icon

Zeny predavacky mate moj velky obdiv a vy niektore mamicky sa preberte a zacni svoje deti ako sa maju spravat a nie ze date hlavu dole a tvarite sa ze je vsetko OK!!!!!
#zazitokskauflandu ..dieta (odhadujem na vek 3-4r) vrieskajuce na cely ale prisaham cely obchod,hadzajuci sa po zemi lebo mu mamicka nechcela kupit nanuk!!!!Keby ho aspon uzemnila,odisla snim atd ale nie chodila si ako LADY...kazdy sa otacal co sa deje,az za nimi musela ist asi vrchna s predajne a vysvetlila jej ze nech ho ukludni..Hanba na 100000 rokov a ona sa tvarila ze nic..
Neobhanajte sa diagnozami,lebo ten chlapec potom bol uplne kludny!!!!
Tak sa zeny uvedomte,lebo to co robi dieta je iba vasa vizitka..

avatar

Ja nikoho nesudim.... Mozno skus pockat ked bude mat tvoje dieta 3-4 roky a mozno zazijes nieco podobne 😉

Odpovedz
29. júl 2018
avatar

Suhlas. Nesud kym nezazijes.

Odpovedz
29. júl 2018
avatar

Hanba na 100000 rokov je tvoja gramatika.. 😉

Odpovedz
29. júl 2018
avatar

Možno to uz mamicka s tym malým zazila niekolkokrat a zistila ze ignorancia toho ako vrieska je najlepšie riešenie. To ze si ho nevšimala este neznamena ze neregistrovala co sa deje...

Odpovedz
29. júl 2018
avatar

To sú problémy...môj tiež 4rocny za všetko plače a najlepšie je keď si ho nevšímame dohovaranie nepomôže a po zadku tiež nie nemá diagnózu má tvrdohlaví povahu..môžem ja vysvetľovať po dobrom aj po zlom...

Odpovedz
29. júl 2018
avatar

jj toto je 'krasne' obdobie vzdoru. hadzu sa kde chcu a kedy chcu. kto nezazije, nepochopi. dietatu mozes darmo vysvetlovat

Odpovedz
29. júl 2018
avatar

Keď bude mať tvoje dieťa obdobie vzdoru, tak začneš aj ty ignorovať. Čo mala urobiť? Odísť z obchodu? To by dieťa automaticky pochopilo, že vždy keď sa rozreve, odídu z obchodu.. podľa mňa je hanba skôr, keď dospelí ľudia fajčia na verejnosti, alebo chodia opití po ulici, alebo nedodržiavajú rýchlosť v aute.. ale to,že ti dieťa plače ,to hanba nie je. Za rok ho to obdobie prejde a bude úplne normálne ;)

Odpovedz
29. júl 2018
avatar

Teda neviem, kto si tento výlev vezme k srdcu. Každá sme to zažili. Asi máš iný meter na seba a iný na druhých.

Odpovedz
29. júl 2018
avatar

nekric hop, zakym si nepreskocila.
Ved pockaj ked to tvoje bude mat tolko rokov a bude ho plieskat obdobie vzoru, som velmi zvedava potom co povies....

Odpovedz
29. júl 2018
avatar

bože..čakala som, že to dieťa niekoho opľulo, urazilo,niečo rozbilo 🙈

Odpovedz
29. júl 2018
avatar

Mne sa mala zacala vonku hadzat o zem... Lezala a kopaa nožičkami, klasicky vyjav obdobia vzdoru. Nechala som ju, nech sa ukludni. Do toho ma zastavi slecna, ze to treba riesit inak, ze co som to za matku... Ze dieta v takejto situacii potrebuje objatia. Tak som jej na to slusne odpovedala, ze nech si vlastne deti vychovava ako chce a do mna nech sa nestara. A ona ze nema deti, ale vela o tom citala 😁😁😁

Odpovedz
29. júl 2018
avatar

Tak u nas plati zde pokial niekde sme a zacne byt zla tak sa odchadza...a je na zamyslenie ak ku vam musi prist az veduca a musi vas upozornit...

Odpovedz
29. júl 2018
avatar

@katulienka. Asi ho tam mala zmlatit.

