoj názor, nebola by si tu

Odpovedz
29. aug 2019
avatar

@fazula1 a na to si ako prisla????

Odpovedz
29. aug 2019
avatar

@fazula1 preto, ze si myslim, ze je to rozhodnutie kazdej zeny neznamena, ze pojdem na potrat. Vynosila som dve deti, milujem ich ale rovnako ti poviem, ze ano zo zdravotných dôvodov by som radšej podstupila umele prerušenie tehotenstva

Odpovedz
29. aug 2019
avatar
fazula1
autor

@michala.s aký zdravotný dôvod prevyšuje život?

Odpovedz
29. aug 2019
avatar

@fazula1 priame ohrozenie zivota matky

Odpovedz
29. aug 2019
avatar

Rozhodnutie každej ženy a každej ženy osobná vec,nikoho do toho nič😏

Odpovedz
29. aug 2019
avatar
fazula1
autor

@michala.s o čo dôležitejší je život matky nad životom dieťaťa?

Odpovedz
29. aug 2019
avatar

@fazula1 neverím že sa môžeš toto opýtať 🙈

Odpovedz
29. aug 2019
avatar

@fazula1 jasne doma mas dve tri deti ale ty radsej ako potrat zomries sama a tak detom vezmes matku hoci vies, ze to dieta by zomrelo este v brušku. Gratulujem, dokonaly priklad krestanskrj demagohie

Odpovedz
29. aug 2019
avatar
fazula1
autor

@dzanka123 prečo? Za to, že teba matka nechala žiť a ty ukončíš život niekomu? Kto má väčšie právo na život?

Odpovedz
29. aug 2019
avatar
fazula1
autor

@michala.s ak by zomrelo v brušku, prečo by mala umrieť matka? Čo je to za smiešny argument?

Odpovedz
29. aug 2019
avatar

@fazula1 vidno, že si navyše aj lekár. Ano zial su aj pripady kedy zomierajuce dieta v maternici zabilo matku infektom. Kiezby sa take veci nestavali ale dejú sa

Odpovedz
29. aug 2019
avatar
fazula1
autor

@michala.s koľko je takých prípadov? 1 zo 100 000? Každá žena ktorá sa "zbavila" dieťaťa trpí, a život pre ňu je utrpením, načo to je dobré?

Odpovedz
29. aug 2019
avatar

@fazula1 predstav si ja som o 2deti prisla, jedno na zaciatku tehu, druhe som mrtve kvazi rodila v 5 mesiaci a az teraz ked sama mam konecne dieta a som o dost vyspelejsia si uvedomujem ze je to kazdeho slobodne rozhonutie a viem vela pripadov pochopit .

Odpovedz
29. aug 2019
avatar

@ivik4 ...prist o dietatko a dobrovolne sa ho vzdat je rozdiel

Odpovedz
29. aug 2019
avatar

Ou je dalsi posadnuty fanatista... 🍿

Odpovedz
30. aug 2019
avatar

Lebo byt za pravo volby znamena, ze kazda urcite chodi na potrat raz rocne... Ja som bola 2x tehotna a mam 2 deti, to co je za nazor, ze keby niekoho matka bola za potraty, tak sa nenarodi...

Odpovedz
30. aug 2019
avatar

@michala.s úplný súhlas s tebou. Aj podľa mňa je to na žene- a nemal by do toho zasahovať štát. U nás podobný priklad. Mamička 4 malé deti, v 12 tt jej povedali viacerí odborníci , že dieťa nebude schopné života- genetická vada, namiesto končatín kýpte, 1/2 pľúc, bez močového mechúra... napriek tomu si ho nechala, v 35 tt zomrela spolu s dieťaťom- ktoré fakt nebolo životaschopné napriek vysokému tt. Takže nebrala by som všetky prípady rovnako.

Odpovedz
30. aug 2019
avatar

Právo nemať dieťa, právo mať dieťa, právo zabiť dieťa, právo vybrať si geneticky lepšie dieťa, právo ....

