icon

Baby...koho budete volit za prezidenta???😉len tak ma napadlo😏

avatar

Netuším,jeden lepší než druhý🤦

Odpovedz
26. feb 2019
avatar
timurko
autor

@vnena ved prave...🙈

Odpovedz
26. feb 2019
avatar

Nieje koho.... ten "najschodnejsi" odstupil

Odpovedz
26. feb 2019
avatar

ja toho koho moj muz 😝😝

Odpovedz
26. feb 2019
avatar

Vyzerá to, ze pockam na pripadne druhe kolo

Odpovedz
26. feb 2019
avatar

Caputovu, samozrejme 🙂

Odpovedz
26. feb 2019
avatar

Caputovu 😉

Odpovedz
26. feb 2019
avatar

@beky1813 ono by trebalo ist aj na prve 😉

Odpovedz
26. feb 2019
avatar

Caputovu

Odpovedz
26. feb 2019
avatar

@agatulienka82 tam nemám koho, v druhom budem volit mensie zlo

Odpovedz
26. feb 2019
avatar

jedine caputovu. mistrik len dobre spravil. bol mimo total podla mna a zvysok je jedna velka bieda. harabin? kotleba? alebo ten s reznom sefcovic? dakujem neprosim

Odpovedz
26. feb 2019
avatar

@beky1813 mensie zlo je taky argument... ze dovi...

Odpovedz
26. feb 2019
avatar

@mikita87 a co? Proste nik mi tam nie je sympatický. Tak koho ist volit?

Odpovedz
26. feb 2019
avatar

@beky1813 volby su neni o sympatiach. teda ano aj ale nie prioritne 🙈

Odpovedz
26. feb 2019
avatar

@mikita87 budem volit niekoho len preto, aba sa nepovedalo?

Odpovedz
26. feb 2019
avatar

Neviem. Mistríka som nechcela, Sefcovic nie kvôli Smeru.
A Caputova s podporou homosexuálnej adopcie, slušného bývania pre Rómov a jej promigrantskymi názormi je asi ta najhoršia voľba.

Odpovedz
26. feb 2019
avatar

Ja prezidentku 🙂

Odpovedz
26. feb 2019
avatar

Ja dufam, ze nasu prvu prezidentku

Odpovedz
26. feb 2019
avatar

@blondiee83 som si myslela ze ja som totalne mimo ak si toto myslim. Ale dkaujem ze v tom nie som sama 😉

Odpovedz
26. feb 2019
avatar

@blondiee83 a harabin a kotleba je ptoom aka volba?

Odpovedz
26. feb 2019
avatar

Aby som nebola za rasistku-Rómov treba podporovať hlavne v otázke vzdelania, aby vychodili nielen horko ťažko ZS, ale aby dostudpvali aspoň ucnovku. A nie im stavať byty za naše dane.

Odpovedz
26. feb 2019
avatar

To si ešte niekto myslí, že sa tu chystajú migranti v tisíckah vziať prácu Slovákom a znásilňovať naše ženy? 😂

Odpovedz
26. feb 2019
avatar

@beky1813 Tak načo chceš voliť v druhom kole? Tam to bude už len horšie.

Odpovedz
26. feb 2019
avatar

@beky1813 nie, nazory? Stranicka podpora? Program strany ktora podporuje kandidáta?

Odpovedz
26. feb 2019
avatar

@mikita87 ti dvaja verím, že nemajú šancu. Preto som ich nespomenula

Odpovedz
26. feb 2019
avatar

Presne som vedela, ze ludom bude vadit na Caputovej prave ta podpora adopcie homosexualmi. Tak by som kazdemu odporucila, pozrite si ceskych blogerov roka Dva tatove - uzasni rodicia, stastne deticky. Dopriala by som takych rodicov vsetkym detom.

Odpovedz
26. feb 2019
avatar

Caputovu.

