icon

Ženy pomoc. Môj syn idem mať za chvíľu prijímacie skúšky. Má prihlášku na gymnázium a odbornú školu informačných technológií. Je veľmi šikovný. S prihláškou na gymnázium súhlasil len, keď sa mohol prihlásiť aj na tú odbornú. Myslím si, že má ale na viac. Bojím sa, že ho tam pokazia a zúži mu to výbery vysokej školy. Mám podozrenie, že má v pláne naschvál pokaziť prijímacie skúšky na gymnázium. Čo mám robiť? 🙄

avatar

Nechať ho, aby šiel na školu na ktorú chce ísť on

Odpovedz
29. mar 2023
avatar

Máš ho podporiť v tom, čo by chcel ON

Odpovedz
29. mar 2023
avatar

Je to jeho život, nechaj, čo chce študovať on.

Odpovedz
29. mar 2023
avatar

Verit mu.

Odpovedz
29. mar 2023
avatar

Tak hlavne si zisti aku ma uroven ta skola IT

Odpovedz
29. mar 2023
avatar

Netlačí silou mocou na gymnázium, ja toto neviem pochopit.

Odpovedz
29. mar 2023
avatar

Ja sa len bojím, že skončí nezamestnaný ako môj bývalý.

Odpovedz
29. mar 2023
avatar

@belllinka recenzie boli veľmi zmiešané a nejasné. :(

Odpovedz
29. mar 2023
avatar

V mnohych odboroch na vysokych skolach maju vyhodu absolventi odbornych skol, lebo maju za sebou aj nejaku prax. Gymko je vyslovene vhodne pre buducich lekarov, pravnikov, jazykarov a podobne povolania skor teoretickeho charakteru. Mame pripad zo sirsej rodiny, kedy sa chalan rozhodol po 4 rokoch odist z osemrocneho gymka na odbornu elektrotech. skolu (v PO je tato skola povazovana za kvalitnejsiu ako gymnazia) - lebo ho uz nebavilo ucit sa len teoriu. Ma za sebou kopec uspechov v sutazich na statnej urovni, staze v zahranici, univerzitu v Brne, pracu v USA, ….

Odpovedz
29. mar 2023
avatar
Autor komentár zmazal
avatar

A čo by si chcela robiť? Ty ho chceš na gymnázium, on zrejme nechce. A keby aj prijímačky urobil (zrejme na tvoj nátlak), a prijali by ho na obe školy, budeš tu riešiť ako ho donútiť ísť na gympel?
A čo s tým má to, či bude alebo nebude nezamestnaný? Raz za čas môže každý skončiť bez práce, výber školy s tým má pramálo spoločné.

Odpovedz
29. mar 2023
avatar

@yanqqa a aj keby tam nakoniec chcel ist, stale nie je iste, ze ju aj uspesne dokonci

Odpovedz
29. mar 2023
avatar

Podpor ho! Už je dosť veľký na to, aby si vedel vybrať. Gymnázium nič nezaručuje.

Odpovedz
29. mar 2023
avatar

Mal by sa rozhodnúť sám.

Odpovedz
29. mar 2023
avatar

@anjelic Chcel by programovať. To robí už teraz a ide mu to parádne. (I keď tomu moc nerozumiem) To sa učí aj na gymnáziách a myslím, že mu to dá viac do života akotá odborná škola, z ktorej veľa ľudí odišlo lebo ich nemali už čo naučiť. Chcem len to čo je pre neho najlepšie

Odpovedz
29. mar 2023
avatar

Akceptovala by som jeho rozhodnutie. Zisti si ale úroveň matematiky na danej škole, aby v budúcnosti, keď sa bude hlásiť na VŠ nemal problém práve s matematikou. Vidím to na našich študentoch, kt. študujú informatiku, aplikovanú informatiku, dátovú vedu a pod, a prišli z inej školy ako gymnázium, skúšky z matematiky (analýza, algebra) nedávajú, prenášajú si ich do vyšších ročníkov.. Ak je úroveň matematiky totožná, alebo aspoň podobná s úrovňou gymnaziálnej matematiky, určite by som ho podporila. Naučí sa základy programovania, čo mu zase neskôr na VŠ pomôže

Odpovedz
29. mar 2023
avatar

@petflaska nezamestnany ITckar? Srandujes?

Odpovedz
29. mar 2023
avatar

@petflaska alebo mu vysvetli, ze aj po gymnaziu moze ist na nejaku vysoku skolu kde moze studovat to co chce.. pripadne ak zmeni nazor za 4 roky, tak z gymnazia bude mat na vyber.. kdezto z tej druhej skoly to bude horsie..