Odpovedz
29. júl 2018
avatar

@horalka1986 minimalne odist a nie ho tam nechat vrieskat ako opicu

Odpovedz
29. júl 2018
avatar

Juuj, ten musel mat hlas, ked na taky obrovský obchod dokaze kricat, ze to vsetkych obtazovalo... Ja som tiez zazila skriekajuce dieta, polutovala som mamu v duchu a nevsimala si viac. Po 3 metroch sa mi krik v dave stratil... Mne lezie na nervy len rev toho môjho 😅

Odpovedz
29. júl 2018
avatar

Nam veru tiez nic nepomaha veru ani varecha ani nevsimanie ale snazim sa ju zamestnat vzdy aby zabudla aspon 😄

Odpovedz
29. júl 2018
avatar

Príspevok zmazaný za...🙈😝

Odpovedz
29. júl 2018
avatar

Možno nemala na výber a musela nakúpiť, to ťa nenapadlo?

Odpovedz
29. júl 2018
avatar

@adapisarovicova nemam dovod ho zmazat 😉

Odpovedz
29. júl 2018
avatar

Ty asi nemas deti, vsak?? Moj je uplne kludny 3 rocny chlapcek, ale take divadlo co urobil vcera rano v tescu, no hruuza.... A to len preto, lebo som mu nechcela kupit kindervajko. Jaaj, mala som mu ho kupit, len aby bol klud a aby sa nahodou panie predavavcky nepohorsovali... Ale co s toho dietata potom vyrastie? Rozmaznany fracek. Nie, ked nechcem, aby nieco mal, moze sa aj na hlavu postavit.

Odpovedz
29. júl 2018
avatar

Aj u nas pomaha ignoracia a nech si ľudia myslia, čo chcú.

Odpovedz
29. júl 2018
avatar

@janicka2315 ja neviem, ale to by som ja teda nikam nechodila asi 6 rokov, keď si to naratam, koľko času moje deti mali záchvaty plaču nepredvídateľné.

Odpovedz
29. júl 2018
avatar

Môj v utorok v Bille pri pokladni 1 a pol ročný začal vrieskat, lebo som mu nedovolila niečo vziať z regálu a panička pred nami na mňa zazerala a pretocila očami na štýl "pane bože, kto vás tu ma počúvať" 😃 asi nejaká taka nervózna ako ty. 👍

Odpovedz
29. júl 2018
avatar

@janicka2315 no a čo so susedmi..😍, ich deti dupocú ako kone o siedmej ráno, susede pod nami malá pravidelne plakala o tretej ráno..žiadna vedúca nemohla zasiahnuť, trochu empatie, moje deti sú flegmoši, no viem že na svete existujú aj živšie deti

Odpovedz
29. júl 2018
avatar

Aj mne sa stalo ze mpj prvorodeny spustil pri poklasni rev lebo chcel coko. A jeden dedko poburene ze preco mu to nekupim ked vrieska... 😂

Odpovedz
29. júl 2018
avatar

Ja nevravim ze moja mala je anjel,berieme ju vsade ale aby toto vystrajala??Ja niesom nervozna mozno ty
@kvadrinkaaa ...ja som iba v soku stoho decka

Odpovedz
29. júl 2018
avatar

Aj moji maju obdobie vzdoru....a Lucas vie tiez narobit cirkus.a vtedy sa mu treba doslova vyhybat.ignorovat.keby sa mu co i len prihovorim tak da tu hubu krpatu este viac do podkovy a zacne vrieskat ze nie....takto ho ignorujem, pochopi ze ma to nehecuje a je dobre.a kto si co mysli mam na hqku.a este som nikde nevidela tabulku zakaz placuce dieta.asi tak

Odpovedz
29. júl 2018
avatar

@janicka2315 ja by som veru aj odisla. Nenapadne bez decka....😂😂😂

Odpovedz
29. júl 2018
avatar

Mňa by potešilo, keby sa v tomto prispevku ta mamička nasla a obhájila sa 🙂
@janicka2315 ja nemám byť dnes z čoho nervózna a mne takéto veci nevadia. Tiež sa pizriem, keď čosi, ale neriešim.