Je len jedno pravdivé právo - právo na život. Ostatné je klamstvo.
Či už to niekto vidí, alebo nevidí.

@fazula1 Úplne zbytočne otvárať tieto témy tuto na MK, vieš jak je napísané - kto má uši na počúvanie ... teda kto chce pochopí aj bez tohoto virvaru. A kto nechce, nepochopí, neprijme.

Odpovedz
30. aug 2019
avatar

@fazula1 Neverim ako odporne sa spravas k
@michala.s ta žena si toho zažila viac ako si dokážeš predstavit. Nechaj každú ženu nech sa rozhodne sama. Následky si bude niesť po cely život ona a nie ty. A staraj sa radsej o veci ktoré mozes zmeniť.

Odpovedz
30. aug 2019
avatar

Načo dávaš take príspevky, keď neunesieš, že môže mat niekto aj iný názor?

Odpovedz
30. aug 2019
avatar

Pán Kuffa je nebezpečný extrémista, pre mňa na rovnakej línii s Kotlebom, nehanbím sa to napísať a neospravedlňuje ho jeho viera.. Nejde len o tento text, keby to isté napísal druhý menovany pán, dala by si to tu?

Odpovedz
30. aug 2019
avatar

S vami fanatikmi sa tu v poslednom čase roztrhlo vrece. Nemám rada keď niekto vnucuje svoj názor. A nedokáže pochopiť ze ľudia môžu mať iný názor ako on. Nech každá robí čo už a za vhodne ty nemáš právo nikoho súdiť...

Odpovedz
30. aug 2019
avatar

Je to osobná vec každej ženy ...ja by som na potrat nešla.....mám dvoch chlapcov a to stačí a preto sa chránim aby som ďalšie nemala.....ale podľa niekoho aj to je hriech ...

Odpovedz
30. aug 2019
avatar

Keby to bolo technický možné, dala by som tej žene do ruky kliešte, otočila monitor a nech si to dieťa trhá sama. Keď to dokáže, o.k.

Odpovedz
30. aug 2019
avatar

Je to osobna vec danej zeny ako sa rozhodne. I sama priroda to ma zariadene tak, ze ked je "problem" uzivit dieta z akeho kolvek dovodu jednoducho ho zivy tvor zavrhne.

Odpovedz
30. aug 2019
avatar

Ked sa zena stazovala, ze musi ist na interupciu pretoze si dalsie dieta nemozu dovolit a ten komu to hovorila jej povedal: Nechaj si to nenarodene dieta ponecha a to co mas doma tak nech ho zab....je.A ona odpovedala:Ale to by bola vrazda.
Nikoho neodsudzujem, nech sa kazda rozhodne.

Odpovedz
30. aug 2019
avatar

Je to každej osobná vec

Odpovedz
30. aug 2019
avatar
fazula1
autor

@misinka0611 ja sa nepekne správam? Ona obhajuje právo smrti, nie ja. Všetky čo súhlasíte s DOBROVOĽNÝM zabíjaním detí, si nezaslúžite tie svoje čo máte. Právo dať usmrtiť nemá nikto...

Odpovedz
30. aug 2019
avatar
fazula1
autor

@fraufrt tu nejde o názor, ale o životy nenarodených...

Odpovedz
30. aug 2019
avatar

@fazula1 byt fanatikom neprinasa dobrotu.

Odpovedz
30. aug 2019
avatar

@fazula1 keď už je reč o právach, kto dal tebe právo na to, aby si vnucovala svoje názory iným?

Odpovedz
30. aug 2019
avatar
fazula1
autor

@ivik4 nikto tu sa nerozpráva o spontánnych potratoch, ale o úmyselnom zabití, tak radi miešate hrušky s jablkami, aby ste si dokázali, že vy máte väčšie právo na život než ostatní...