Odpovedz
29. mar 2023
avatar

@dadka75 úroveň matematiky je tam veľmi nízka za rok maturuje len 8 žiakov

Odpovedz
29. mar 2023
avatar

@viestta tá škola ho podľa môjho názoru prestane baviť po 2 rokoch lebo toho už teraz vie veľa. Bez maturity a výučného listu neviem kam pôjde.

Odpovedz
29. mar 2023
avatar

Ak hop to prestane baviť môže prestúpiť na inú školu.

Odpovedz
29. mar 2023
avatar

@petflaska prepac tvoje nazory su veľmi čudné

Odpovedz
29. mar 2023
avatar

@petflaska treba mu veriť

Odpovedz
29. mar 2023
avatar

@daniela022 ja už v tom celom mám úplný guláš snažím sa zistiť či je dobrý názor ho tam poslať už dva mesiace D:

Odpovedz
29. mar 2023
avatar

@petflaska Skúsila by som mu vysvetliť, aké bude mať možnosti neskôr.. Viem, že je vo veku, kedy je VŠ pre neho ešte ďaleká budúcnosť, ale ako som spomínala, všetky informatické programy majú matematické predmety, kt. naozaj nie sú ľahké a ide sa extrémne rýchlym tempom. Na VŠ sa predpokladá znalosť gymnaziálnej matematiky. Donútiť ho nemôžeš, lebo ak ho prinútiť, na gympel zanevrie, ale predpokladám, že je to rozumný chalan a určité veci si dá vysvetliť. A nech sa už potom rozhodne sám...

Odpovedz
29. mar 2023
avatar

@petflaska a co keby si mu to co pises tu povadala. S kludom, bez nadradenisti, bez vycitiek, bez vyhrazok a skoncit to s tym, ze nech sa rozhodne akokolvek budes ho podporovat a nebudes sklamana, pretoze on uz riesi svoj zivot, ty uz si len poradny organ

Odpovedz
29. mar 2023
avatar

Moj bratranec ma gymnazium a nic viac. Ziadna vysoka ho nebavila... Gymnazium ti nezaruci dobre zamestnanie. Muz chodil na strednu strojarinu a prave vdaka nej preplaval mnohymi skuskami na VS bez ujmy. Chalani z gympla leteli z technickych predmetov... navzdy. Nechaj ho, nech ide tam, kam chce.

Odpovedz
29. mar 2023
avatar

@dankagirl Tu nejde len o verenie. Ak mu daná SŠ neponúkne to, čo bude potrebovať minimálne na prijímaciu skúšku, verenie je na 2 veci.. Na to sme my rodičia, aby sme vedeli poradiť a ukázať aj iné pohľady a možnosti. Nehovorím, že tá SŠ je zlá nepoznám ju, len píšem zo skúseností, že deti z inej školy ako gymnázium sa na VŠ IT smeru trápia s matematikou...

Odpovedz
29. mar 2023
avatar

@petflaska nechceš to najlepsie pre neho, ty chces to najlepsie co predstavujes ty. Urcite teraz odborna skola je lepsia ako gymnazia. Uz davno neplati, ze ty naj idu na gymo.

Odpovedz
29. mar 2023
avatar

Po skončení gymnázia má ,,základné,, neurčené vzdelanie. Po skončení odbornej školy má lepšie základy do života. Nemusí ísť na vysokú školu. No s gymnáziom je to skôr také, že bude nezamestnaný. Môj názor. Pomáhala som pri výbere zamestnancov

Odpovedz
29. mar 2023
avatar

Ďakujem vám všetkým za rady, samozrejme ho chcem podporiť v jeho sne programovať. Skúsim sa s ním porozprávať akú budúcnosť si predstavuje. A ak pôjde na tú odbornú školu bude musieť sľúbiť, že sa nedostane do zlej skupiny. Keďže na tej škole je veľa fajčiarov.

Odpovedz
29. mar 2023
avatar

Mne to príde také zastarané ze so SOS ma aspoň niečo. Ak to nebude chcieť robiť a na výšku ho neprijme lebo uprednostnia gymnazistov úplne na figu

Odpovedz
29. mar 2023
avatar

@dominikakoll on by chcel niekedy študovať aj v amerike kým bude pracovať. Mám pocit, že z gymnázia bude mať lepšie šance

Odpovedz
29. mar 2023
avatar

@petflaska gymnázium je na nič pokiaľ človek nejde na VŠ. Dokonca na technickej VŠ je gymnázium skôr negatívum.