Odpovedz
29. júl 2018
avatar

Ja som dostala dve tri po riti a bola som kludna... dnes sa to bobuzial riesi inak, sak nech ai dieta tvaruje vlastnu osobnost 🙈

Odpovedz
29. júl 2018
avatar

@pivi take ani nepis 😂😂😂

Odpovedz
29. júl 2018
avatar

@pivi ja dam dve tri po riti a nefunguje to... 🤔

Odpovedz
29. júl 2018
avatar

Ach jaj, zelam ti, aby tvoje dieta nebolo v nejakom krutom obdobi vzdoru, lebo ked sa ti stane, ze budes z vlastneho dietata v soku, tak sa uvedom a preber, lebo to bude len tvoja vizitka...

Odpovedz
29. júl 2018
avatar

@janie80 dakujem za prianie,ja sa za svoju hanbit nemusim..

Odpovedz
29. júl 2018
avatar

@janicka2315 ja za svojich tiez nie, ale uz sa mi stalo, ze som na nich pozerala, ci su to moje deti a ci mi ich nahodou nevymenili... nastastie len doma... 😛 ale tiez nepozeram na mamicky so vzdorovitymi detmi ako na tie, ktore ich nevychovavaju a je im jedno, ako sa spravaju... mozno to dieta prave potrebivalo impulz od cudzej osoby, aby sa upokojilo... z jednej situacie sa lahko sudi...

Odpovedz
29. júl 2018
avatar

Keby takyto ststus dala zena co nema dieta mavnem rukou sak pockaj raz ale zena co ma dieta? Ja chodim von a vidim deti na ihrisku a su rozne lepsie horšie lepšie den horsi den potom skratka stav ked detia chyti a nie a nie a neodsudzujem lebo nikdy neviem čo bude zajtra

Odpovedz
29. júl 2018
avatar

@janicka2315 len aby si to mohla povedať aj o pol roka bohužiaľ v období vzdoru veľa veci nefunguje tak ako si predstavujeme a nemyslí si mamička možno v duchu odratavala minúty kým vybuchne určite sa necítila prijemne, pre také ako si ty by niektoré aj hladom umreli lebo niektoré deti obchody neznášajú

Odpovedz
29. júl 2018
avatar
Odpovedz
29. júl 2018
avatar

@janicka2315 moje deti majú 16 a 11 rokov, takže môžem s kľudným svedomím napísať, že sú slušné, vychované, hanbiť som sa za nich v živote nemusela.No súdiť cudzie ženy podľa jedného incidentu?? To mi v živote nenapadlo a videla som dieťa ležiace v mláke atd.,tak som si len vdačne pomyslela že mám kľudné deti a tú mamu ticho poľutovala, no s vedomím že je to prechodné obdobie.Takže nekrič hop,pokým nepreskočíš,ešte ťa čaká puberta.😉

Odpovedz
29. júl 2018
avatar

Hanba na .....xy rokov a ženy neohanajte sa diagnózami????!!!
Akože prosím????????

K tomu asi len toľko,buď šťastná ze mas zdravé dieťa ktoré rešpektuje a rozumie tomu čo mu hovoríš.

Odpovedz
29. júl 2018
avatar

Nechcem nikoho obhajovat, ani hanit, ale dnes je velmi moderne, schovavat sa za rozne moderne diagnozy...a obhajovat sa nimi, namiesto toho, aby sa rodicia viacej venovali detom....

Odpovedz
29. júl 2018
avatar
Odpovedz
29. júl 2018
avatar

@anelehka no ja si neviem predstavit, ktora normalna matka by hovorila o svojom zdravom decku, ze ma diagnozu. (Mozno su aj vynimky, ale zanedbatelne percento) To hovoria len tie, ktor dieta ma naozaj diagnozu, ak ma decko vzdor, s vychovou to nema nic spolocne, kazde jedno si tym prejde, niektore to preziva horsie, niektore menej. Ale akoze, napisat, to co si napisala, je uplne od veci

Odpovedz
29. júl 2018
avatar

@martinka150 myslela som to tak, ze decko je nevychovane, rozmaznane a pleskne sa v obchode o zem...matka ho necha tak a ide dalej...ved ma obdobie vzdoru...pritom ziadne obdobie nema, len proste nie je po jeho...