Odpovedz
30. aug 2019
avatar

@fazula1 Položíš otazku, ja sa nepekne v správam a rovno v tom komentári dokážeš napísať ako si nezasluzime svoje deti?! Tak toto si prehnala.

Odpovedz
30. aug 2019
avatar
fazula1
autor

@paulinkazt veru dala, stále budem obhajovať nenarodený(vedome zabitý) ľudský život, nech je autorom článku ktokoľvek

Odpovedz
30. aug 2019
avatar
fazula1
autor

@idame ty si fanatikom smrti? Ja zas života

Odpovedz
30. aug 2019
avatar
fazula1
autor

@svetkaadamko tu nejde o názory, ale o život nenarodenéhi, či na tom nechápeš?

Odpovedz
30. aug 2019
avatar

@fazula1 ty tiez miesas hrusky s jablkami, lebo nie su len ekonomicke pripadne egoisticke dovody na ukoncenie tehotenstva, ale existuju aj zdravotne.
Pozeras sa na vec uzkym pohladom. Nedokazes si sa pozerat komplexne a nemas ani kusok nazvem to empatie voci urcitym okolnostiam. Nie nie som fanatikom smrti. Ale ani nebudem opovrhlivo pozerat na zenu, ktora to podstupi. Na svete su naozajstny vrahovia, ktory realne zabijaju nevinnych, to je pre mna nepripustne. Ale nie, ak zena ide na potrat.

Odpovedz
30. aug 2019
avatar
fazula1
autor

@misinka0611 neprehnala, ak ťa baví obhajovať kult smrti, musíš vedieť zniesť aj následky za takéto správanie

Odpovedz
30. aug 2019
avatar

@fazula1 mna si nepochopila
Pisem Ti, ze az ked som ja dospela pochopila som ze je na kazdeho rozhodnuti ci na Dobrovolny potrat pojde alebo nie
To ze som prisla o deti som napisala len ako dodatok ze aj ked som si nieco take prezila, nemam nic proti potratom na kt.niekto ide, ci chce ist. Kedysi som ale bola podobne zatrpknuta ako ty
Vies., nik z nas nieje boh aby sudil inych , ani hodnotil co robia

Odpovedz
30. aug 2019
avatar

@fazula1 Fuj odporná hnusná ženská už mi nepíš !

Odpovedz
30. aug 2019
avatar
fazula1
autor

@idame to je presne to o čom stále dookola píšem, ľahšie je zabiť nenarodeného, keď ho nikto nevidí a nepozná, ako už žijúceho človeka s identitou, preto sa všetky skrývate za svoje presvedčenia

Odpovedz
30. aug 2019
avatar

@fazula1 i ty musis vediet znasat obhajoby ludi, ktory to nezavrhuju.

Odpovedz
30. aug 2019
avatar
fazula1
autor

@misinka0611 prajem ti aby si nikdy nemusela zabiť svoje dieťa, len preto, že sa ti to nehodí

Odpovedz
30. aug 2019
avatar

Je bezne ked niekto obhajuje nazor ktory nejde s davom ze je extremista ci fasista 🙈. Ok. Knaza Kuffu si vysoko vazim. Ma vysoko hodnotove nazory v sulade s moralkou resp. S bozimi prikazaniami. Neboji sa o nich hovorit. A zeny ako matky by si mali zacat uvedomovat hodnotu nenarodeneho zivota. Co uz to je za spolocnost kde sa nenarodeny zivot berie za biologicjy odpad. Spolocnost ktora nevie chranit najslabsich nevie chranit ziadnych. Poznala som zeny ktore to podstupili ale v drvivej vacsine pre vlastne pohodlie. Zo zavaznych dovodov je tych zien zalostne malo. Suhlasim s vami fazula1.

Odpovedz
30. aug 2019
avatar

@fazula1 je zbytocne s tebou viest diskusiu o tomto. Pojdes si svoje tak isto ako i ja. V poriadku je to tvoj nazor. Dufam, ze v zivote nikdy nebudes musiet riesit sofiinu volbu.