Odpovedz
26. feb 2019
avatar

@blondiee83 to som rada, to dufam tiez ze odidu do zabudnutia

Odpovedz
26. feb 2019
avatar

@dominidi presne tak! kazdy vidi za tym to, ze homosexuáli, ale to ze dokazdu aj taketo rodiny dat detom vzdelanie a lasku nevidi nikto

Odpovedz
26. feb 2019
avatar

Caputova nechce dat adoptovat deti homosexualom, povedala, ze ak by si mala vybrat ci ma dieta zostat v domove alebo byt adoptovane parom rovnakeho pohlavia, tak radsej podpori adopciu. Okrem toho, ja na tom nevidim nic zle, len neviem ako by sa k tym detom stavalo okolie, v tomto sme velmi pozadu.

Odpovedz
26. feb 2019
avatar

lebo prezident/ka hneď druhý deň po prevzatí úradu zmení 200 zákonov, aby Slovákom poškodil/a 🙂 ľudia, však to musí prejsť parlamentom, či?

Odpovedz
26. feb 2019
avatar
Autor komentár zmazal
avatar

@lucka_ke vsak chuda nic nemoze, aj keby chcela. Ma pravo len jedneho veta, meviem co si tu ludia myslia. Prezident bohuzial nezmoze nic, je to reprezentativna funkcia

Odpovedz
26. feb 2019
avatar

@dominidi pozor. Oni tie dievčatka nemajú adoptované. Dali si ich vynosiť v USA náhradnej matke, jeden je otec jednej a druhý druhej. Myslím že navzájom ich nemajú osvojené, teda každý z nich je bilogickym otcom jednej z nich. To je trosku rozdiel ako adopcia cudzieho dieťaťa, neviem ako to majú v CZ ošetrené takéto adopcie ale áno, máš pravdu, ak by mali deti v domovoch aspoň z polovice tak super rodičov ako sú oni dvaja bolo by im sveta žiť..
Ale teda k otázke. Chcela som Mistríka, no takto asi dám hlas čaputovej. Nie som presvedcena na 100% o nej ale zas nechcem nechať môj hlas len tak prepadnúť

Odpovedz
26. feb 2019
avatar

@blondiee83 tiez mi nesedi caputova kvoli homosexualov, ale z vyberu je najschopnejsia. Co sa tyka vystupovania, je fakt skvela.

Odpovedz
26. feb 2019
avatar

@maryetta som rada, že ani ja. Ver mi. A teda fakt som prekvapená, že niekomu stačí, že Caputova je žena...
Nepoznajú ani jej názory, k čomu sa prikláňa. Stačí, že bude "bojovať proti zlu". Ha ha ha

Odpovedz
26. feb 2019
avatar

Ja viem akurat, že Caputovu určite voliť nebudem. A koho presne? Na to je ešte čas. Asi Sefcovic

Odpovedz
26. feb 2019
avatar

@ivonluk ale ved ja netvdim ze ich maju adoptovane, ale ze su to dvaja otcovia ktori sa prikladne staraju o svoje deti 🙂

Odpovedz
26. feb 2019
avatar

Caputovu

Odpovedz
26. feb 2019
avatar

@sourire84 áno, vystupovanie má dobré, to uznávam, aj je sympatická, aj sa na ňu dobre pozerá. Ale jej názory mi v týchto zásadných otázkach vadia. Ale jasné, nemôžeme všetci voliť rovnako a mať na každého rovnaký názor.

Odpovedz
26. feb 2019
avatar

@dominidi veď v tom s tebou súhlasím. Ja ich sledujem takze viem o čom píšeš len som to chcela uviesť na pravú mieru

Odpovedz
26. feb 2019
avatar

Zuzana Caputova, vzdelaná a bez káuz. Hlavne, nebola v komunistickej strane

Odpovedz
26. feb 2019
avatar

@lucia_lucia tak môžeme voliť aj Kotlebu, aj Sefcovica, aj Hrabina, no nie? Keď prezident nemá žiadnu funkciu 😀😀😀