Odpovedz
29. mar 2023
avatar

@petflaska mám tak spolužiačku. Odborná stredná škola a tam išla z 3 ročníka. Nemala žiadny problém

Odpovedz
29. mar 2023
avatar

@petflaska A keď sa zoznámi a skamoší a až potom zistí že je to fajčiar? To sú aké názory? Lebo na gympli nie sú fajčiari 😂 Prepáč, ale toto je mimo môjho zmýšľania. Akože len na odbornej škole deti fajčia? Ja som chodila na obchodnú a toľko spolužiačok (áno dievčat) fajčilo, že by si sa čudovala. A inak. Možno aj frajerku bude mať fajčiarku. Och joj.

Odpovedz
29. mar 2023
avatar

@dadka75 ani môj syn nevedel kde by chcel ísť na strednú ..
Videli sme spoločne dlhé debaty a mi sme ho mierne usmerňovali …
Jeho baví všetko okolo vojenskej histórie,aút …
Len stredná skola v tom smere neexistuje
Nakoniec sne vybrali niečo obdobne hasič -mechanik hasičskej techniky,požiarny a bezpečnostný technik a odtiaľ pôjde na vysokú vojenskú

Odpovedz
29. mar 2023
avatar

@dankagirl Veľmi zaujímavá kombinácia 👍 Držím palce, nech sa mu darí, podľa môjho názoru ho čaká zaujímavá kariéra. Ale presne o tom to je... vybrať školu spolu s dieťaťom.. On povie svoju predstavu, rodič do toho vloží skúsenosti a iný pohľad a vyberie sa najlepšia možná alternatíva..

Odpovedz
29. mar 2023
avatar

A na gymnáziách nefajcia? By si sa čudovala čo tam všeličo letí. Od mojej veľmi dobrej kamarátky dcéra skončila na gymnáziu na drogách a ani ho nedokončila. Nechaj syna vyskúšať to čo on chce. Ak vie čo chce dáke fajčenie či partia mu budú ukradnuté. A vždy môže prestúpiť. Moja známa začínala na zdravotnej ktorú aj úspešné skončila pokračovala na práve a vedie spoločnosť na výrobu plastových okien😉.

Odpovedz
29. mar 2023
avatar

Nezamestnany s VS IT? To by mysel byt riadne nemehlo.

Odpovedz
29. mar 2023
avatar

@dadka75 tak držím palce
Nech Ti naši chalani sa v živote nájdu ..
Zato naša 13 ročná už od detstva ide za svojim chce byť lekárkou 🙈
Ja ju stále odhováram,že aj inak vie pomáhať

Odpovedz
29. mar 2023
avatar

@petflaska na gymkach, it atd podla toho kde, ale je slabe..a robis najvacsiu chybu rodica, ze prenasas nanho svoje nazory a “frustracie”, nechaj, nech sa rozhodne podla seba, chyba je v tebe nie v nom, ked ho dotlacis kam nechce, vtedy zle dopadne

Odpovedz
29. mar 2023
avatar

Vnucovať dieťaťu vlastne predstavy je asi to najhoršie čo môžeš urobiť . Veď je toľko odborných škôl . Skúste radšej hľadať lepšiu odbornú školu , do zameraním , čo ho bude bavit

Odpovedz
29. mar 2023
avatar

Fakt mas spiatocnicke nazory.
Na gymkach fajcia rovnako ako na SS.
Do USA moze ist v pohode o rok aj zo SS.
Aj maturovat z matiky.
Preco by mal sikovny skoncit bez maturity?

Odpovedz
29. mar 2023
avatar

@petflaska to myslis vazne, ze gympel ho nauci viac v oblasti programovania ako odborná IT skola? Ak je dobry v programovaní podporuj jeho volbu a ver, ze ITckar urcite nezamestnany nebude.

Odpovedz
29. mar 2023
avatar

@petflaska súhlas s @dadka75 Som obklopená IT-čkarmi. Jednoznačne VS so zameraním na “klasické” programovanie dali podstatne ľahšie absolventi gymnázia.
“Priemyslovkari” mali problém, viacerí rok stáli - buď počas VS a súkromné si dopĺňali vedomosti z matematiky. Akebo po VS dobrovoľne nezamestnaní a dopĺňali si ďalšie zručnosti, ktoré im slabšia škola nedala.
Plus väčšina škôl v zahraničí s it zameraním má podmienku - maturitna skúška matematika a informatika.