Odpovedz
30. aug 2019
avatar
fazula1
autor

@renulka111 ďakujem za podporu ❤️

Odpovedz
30. aug 2019
avatar
fazula1
autor

@idame v živote nebudem vyvyšovať svoj život, nad životom niekoho iného, ešte nenarodeného

Odpovedz
30. aug 2019
avatar

@fazula1 neviek kde beries tu istotu, kedze cesty su nevyspytatelne.
Co je mensi hriech nechat zabit nenarodene alebo dobrovolne spachat samovrazdu? Lebo ak ti lekar povie, ze zomries ak sa neukonci tehotenstvo a ty sa rozhodnes to podstupit s vedomim, ze sa narodenia nedozijes, nie je to samovrazda? Vysledkom ktorej budu siroty, vdovec a postihnute dieta? Nie som krestan, ale nie je samovrazda tiez tazkym hriechom?

Odpovedz
30. aug 2019
avatar
fazula1
autor

@l1991 áno, počítam s týmto odsúdením, ale nič nezmení fakt, že dobrovoľné prerušenie tehotenstva je zabitie nevinného, či sa ti to páči alebo nie

Odpovedz
30. aug 2019
avatar
fazula1
autor

@idame snažíš sa márne, keď nie si kresťan je to tvoja vec, tu ide o nenarodené deti, nie vždy sa vyplní slovo lekára...

Odpovedz
30. aug 2019
avatar

@fazula1 ja sa nesnazim. Ja len diskutujem a davam otazky. Ano nie vzdy sa naplni slovo lekara, ale moze sa naplnit. Preto vravim, ze je to osobna vec kazdej zeny ako sa rozhodne. A nebudem ju odsudzovat pripadne zavrhovat za to, ze sa rozhodla pre interupciu. Takisto ako ju nebudem odsudzovat za to, ze zije na hranici chudoby, pripadne ma postihnute dieta za to, ze sa rozhodla na nu neist. Je to na nej. Jej zivot, nie moj.

Odpovedz
30. aug 2019
avatar
fazula1
autor

@zuzka_bluzka24 koľko. 1 prípad z 500tisic?

Odpovedz
30. aug 2019
avatar

@fazula1 ty si chora...

Odpovedz
30. aug 2019
avatar
fazula1
autor

@erikavesela zatiaľ o tom neviem, ale pre istotu sa daj vyšetriť aj ty, aby si mala istotu

Odpovedz
30. aug 2019
avatar

Dobry fanatizmus..ale ved co sa cudujem.Kuffa je psycho

Odpovedz
30. aug 2019
avatar

@fazula1 ja nemusim, ja som normalne zmyslajuci clovek, clovek, ktory chape aj nazory a postoje inych... ale tvoj pristup, tvoje nazory a tvoje vyjadrovanie svedcia o inom...

Odpovedz
30. aug 2019
avatar

@renulka111 kuffa je jeden velmi nebezpecny clovek...

Odpovedz
30. aug 2019
avatar

@fazula1 taketo fanaticky mam najradcej, absolutne nevies diskutovat, nevidis dalej od nosa, neprijimas nazory inych, ides si len svoje a nutis ten svoj nazor...a vlastne ty ziadny ani nemas, len podsuvas nieco co Kuffa povedal, ako taka ovecka, len aby si nevysla z davu..Kuffa presne vie, na aku populaciu to smerovat, prepac, ale musis mat riadne nudny a trpky zivot, ked potrebujes toto podsuvat, zi si tam tichucko, a druhym nevnucuj to, co vnutili tebe (aj ked o tom ani len netusis), zi ako chces ty, a ver ze nikto racionalne zmyslajuci ta nebude nasledovat, ani sa po tebe opicit.

Odpovedz
30. aug 2019
avatar
fazula1
autor

@maca1984 ten kto bojuje za život iného je odkedy fanatik?