Odpovedz
29. júl 2018
avatar

@anelehka to s venovaním sa nema absolútne nič spoločné, pleties hrušky s jablkami. Ja mám 35. Pred 33,5 rokom som mala takisto vzdor, hoci sa mi mama venovala pomaly 24h denne. Chcela som hračku a revala som dovtedy, kým sa mama neotocila a nešla mi ju kúpiť....mala som brutálnu výdrž. Našťastie syn nie je po mne, ale u dcéry si nie som taká istá... Syn sa mi nikdy v obchode nehodil o zem, že niečo chce, ani len nezaplace a to ma 5,5r. Môžeme ísť do Dracika a keď poviem nie, rešpektuje to...Ale mám strach, že u dcéry to tak ľahko nepôjde. A vychovávame ich rovnako, akurat povahy majú iné.

Odpovedz
29. júl 2018
avatar

Akože takmer vsetky sa zastávate tej matky, no podľa mna to už musel byt vrchol, ak ju išla upozorniť vedúca. A verte mi, že veľmi dobre viem, čo je to obdobie vzdoru. Dnes je veľmi moderna voľna vychova a toto je často výsledok. 😕

Odpovedz
29. júl 2018
avatar

@anelehka nechcem sa vam do toho montovať, ale obdobie vzdoru sa nepovazuje za diagnózu, je to presne ako ste napisali, proste nie je po jeho, tak nervaci, a o tom to obdobie vzdoru je. A ako som uz napisala, ja nie som žiadna studnica trpezlivosti, a moj maly uz tiez dostal po zadku, aj som po nom nakricala, az ma to mrzelo, ale naozaj nikdy to nepomohlo. Nikdy nikdy sa neupokojil, a v podstate ho aj chapem, mne keby muz jednu streli nech da ukludnim, alebo hocikto iny, tak sa teda urcite neukludnim. Ale priznávam, tiez mi niekedy rupnu nervy a na ten zadok dostane.

Odpovedz
29. júl 2018
avatar

@anelehka ale este dodám, viem ze vy ste písali o venovani detom, a o tom vzdore nie o fyzickych trestoch, tak nemyslela som to teraz priamo na vas komentar, to o tom, ze dam aj po zadku, to som tak vseobecne k diskusii pridala.

Odpovedz
29. júl 2018
avatar

@janka0509 chapem, ved ja nikde netvrdim, ze nie su deti, ktore to obdobie vzdoru, alebo nejaku diagnozu naozaj maju, ale tvrdim aj to a za tym si stojim, ze je pre niektore matky lahsie zvalit nevychovanost svojho dietata na nejake obdobie...

Odpovedz
29. júl 2018
avatar

@janicka2315
@anelehka tak to si pekne mimo, ak si myslíš, že obdobie vzdoru je len výmysel nevenujucich sa matiek uvrieskanym deťom... Ja aj s mužom sa teda venujeme našej veľmi intenzívne, máme pomerne prísnu, ale veľmi láskavú výchovu, pravidlá, hranice,dokonca aj na rit dostane. A vieš čo? NEFUNGUJE TO! Aspoň nie tak, ako si myslíš. Naše dieťa sa hodilo na zem uprostred Puly, lebo nedostala zmrzlinu do kelimka, ale do kornutka. Vrieskala, hádzala sa, kopala... Zmrzlina šla do koša a my domov. Snažíme sa jej vysvetľovať, že to nie je riešenie, že nám proste stačí povedať, že to chcela inak, dokonca aj na rit dostala, aj poobedny program sme zrušili... A... Nefungovalo to. Na druhý deň sme jej kúpili kukuricu a drbla ju na zem, že ona chcela inú. A zas vysvetlenie, že stačí normálne povedať. Vrieska za každú hovadinu, dnes aspoň 5x, lebo dohoda bola pozerať rozprávku 20 minút a my sme to dodržali a ona chcela ešte, lebo dohoda bola, že dostane dve lyžice zmrzky a viac som jej nedala, lebo, lebo... A vždy treba revať a skúsiť, či to náhodou nepôjde. A skúša stále, denne, všade. Kebyže sa mám riadiť tým, že keď mi reve dieťa vonku, idem preč, sedím len doma a nakupujem cez net, lebo inak by sa nedalo.
A ver mi, že keď vidím maminu s podobne reagujucim dieťaťom, len si v duchu poviem, že ako to dobre poznám a že jej držím palce.
Lebo občas to proste ide a občas nie.
Odsúdiť je najľahšie