Odpovedz
26. feb 2019
avatar

@dominidi preboha len to nie

Odpovedz
26. feb 2019
avatar

Všetky zákony schvaľuje parlament, prezident, buď podpíše alebo nepodpíše... keď nepodpíše, schvália si to v parlamente na druhý krát bez prezidenta...
A koho voliť? Ťažká otázka...ale najviac z týchto kandidátov mi vyhovuje Čaputova

Odpovedz
26. feb 2019
avatar

Škoda že na SK nekandiduje Donald 😁

Odpovedz
26. feb 2019
avatar

@ivonluk ja som skor chcela aby si na tomto priklade ludia uvedomili, ze homofobia je uplne zbytocna 🙂 staci si pozriet kazdu jednu Zamenu manzeliek-hadky, krik, bitky, alkohol, deti zeru suche korky - tak dakujem pekne za taku “tradicnu rodinu”

Odpovedz
26. feb 2019
avatar

Kotlebu 👏

Odpovedz
26. feb 2019
avatar

@dominidi áno rozumiem, ja s tým aby mali aj homosexuáli deti plne súhlasím lebo presne ako píšeš, niektoré “tradične” rodiny sú ďaleko väčšie zlo ako rodičia rovnakého pohlavia. Len u nás žiaľ je táto téma stále veľké tabu. A ľudia nevedia prijať inakosť.

Odpovedz
26. feb 2019
avatar

@blondiee83 ma reprezentovat ... ani Harabin a Kotleba to nesplnaju 😂

Odpovedz
26. feb 2019
avatar

Som si vedomá, že nikdy nebudem môcť voliť niekoho na 100% presvedčená. Na každom sa nájde niečo na vylepšenie. Aj sama seba by som občas vystrelila na Mesiac. Určite však viem, koho tam nechcem v žiadnom prípade. V tomto prípade sú to zástupcovia Smeru, Kotlebovci, šialený Krajniak, a Harabina snáď ani spomínať nemusím. A už je jasné, že veľa toho na výber nemám. 🙂

Odpovedz
26. feb 2019
avatar

@blondiee83 ano, len ja osobne nechcem aby sa prezidentom stali psychopati ako kotleba, harabim, smeraci... jednym slovom naruseni jedinci. Bugar je predajny karierista, miklosko je za zenitom.. tiez mi vadia jej nazory na homosex., ale z nich je fakt najschopnejsia.

Odpovedz
26. feb 2019
avatar

Ono ani nejde o to, že homosexuáli by neboli dobrí rodičia. Možno veľakrát lepší ako heterosexuálny pár.
Otázka je, aké dôsledky to prinesie. Jednak sú ževraj homosexuáli dosť nestabilni vo vzťahoch, často menia partnerov.
A hlavne, aby tento prvy krok/ústupok nespustil vlnu ďalších v oblasti gender ideológie... Proste aby to neskončilo tak, že najprv homosexuáli, potom budú chcieť aj transsexuali, stransgender, bezpohlavni, obojpohlavni a ja neviem aky ršte ☹ ☹

Odpovedz
26. feb 2019
avatar
Komentár bol odstránený
avatar

@blondiee83 Je to strašne individuálne, veď aj Heterosexuál môže často meniť partnerov 🙂

Odpovedz
26. feb 2019
avatar

@teosebastian vieš čo? Skôr ma trápi tá druhá časť môjho komentára. Ako som písala, aj medzi heterosexuálmi je obrovske mnozstvo debil.rodicpv. No zväčša (opakujem zväčša) je matka tá, ktorá sa pre rodinu obetuje. V prípade dvoch chlapov to môže byť ťažšie-co keď po rozchode ani jeden z nich nebude chcieť podstúpiť tu obetu. Ale to veľmi teoretizujem a asi to nie je spravne. A v podstate, ak by bola záruka, že tento krok nebude viesť k ďalším tým, ktorych sa bojím, som za. Lenže to nik negarantuje.