Odpovedz
30. aug 2019
avatar
fazula1
autor

@erikavesela riešime nenarodené deti nie Kuffu

Odpovedz
30. aug 2019
avatar
fazula1
autor

@petamada nie si ani menej, ani viac ako ja, či ktokoľvek iný

Odpovedz
30. aug 2019
avatar

Hlavne farari žijúci v celibáte sú najmúdrejší, tak nech sami majú 12 deti a vychovajú ich potom môžu rozdávať rozumy druhym

Odpovedz
30. aug 2019
avatar

@fazula1 mas pocit, ze som tebe nieco o kuffovi pisala?

Odpovedz
30. aug 2019
avatar
fazula1
autor

@lucka_ke riešime nenarodené deti nie farárov, topiaci sa aj slamky chytá

Odpovedz
30. aug 2019
avatar
fazula1
autor

@erikavesela vyjadruj sa k téme, ak chceš riešiť Kuffu, vytvor si svoj článok o ňom, tento článok som písala ja

Odpovedz
30. aug 2019
avatar

@fazula1 s týmito názormi máš podla mna najvačsie právo na život ty👍nezaujima ma žiadny Kuffa a ani ty 🤷‍♀️Vyjadrila som svoj názor..Áno opakujem je to vec každej ženy a ak by som mala byt ohrozená na živote ja alebo bábo rozhodnem sa pre potrat,pre mna normalna vec😏

Odpovedz
30. aug 2019
avatar

@fazula1 nemám chuť citát tieto hlúposti, ale oni nemajú morálne právo súdiť iných ak sami nežijú v rodinách a sami nemajú deti, môj názor, prd o tom vedia

Odpovedz
30. aug 2019
avatar
fazula1
autor

@dzanka123 taj načo sem prispievaš, keď ťa to nezaujíma? Čudné

Odpovedz
30. aug 2019
avatar

@fazula1 keby si si videla aspon na meter od svojho nosa a presla si neviem cim vsetkym,cim si prejdu zeny,ktore sa musia v zachrane svojho zivota rozhodnut pre potrat,mozno by si pochopila..a mozno aj nie. Mne sam moj muz povedal,ak by som bola v ohrozeni ja=moj zivot,rozhodne je za potrat.A ja s nim plne suhlasim.

Odpovedz
30. aug 2019
avatar
fazula1
autor

@lucka_ke ak nemáš chuť čítať, tak nečítaj, núti ťa niekto?

Odpovedz
30. aug 2019
avatar
fazula1
autor

@maca1984 tvoj muž asi toho naozaj veľa vie o právach nenarodenych, nie si ani menej, ani viac ako ja, či ktokoľvek iný

Odpovedz
30. aug 2019
avatar

a tamten priklad je hodny "inteligenta",odtrhnut psovi nohu.Ten pes je zivy,zdravy,nikoho zivot svojim zivotom neohrozuje.
@fazula1 s tymi pravami nenarodenych na mna ani nechod ,je to uplne zbytocne.Mam obciansky a viem sa rozhodnut aj sama.Svoj zivot zijem ja a je len na mne ako sa JA rozhodnem.

Odpovedz
30. aug 2019
avatar

@fazula1 čudná si ty pre mňa😏

Odpovedz
30. aug 2019
avatar

@fazula1 preco boh zariadil veci v prirode tak, ze ak samica nedokaze vychovat svoje mlada moze ho zozrat, odvrhnut, ze zomrie hladom. Preco povysil zivot samici nad zivot mladata?
Samica nema mozog masirovany ludmi, ktory si myslia, ze su panmi Zeme a aj napriek tomu to spravi, aby ochranila seba pripadne dalsie mladata. Ludia svoje deti nezeru ani ich neodvrhnu (vo vacsine pripadov), ale od kedy je svet svetom su tu i moznosti interupcie.