U nášho potomka zatiaľ smer IT - TX architektúra, takze jednoznačne gymnazium. Musí maturovať z matematiky, ak chce na univerzitu s týmto zameraním. Slovenské školy zatiaľ tento program nerobia.
Plus na gymnáziu obyčajne vyššia trieda angličtiny. Nie iba hovorová, filmy a knihy, ale aj gramatika ťažšia.
Zase urobiť test na britskej ambasáde nie je úplne ľavou zadnou, naozaj sú pomerne ťažké.

Odpovedz
29. mar 2023
avatar

@andulka220989 tá škola má zlú povesť aj z drogami. A prečo predpokladáš, že bude mať priateľku? To je snáď jeho voľba. Nabudúce napíš partnera. 😉

Odpovedz
29. mar 2023
avatar

@trnavacka Konečne aj osoba čo vie aj o čom hovorí. Ja ho podporujem v tom aby bol IT-čkar a aby študoval v zahraničí ako chce. Len si nemyslím že odborná škola je tá správna cesta.

Odpovedz
29. mar 2023
avatar

@petflaska Prepáč, ale keď máš problém pri výbere školy tak fakt prepáč, ale pochybujem, že ty by si nemala problém s inou orientáciou. A mimochodom aj škola je snáď jeho voľba nie? 😘 A k tým drogám - aj na obchodnej brali drogy, aj na výške si predstav. To, že má škola zlú povesť neznamená, že aj tvoj syn ju bude mať rovnakú. Či?

Odpovedz
29. mar 2023
avatar

@petflaska ale hej, len potom závisí na ňom. Väčšina tých chalanov zostane len so strednou školou. To sú potom ti “robotníci” za počítačmi.
Ak chce potom trebárs Zürich, Edinburg, Viedeň, nedajbože Oxford, tam nemá šancu sa dostať .
Lebo je IT a IT, je tam snáď 100 možnosti. Pre niektoré it firmy a pozície je matematika - hlavne potom aplikované matematické vedy - asi 80% dôležitosti.

Odpovedz
29. mar 2023
avatar

Z gymnázia nema nic pokial neide na vysku

Odpovedz
29. mar 2023
avatar

@petflaska ty mas naozaj mimo nazory, ze fajciari 🤦🏽‍♀️ Judita, ta co dobodala spoluziaka bola gymnaziatka teraz co kvoli tomu, tam studuju vrahovia?

Odpovedz
29. mar 2023
avatar

@petflaska Ja poznám veľa ITčkárov a väčšina skončila gympel a išla na VŠ elektrotechnickú, IT. Záleží na tom, na aké gymnázium chce ísť. Ak je veľmi dobré, tak úrovňou sa nevyrovná SOŠ. Popri škole môže stále študovať, robiť si kurzy a aj praxovať a zdokonaľovať sa. V IT úplne bez problémov. Moji rodičia tiež vybrali za mňa školu, ktorú som nechcela nikdy študovať. Normálne sa a nim porozprávaj, pozrite si pre a proti. Ak nepôjde na gympel, bude musieť makať na matike a aj doučka, na VŠ je matika ťažká. Ak bude chcieť ísť ďalej. DOD nemali? Spýtať sa niekoho kto tam študuje, ako je spokojný? Aby nebol neskôr sklamaný....

Odpovedz
29. mar 2023
avatar

@andulka220989 prečo by som mala problém s inou orientáciou? Jeho orientácie nie je niečo s čím viem pomôcť môžem ho len podporiť v čomkoľvek. Z výberom školy viem pomôcť lebo mám viac skúseností na obidvoch školách by sa učil to čo chce a z gymnázia má podľa mňa väčšiu šancu sa dostať na výšku, na ktorú tak chce ísť. 😍

Odpovedz
29. mar 2023
avatar

@trnavacka veď toto

Odpovedz
29. mar 2023
avatar

@elly23 tú školu si bohužiaľ našiel až po tom ako mali DOD :( a nepoznám nikoho čo tam dieťa má. Musím len veriť online recenziam a tie sú zmiešané

Odpovedz
29. mar 2023
avatar

@veronikastrickova ja len píšem je tá odborná škola má povesť, že sa tam berú a predávajú drogy. Samozrejme netvrdím, že na gymnáziu sú všetci slušný.