Odpovedz
29. júl 2018
avatar

@senselinka ja hovorim, ze niekto sa za obdobie vzdoru rad schova...co je na tom nepochopitelne....ja netvrdim, ze neexistuje...ale urcite ho nema kazde druhe vrieskajuce decko v obchode...

Odpovedz
29. júl 2018
avatar

@anelehka mne sa toto este velmi zle hodnoti, kedze je moj maly este dost maly.

Odpovedz
29. júl 2018
avatar

Ja nechapem ludi, ktorym to vadi... v obchode si max 20 minut.. nakupis a ides domov, nemam dovod riesit cudzie dieta..maximalne venujem mamicke sucitiaci usmev, lebo skoro kazda si tym presla.. mne minule mala zacala tak revat, ked som ju posadila naspat do kocika a prisla ku mne mamicka a hovori mi, toto poznam, presne toto mam doma.. ako dobre mi to padlo 🙂 keby prisla veduca a kazala by mi utisit dieta, tak ma asi roztrhne od hnevu .. ved ziadna mamicka sa z toho netesi, ked dieta vyvadza.. keby rusil nejaky kulturny zazitok, co podla mna nakupovanie nieje,tak nepoviem ani slovo.. tam treba odist.. ale hadam v strede obchodu nenecham plny vozik, lebo mi mala zacala plakat

Odpovedz
29. júl 2018
avatar

@anelehka 8 z 10 vrieskajúcich detí má obdobie vzdoru a nie nejakú diagnozu 🙂

Odpovedz
29. júl 2018
avatar
Komentár bol odstránený
avatar

@helencek nemyslim si, ze 8 z 10 deti ma obdobie vzdoru...

Odpovedz
29. júl 2018
avatar

To mi veeelmi pripomenulo môjho 2 ročného Neska v pepcu 😉 pleskol sa o zem s obrovským škrekotom pri vchode na rohožke a ja som mu len zamávala, usmiala sa na neho a šla ďalej akoby nič, keďže ma výdrž a ležal tam len tak zduty ďalej , zdvihla som ho potom a išli sme ďalej, ale bez hukotu. A to proste len tak za nič, nechcel žiadnu hračku ani nič, len nechcel ísť do obchodu 🙂 tož, celé , takže ak nejaké dieťa škrieka, nemusí to mať vôbec , alebo 1000 dôvodov, ktoré v tej chvíli nevie pochopiť hádam nikto 🙂

Odpovedz
29. júl 2018
avatar

Ja som zvedava ked si zajtra najdem cas ci si docitam tuto debatu alebo tu bude hupajuci kon

Odpovedz
29. júl 2018
avatar

@anelehka ja len reagujem na tvoj koment, že sa rodičia schovávajú za diagnozami, ťažko súdiť, posudzovať cudzie deti, ja to nerobím.Mne tu zas neveria,že mám deti,slušné,múdre,šikovné,vtipné.Takže rozumiem aj opačnej strane, snažím sa neodsudzovať.

Odpovedz
29. júl 2018
avatar

@anelehka obdobie vzdoru prináleží vždy určitému veku, takže 99% štvorročných deti sa bežne hádže o zem, vrieska, papuluje, bojuje s rodičom akýmkoľvek spôsobom. A áno, ak by to urobil osemročný, už by to asi bola nevychovanost 😉
Ak to to štvorročné dieťa nerobí,
1. jeho rodičia majú doma anjela a môžu byť šťastní,
2. jeho rodičia mu dovolia a splnia všetko, len aby mali pokoj.
Inak je to naozaj úplne bežné.