Odpovedz
30. aug 2019
avatar
fazula1
autor

@maca1984 keby sa tvoja maka rozhodla inak, nemala by si žiadny obciansky, ani žiadne právo a žiadne JA

Odpovedz
30. aug 2019
avatar

@fazula1 myslím že tvoja sa mala radšej tak rozhodnúť😀😀

Odpovedz
30. aug 2019
avatar

@fazula1 a? tak by sa tak rozhodla..bola by to jej volba..

Odpovedz
30. aug 2019
avatar
fazula1
autor

Keby sa mi len 1dieta podarilo zachrániť týmto článkom od istej smrti, má to svoj význam...

Odpovedz
30. aug 2019
avatar
fazula1
autor

@maca1984 veď ty si nevážiš ani svoj život, ako by si mohla iný, už chápem...

Odpovedz
30. aug 2019
avatar

@fazula1 z ktorej casti vety si pochopila, ze si maca1984 nevazi svoj zivot? nauc sa citat s porozumenim.

Odpovedz
30. aug 2019
avatar

@fazula1 super ze vies vestit,,,ale ide ti to dost na chuja,lebo si strelilal uplnu kravinu.Praveze tym, ze si vazim svoj zivot tak by som ho neohrozila tym,ak by prislo k tomu,ze mozem umriet ja,i nenarodene dieta.

Odpovedz
30. aug 2019
avatar

@petamada zo ziadnej,ale treba si predsa vymyslat a domyslat,ked uz nevie kudy kam

Odpovedz
30. aug 2019
avatar

@maca1984 presne, ale ved ona ani necita, len si ide svoje, ani nevie co, a tvari sa, ako jej to ide 🙂

Odpovedz
30. aug 2019
avatar

@petamada asi tak nejak.Dalsi generator nahodnych slov,viet 😂

Odpovedz
30. aug 2019
avatar

@maca1984 generator zbytocnych slov by som to nazvala vystiznejsie 🙂

Odpovedz
30. aug 2019
avatar
fazula1
autor

@maca1984
@petamada
Keď je niekomu jedno, či mu matka dala alebo nedala život, to svedčí o všetkom
Smelo si rýpnite, lebo zajtra už nebudete vedieť o čom ste písali...
Užívajte slnečný deň 😍

Odpovedz
30. aug 2019
avatar

@fazula1 no tak ja to presne budem vediet, lebo pamat mam vybornu, a aj nazor stale rovnaky, a keby ti matka zivot nedala, ani by si o tom nevedela, tak neryp, a nemyl si pojmy s dojmami.

Odpovedz
30. aug 2019
avatar

@fazula1 Prosim ta,keby som sa nenarodila,je mi to srdecne jedno,lebo o tom neviem.Pokial je clovek svojpravny,tak sa moze rozhodnut akokolvek,lebo je to jeho zivot.Nesudim nikoho za jeho rozhodnutie.Ked ma niekto 10 deti,je mi to srdecne jedno,ked niekto nema ani jedno,je mi to tiez srdecne jedno.A nezaujima ma preco.Zijem svoj zivot a nestaram sa do zivota inych.A vobec ma nezaujima nazor nejakeho Kuffu

Odpovedz
30. aug 2019
avatar

a pamatat si budem co som napisala,roky mam nazor rovnaky a nemienim ho menit.Nezmeni ho ani Kuffa,ani ty,ani nikto dalsi,co nie je schopny prijat aj iny nazor a vidiet veci z ineho pohladu.

Odpovedz
30. aug 2019
avatar
fazula1
autor

@maca1984 ktorý je ten iný pohľad? Ten, čo prináša smrť?
Všetci si budeme niesť zodpovednosť za svoje slová.

Odpovedz
30. aug 2019
avatar
Komentár bol odstránený
avatar

@fazula1 ja to chápem až veľmi dobre, neboj. Ale zjavne ty nevieš odpovedať na jednouché otázky. Hlavne, že tu vedieš takúto debatu.