Odpovedz
29. mar 2023
avatar

Mam v okoli dost ludi, ktori hovorievaju "Chcel som ist na taku skolu, ale rodicia mi nedovolili". Do prčic, chceme tie deti učiť zodpovednosti, ale nedovolime im urobit vlastné rozhodnutie?
Nechaj ho,.nech ide kam chce on, je to jeho zodpovednost. Vie tvoj nazor, nevnucuj mu ho

Odpovedz
29. mar 2023
avatar

Nesranduj fakt vieš koľko ľudí z môjho okolia ma vysoku a gymnázium atd? A taky co robi kúpeľňové obkladačky ho sfukne 3 násobne. Ty si to sama idealizujes podľa seba. Ja vidím na mojom, ze je technicky typ a podporí ho v tom co chce. Tak nas tie deti prekvapia, ze budeme kukat. Ja ti takto napisem. Ja som mala spolužiaka co prepadol z účtovníctva, my na jarmoku pod stánkami a on išiel robiť komisionalky bez kalkulačky (zabudol) požičal si od taxikára eurokalkulacku, vtedy prišlo euro a vieš čo? Robi na vysokom poste a je úplne niekde inde ako my s jednotkami od vrchu po spodok aj s gymnaziom

Odpovedz
29. mar 2023
avatar

@petflaska a mas uplne pravdu uroven gymnazialnej matiky sa neda porovnat so SOS.
A aj na prijimacky na VS sa pozera aka to bola stredna skola …a ta matika nieje vobec lahka na VS… urcite s nim podebatit a vyhodnotit plusy minusy .. 🙂

Odpovedz
29. mar 2023
avatar

Najhoršie čo môže matka spraviť svojmu decku. Diktovať mu, kam má ísť študovať. 🤦 Tú školu ide študovať on, nie VY. Mala som dve spolužiačky, ktoré išli na zdravotnú len preto, lebo mamička chcela. A hľa, vydržali rok a obe si dali preklad na inú SŠ a museli začať odznova. 🙂
Nediktuj mu, keď je natoľko šikovný, určite vie, na akú školu sa má zamerať. 🙂

Odpovedz
29. mar 2023
avatar

Ja ti uplne rozumiem. Zazivala som toto s dcerou pred dvoma rokmi. Ona chcela ist na Obchodnu akademiu, teda odbornu skolu a ja som sa snazila, aby radsej zvolila gymnazium. Nebola vyprofilovana a nemala jasnu predstavu, ze co chce robit a comu sa venovat. Moj nazor je ten, ze gymnazium je lepsia priprava na vysoku skolu (na tu urcite chce ist). Z gymnazia sa moze vydat akoukolvek cestou, aj presne tou istou ako z akademie. Ale, v pripade, ze by si v priebehu studia zmenila smerovanie, vzdy bude mat moznost, ale z odbornej skoly je to uz obmedzene. Nechcela moc do toho ist, ale vela som sa s nou rozpravala a nakoniec sme sa dohodli, ze pojde s plnym nasadenim na prijimacky na obidve skoly. Dostala sa bez problemov na obidve. A po prijimackach mi sama povedala, ze na gymnaziu boli tie prijimacky (organizacia, forma, pristup ucitelov, doucovanie) na uplne inej urovni, ako na tej odbornej skole. Ze mala pocit, ze to bolo ovela profesionalnejsie a ze uznava, ze uprednosti gymnazium. Bola som velmi rada. Dnes je druhacka a vela krat mi povedala, ze je velmi rada, ze zvolila tuto cestu. Je spokojna. Maju vela roznych moznosti, cestuju, vela skolskych aktivit…na tej odbornej skole nemaju jej kamaratky tolko ani zdaleka. Drzim palce, nech sa syn spravne rozhodne. Ja osobne suhlasim s tvojim nazorom.

Odpovedz
29. mar 2023
avatar

Nemam nic proti gymnaziu, ale keby sa aj moj syn ucil excelentne,tak mu nedovolim ist na gymnazium... vzdy si moze povedat,ze na vysku nepojde a ma prd. Z odbornej skoly ma aspon papier,ze nieco sa vyucil... gympel nikdy nie je zaruka,ze bude pokracovat v studiu

Odpovedz
29. mar 2023
avatar
Autor komentár zmazal
avatar

@trnavacka minimalne v CR na VS bude dobiehat matiku aj so slovenskym gymkom.
Ak je sikovny na programovanie ten gympel bude spiatocnicky v tomto smere.