Odpovedz
29. júl 2018
avatar

@senselinka tak musis byt dvojka inak mozes najst story o sebe možno o tyzden neskôr 😉

Odpovedz
29. júl 2018
avatar

@mirdita ja určite nie som ani jedno,lebo moje dieťa vrieska a skúša každý deň a vcelku neúspešne (preň) 😂
Veď vyššie som písala, čo robí naša denne, mne išlo skôr o vysvetlenie, že to obdobie vzdoru má naozaj väčšina štvorročných deti 😉 A ak ho nemajú, tak 1. a 2.

Odpovedz
29. júl 2018
avatar

@senselinka ja som to pochopila bola to satira

Odpovedz
29. júl 2018
avatar

@helencek aj ja mam dvoch synov a tiez su slusnaci, ale poznam aj z rodiny aj zo susedstva take deti, ktore ziadne obdobie nemaju, len su rozmaznane a nesudim nikoho...kazdy nech si zije tak, ako vie...

Odpovedz
29. júl 2018
avatar
Odpovedz
29. júl 2018
avatar

@janka0509 skus dat styri 😂

Ja neviem, moja svagrina isla na to presne tak ako mamka tu nadomnou, ked hodila kukurici, ze to sa nerobi, staci povedat a bla bla bla.... o 2 mesiace sa stala podobna situacia, mala dostala po riti ze toto sa s jedlom nerobi a vtedy pomohlo 😂 akozeeee.... nebudem tu davat trilion prikladov, lebo sa mi nechce posat. Ale sak len nechajte deti, nech sa hadzu o zem a “dohovarajte mu”... sak raz o niekolko rokov, ked vam vlastne dieta nedajboze nejako ublizi, tak to mozno zaberie🙈🙈🙈

Odpovedz
29. júl 2018
avatar

@senselinka akoby som o našej štvorročnej čítala 😁 ja som z nej občas úplne na prášky..keď sme cez deň bez muža,ja tie jej výstupy nezvladam, a to naozaj nepomáha absolútne nič, ani po dobrom, ani po zlom, ona si vkuse ide svoje..manžel je flegma, takže keď sme s ním, ja sa vzďaľujem a nechávam to na neho..no a občas ma slečna dobrú náladu, a počúvne na prvýkrát a povie mi "dobre mamka, dnes ťa budem poslúchať" 😁😊😉

Odpovedz
29. júl 2018
avatar

@pivi môj má 16 okov, dostal pochvalu od riaditeľky školy za výborný prospech,práve číta Dom v Stráni,Marínu a Detvana,aby toho nemal veľa cez školský rok 😉 a ako 2,5 ročný mal tiež svoje nálady 😍

Odpovedz
29. júl 2018
avatar

@ivanka9 no vidíš, aká zlata 😂😂😂
U nás, paradoxne, keď je buď iba so mnou alebo iba s muzom, je oveľa lepšia...

Odpovedz
29. júl 2018
avatar

proste sa nedá zovšeobecnievať..amen.idem spať,mala som 16 dní voľna a moje drzé skoro 11r. dieťa mi povie,že sa bojí,že ma kolegyne nespoznajú, lebo som príliš červeno opálená 😀

Odpovedz
29. júl 2018
avatar

@pivi asi si nepozorne čítala, lebo u nás sa aj dohovára, aj vysvetľuje, aj objíme, aj capneme na zadok... Lenže mlátiť dieťa za každú blbosť naozaj nemá význam a tak občas "len" vysvetľujeme. Lebo tak, ako na kriciaceho rodiča, časom začne byť rezistentne dieťa aj na bitku a pôjde si aj tak svoje. A potom čo, zlomím jej ruku??? Aby ju raz, nebodaj, nezlomila ona mne?

Odpovedz
29. júl 2018
avatar

Moj maly ma dva roky . Vresti vkuse.. za vsetko aj z nic, lebo sa mu skratka chce.. ked sa svihne o zem alebo zacne rucat, necham tak.. cupnem si k nemu a cakam kym ho to prejde.. ked sa kus ukludni, spytam sa ho ci mozme ist dalej. A bud ideme alebo si da druhe kolo.. akoze ja to neriesim, dohovaranie vtedy nepomaha, po riti tiez nie.. dostane aj to ale to uz len ked mne povolia nervy.. doma ked ho chyti hysak tak ho zatvorim do izby s tym ze ked sa ukludni, moze za mnou prist.. za chvilu uz docupita..