Odpovedz
30. aug 2019
avatar

@erikavesela uhol pohladu. Pre mna clovek ktory sa stavia za hodnoty. Mohli by ste mi objasnit v com je nebezpecny?

Odpovedz
30. aug 2019
avatar

si musela zmazat ten moj posledny koment?

Odpovedz
30. aug 2019
avatar
fazula1
autor

@maca1984 nič som nemazala

Odpovedz
30. aug 2019
avatar

@renulka111 svojimi manipulaciami ludi...presne vie koho manipulovat, svojimi extremistickymi nazormi a postojom boha...

Odpovedz
30. aug 2019
avatar

@fazula1 áno aj ten jeden prípad z niekoľko tisíc má rodinu a deti, ktoré sú siroty, takže netrvala by som tak krvopotne na svojom názore.
Je sloboda názoru, nemusia s tebou všetky súhlasiť, každá čo podstúpi interrupciu vie do čoho ide, a čo ju to bude psychicky stáť. Takže nebuď taká bojovná, toto je téma ktorá má 2 názory podobne ako očkovanie, politika, nevera, viera, a spol.....

Odpovedz
30. aug 2019
avatar

@erikavesela prosim ťa pocuvala si jeho kazne? Tazko. A nikto ta ani nenuti. Su plne lasky a uprimnosti. Postoj ktorym ludi priblizuje k Bohu je manipulativny? No tazko. Ja ho v tejto zblaznenej dobe velmi rada pocuvam. Podla ovocia ich spoznate. Zastal si len moralne hodnoty.

Odpovedz
30. aug 2019
avatar

@renulka111 ja zial ano a teda vela lasky som nepostrehla

Odpovedz
30. aug 2019
avatar

Zly postreh 😉. Kto chce pocuje kto nechce nepocuje. Ale to je tvoja vec.

Odpovedz
30. aug 2019
avatar

@renulka111 Mne staci uz len to, ze si s Kotlebom ruky podava

Odpovedz
30. aug 2019
avatar

Už je dlho teplo - vyzerá to tak, že aj fazuliam to škodí...

Odpovedz
30. aug 2019
avatar

Kuffove kazne?vsak to je na vymol mozgu ako stvorene..ale nech..pocuvajte to.2x som to pocula,dobrovolne..Tolko ospevovaneho cloveka..Uz len jednorozec na oblaciku chybal.Dokonca aj toho jednorozca by som mu skor uverila

Odpovedz
30. aug 2019
avatar

@maca1984 takejo fanaticky nepresvedcis o nicom...mna uz stihla zotret za to, ze som si dovolila o nom napisat nieco, lebo je to vraj mimo temu...takze bachaaa...nic mimo temu...je to jej clanok🤣

Odpovedz
31. aug 2019
avatar

@renulka111 stacilo mi raz..ale tazko sa bavit z ludmi, ktori len slova pocuvaju a necitaju medzi riadkami, lebo to nevedia...a teda nerozumeju zmyslu jeho slov...pekny den

Odpovedz
31. aug 2019
avatar

Nechapem kolko nenavisti vedia vyprodukovat zeny, matky, ktore doma vychovavaju svoje deti. Nadavat niekomu do fanaticiek a pritom si nevazit zivot nevinnych deti.

Odpovedz
31. aug 2019
avatar

No vidite zeny. A taka jednoducha vec. Nezabijes. Zeny a mamy. Nezabijes. A tolko zloby to vyrobi medzi ludmi medzi zenami a mamami.