Odpovedz
30. mar 2023
avatar

@lizatko1009 ja poznam obkladaca s VS ovlada 3 cudzie jazyky a zaraba paradne.
Druheho zahradnika s VS s cervenym diplomom z ekonomie a je stastny vo svojom dome bavoraku a hlavne so svojim zivotom-navrhuje aj vysadza zahrady bez skoly v odbore. Jeho matka je z toho nestastna cely zivot.

Odpovedz
30. mar 2023
avatar

Kazdy si svoju cestu najde, nikde nie je napisane ze zo strednej skoly studovat nemoze,mozes s nim rozpravat nechala by som ho rozhodnut sameho

Odpovedz
30. mar 2023
avatar

U nás podobná situácia, už som sa zmierila, ze zahodí dobré známky,ale som si povedala že je to už aj na ňom, nech radšej chodí niekam ked chce nez trucovat na gympli, navyše dnes sa dá ist na VŠ takmer z každej školy...a nikdy nevieš aká bude situácia bude už nieco vedieť a stále môže byť úspešný a hlavne dobrý človek...ja to len o nadstavení mysle

Odpovedz
30. mar 2023
avatar

Ktorú odbornú školu v BB máš na mysli? Informačných technológií na Tajovského alebo SPŠ Jozefa Murgasa? Obe školy sú dobré odborné školy a murgaška vychytenejsia ako mnohé gymnáziá. O obe školy je veľký záujem. Na jednu z nich sa hlási aj moja dcéra a na murgašku chodil syn. Nič dramatické ohľadom drog sa tam nedeje. Marišku fajčia aj gymnazisti. Mám synovca čo má osemročné gymnázium bez vysokej školy a je to akoby nemal žiadne vzdelanie. Aj z odbornej školy sa dá ísť na VŠ, len si treba dobrať matematiku.

Odpovedz
30. mar 2023
avatar

Ahoj. Napisem ti to s vlastnej skusenosti. Ja ked som sa prihlasovala na strednu skolu davala som prihlasku na dve zdravotnu-farmaceuticky laborant a na pedagogicku-animator volneho casu. Moja MAMA chcela aby som isla na pedagogicku ja som chcela ist na zdravotnu. Samozrejme ze som sla na predagogicku lebo ONA to chcela a vies ako to skoncilo nedokoncila som skolu nie rpeto ze som zacala fetovat alebo podobne to urcite nie ta skola ma nebavila,neslo mi to ,tazke predmety a podobne. Nemala som to. Ja som chcela ist na zdravotnu a na 100 percent som presvedcena ze by som tu skolu dokoncila a robila to co ma bavilo. Prosim ta nechaj syna nech sa rozhodne sam a ty ho len podporuj najviac ako mozes. Tym ze ho budes chciet dat na gympel n3dosiahnes nic len tak to ze nebude mat rad tu skolu nedajboze ju nedokonci a podobne. Podpor ho. To teraz potrebuje. Ja 30 rokov skolu nedokoncenu a mozem akurat robit predavacku v obchode. Skolu si planujem spravit. Ale lutujem to do dnesneho dna. Drzim palce.

Odpovedz
30. mar 2023
avatar

Ja by som doporučila gympel hlavne kvôli matike, kolegynin syn študoval v BA a kopec spolužiakov z odborných SŠ pohorelo na matike, podľa mňa gympel je lepšia voľba, obzvlášť teda keď ta stredná kam chce on je ešte aj slabá

Odpovedz
30. mar 2023
avatar

@matabb73 tiež rozmýšľam, že ktorú má na mysli.

Odpovedz
30. mar 2023
avatar

@matabb73 Nie je to škola v BB šiel by na internát

Odpovedz
30. mar 2023
avatar

@petflaska prečo? Veď v BB sú dve dobré školy so zameraním na IT.

Odpovedz
31. mar 2023
avatar

@matabb73 má tam kamarátov a tí sa mu sťažujú že nič nerobia na praktických hodinách a že to čo sa z programovania učia on už vie.

Odpovedz
31. mar 2023
avatar

@petflaska na murgaške? Tak to pochybujem. Je to náročná škola a treba sa tam poriadne učiť. Ktorú odbornú si teda vybral?

Odpovedz
31. mar 2023
avatar

Z gympla nemáš nič super názor, preto sa na gymnázià vždy hlasi mega študentov , ktorý vlastne po skončení SŚ nebudú mať nič🤣

Odpovedz
4. máj 2023
avatar

@lilien6 po skončení sš bude mať lepšiu šancu na výšku kde mu treba matiku

Odpovedz
4. jún 2023