Odpovedz
29. júl 2018
avatar

@pivi myslim, ze take jednoduche to nie je... Mozno to zaberie od 5 rokov vyššie, to neviem zhodnotit, nemam take dieta este... Ale u môjho dvojrocneho to nepomáha. Prave naopak, chce mi to vrátiť. Nechápe, preco ja ho mozem udrieť a on mna nie.

Odpovedz
29. júl 2018
avatar

@helencek Ale ty si tu vobec an inemala prispievat, pretoze tvoje deti su tak neskutocne dobre vychovane, ze nechapem 🙂 Klobuk dole

Odpovedz
30. júl 2018
avatar

jemine robite tu z toho,.... a tak ja sa nestaram o cudzie mam svoje dvojicky ale v obchode sa mi o zem hodila jedna len raz aj to prvy a posledny,...ako si clovek vyhova tak ma...tod vse,,,,reci typu, to su deti, to su chlapci, to je obdobie, to ked pocujem chlpy sa mi stavaju, ved tie deti mame vychovavat a ucit ich nie aby sme sa im mi prisposobovali, a nebodaj prosikali aby sa spravali slusne medzi ludmi, tod moj nazor...a je jedno ci je to dieta 2r alebo 15r

Odpovedz
30. júl 2018
avatar

@kacena85 suhlasim ale vela zavisi aj od povahy dietata.. mne sa velmi zatial o zem nehadze ale je tak neskutocne tvrdohlavy ze uz teraz sa bojim ako to budem v buducnosti lamat.. cize velmi by som to takto neskatulkovala..

Odpovedz
30. júl 2018
avatar

@xsuzannex ako sa hovori Ohybaj ma mamko kym so este Janko 🙂

Odpovedz
30. júl 2018
avatar

@kacena85 verte ze nic nie je cierne alebo biele 🙂

Odpovedz
30. júl 2018
avatar

@pivi moje deti su kludne povahy,to je cele

Odpovedz
30. júl 2018
avatar

Mne takyto výstup nespravili chalani ked boli mali, ani raz. Jednoducho ked som povedala ze cokolada ktoru chccu nekupim tak to tak bolo. Ked rodic povoli raz, len aby dieta utisil, uz ma dieta vyhrate a vie ze zakazdym si to vybojuje velkym cirkusom,ved ked to zafungovalo minule preco nie teraz 😂..... Pri vychove musi byt rodic tvrdohlavejsi ako dieta 👌 pretoze deti skusaju aky limit si moze u dospeleho nastavit

Odpovedz
30. júl 2018
avatar

ja som to zazila tyzden dozadu v lidli, tiez to bolo neskutocne a tiez na celu predajnu, tak rychlo som uz dlho nemala nakupene. a tiez to mala mamicka jednoznacne v pazi, ze jej dieta sa jeduje. a mam uz vacsie deti a toto mi ani jedno nerobilo

Odpovedz
30. júl 2018
avatar

@aslana ver mi, ze som v zivote dcere neustupila. Moje nie je jednoducho nie. A aj tak skusa... aky limit si mam teda nastavit?

Odpovedz
30. júl 2018
avatar

@senselinka neupustit, ono ju to casom prejde ked uvidi ze s tebou nepohne

Odpovedz
30. júl 2018
avatar

@aslana už to skúša dva roky a neprešlo ju to 😂

Odpovedz
30. júl 2018
avatar

@senselinka presne ako u nás..snáď sa dočkáme skorsa mi zdá že je to horsie

Odpovedz
30. júl 2018
avatar

@janicka2315 a to ze dieta zostane kludne je zaruka ze nema diagnozu? Prid ma tyzden k nam a preberies sa.

Odpovedz
30. júl 2018
avatar

@senselinka neviem ako som zablúdila k tomuto prispevku ale uzasne si to napisala 👏🏻👏🏻👏🏻

Odpovedz
6. feb 2019