Odpovedz
31. aug 2019
avatar

Dobre, presvedcite zenu, aby na potrat nesla. Mate skvely pocit na dusi s dobre odvedenou pracou a tym to pre vas zhasne. Uz vas nezaujima, ze to dieta sa mozno narodi do rodiny v ktorej bude zit v podvizive, budu ho ohryzat hlodavce, nebude mat matka pre neho co do ust. Uz vas nezaujima, ze sa narodi postihnute a mozno cely zivot nebude nic vnimat iba trpet bolestami a na pristrojoch. Uz vas nezaujima, ze ho rodicia i tak nebudu chciet a bude vyrastat v rodine bez lasky, sucitu, pohladenia, tyranie. Uz vas nezaujima, ze ho odlozia do domova, kde sa bude predierat zivotom sam. Hlavne, ze ste zachranili nevinneho, ale ze mu tym doprajete neznesitelny zivot, to je uz ok.

Odpovedz
31. aug 2019
avatar

@idame Ak je vazne ohrozena matka, preukazatelne zdravotne diagnozy nezlucitelne zo zivotom, znasilnenie beriem. ALE castokrat su to zeny, ktorym dieta nezapada do planu.
Poviem Ti moju skusenost: lezis mesiac v nemocnici na zaciatku tehotenstva aby sa udrzal plod a pri tebe pacientka z podobnym osudom. Podotykam dlho rocne ocakavane u mna a na izbu donesu mladu zabu, ktora nie 1x bola na upt a este sa pochvali, ze jej znama podstupila uz x-krat tento zakrok, tak nam bolo do revu.

Odpovedz
31. aug 2019
avatar

@hivanik ja chapem. Sama som dostala nalepku "bezdetna" a ak nahodou iba zo skumavky. Otehotnela som ako 36rocna. Podstupila som niekolko zakrokov, z ktorych ma jeden stal skoro zivot. Na potrate som nebola nikdy a osobne by som ani nesla. Samozrejme najdu sa zeny, ktore tam chodia len z cisto ego dovodov, ale drviva vacsina na to svoj opravneny dôvod ma. Vyznie to cinicky, ale radsej nech ide na potrat ta mlada zaba a to dieta podla krestanstva bude u boha a stastne. Ako prezivat peklo na zemi cely zivot, lebo som sa narodilo nezrelej matke, ktora ma ma v trubke bo som jej na obtiaz.
Inak si tiez myslim, ze ak sa zena rozhodne pre tento zakrok, urcite ju to poznaci a bude zit v neistote.
To je len moj pohlad na vec.

Odpovedz
31. aug 2019
avatar

@idame ...ale v dnesnej modernej dobe je viac moznosti ako sa chranit a konkretne ta mlada zaba sa zo svojim partnerom nechranila .....aj to namnamstihla stihla povedat. My sme revali ked vecer odisla a prosili sme sestricku aby namuzna izbu take nevdacnice nedavali.😢

Odpovedz
31. aug 2019
avatar

@hivanik ano pre teba so spolubyvajucou to bolo tazke. Ona to bude mat tazke o niekolko rokov. Kedze jej pri zivotnom style hrozi dalsi potrat, potom ista bezdetnost.. A ked pride pre nu doba chcem dieta, uz bude neskoro. Potresta samu seba. Mozno bude do konca zivota sama so svojimi myslienkami, kde sa uz ten silacky podton strati. Sice zabila, ale vlastne mu dala moznost narodit sa niekomu, kto o to stoji. Tebe to moze byt jedno, nasledky znasa ona nie ty.

Odpovedz
31. aug 2019
avatar

@idame ...nahoda bola, ze spolubyvajuca ju poznala aj ked ako sama dotycna povedala, len aby ju niekto nespoznal....a kedze svet je maly a my spolubyvajuce sme sa potom stretli na porodnici a dokonca sme v kontakte tak viem, ze kratko potom ostala tehotna a dietatko si nechala.
A nato aby si niekto vazil zivot nemusi byt ani veriaci a dokonca ani fanatik. Pre mna je to dost citliva tema kedze svoje deti mame po rokoch snazeniea a nehanbim sa povedat Vymodlene. Prajem pekny den.

Odpovedz
31. aug 2019
avatar
fazula1
autor
Odpovedz
31. aug 2019
avatar
Odpovedz
17. apr 2021