Odpovedz
26. feb 2019
avatar

@dankaav no zalezi, kto tam bude, len nechcem, aby vyhral kotleba, bugar, ci harabib

Odpovedz
26. feb 2019
avatar

@blondiee83 ano ssúhlasím, a navyše tieto deti trpia, lebo sa im vysmievajú, sikanuju ich ine deti..a veľa homosexuálnych párov ich aj sexuálne zneužíva

Odpovedz
26. feb 2019
avatar

@blondiee83 to by v parlamente musela byť väčšina liberálov a na Slovensku si to neviem predstaviť

Odpovedz
26. feb 2019
avatar

@janina9410 odkiaľ máš tieto údaje? daj nejaký odkaz na štúdie alebo štatistiky

Odpovedz
26. feb 2019
avatar

@mikita87 ved to vsetko vo mne byd vyvolá sympatie, alebo nie. Nezaneriavam sa na vyzor. Ako nechapem, co ma tu riesis, proste nechcem volit a hotovo

Odpovedz
26. feb 2019
avatar

@blondiee83 aj poznas realne nejakeho homosexuala? 🙂
Lebo ja poznam, vzdelani zabezpeceni ludia, zvacsa na manazerskych poziciach, ziadni debili a uchylaci ako si niektori mylne myslia.

Odpovedz
26. feb 2019
avatar

@janina9410 Prosím ťa, túto info vieš doložiť nejakou serioznou štatistikou?

Odpovedz
26. feb 2019
avatar

@beky1813 ja ta neriesim. je to kazdeho osobna vec. iba som sa pytala, preco hned každý utoci ked dochadzaju argumenty? takych ako ty, co nepojdu volit je X, to ze sa s tym nestotoznujem vsak ale napisat mozem

Odpovedz
26. feb 2019
avatar

@janina9410 A otázkou je, že ak sa im už niekto vysmieva, prečo je to tak. Čo deti počujú v rodine, to posúvajú ďalej. Žiadne dieťa sa samé zo svojej hlavy nebude inému vysmievať. Čiže bolo by fajn, keby rodičia začali rozmýšľať nad svojimi postojmi. Ale bohužiaľ, keď tu čítam tie príspevky na koni, :( ...

Odpovedz
26. feb 2019
avatar

volím Čaputovú , nemyslím si, aby tých homo.., trans.., gender...bolo až také kvantum,aby to ohrozilo tradičnú fungujúcu rodinu. Skôr túto tému poniektorí politici využili a urobili z toho bububu. Je to fakt o induvidualite, aj normálna rodina môže fungovať iba formálne s kadejakou vnútornou patológiou.

Odpovedz
26. feb 2019
avatar

@janina9410
@abbey1 pochybujem. ked nevedia dospeli toto akceptovat, preco to cakat od ich deti?

Odpovedz
26. feb 2019
avatar

@abbey1
@lucka_ke raz to dávali v tv, bolože to dosť dávno, takže sa mi to nepodarí nájsť.
@abbey1 áno to je pravda, ale niekedy nepomôže ani vysvetlovanie zial

Odpovedz
26. feb 2019
avatar

@mikita87 napíš, ale nemusíš utocit na cloveka

Odpovedz
26. feb 2019
avatar

@janina9410 Aha. V Tv, tam toho už zaznelo 🙂

Odpovedz
26. feb 2019
avatar

@janina9410 vieš to je také tvrdenie, ako keď povieš, že keď je niekto učiteľ určite je pedofil, proste treba to aj vedieť doložiť nejakými štatistikami

Odpovedz
26. feb 2019
avatar

@mikita87 Možno by bolo fajn tým deťom ukázať, že nie všetko, čo si z domu donesú, je dobre a správne. Deti majú oči a srdcia otvorené, len dospelí ich ovplyvnuju. Pozitívne i negatívne.

Odpovedz
26. feb 2019
avatar

@janina9410 akoze homosexuál = pedofil???? Preboha sa nedivim, ze nasa spoločnosť vyzera tak, ako vyzera, ked maju ludia takéto iracionálne predsudky😕

Odpovedz
26. feb 2019
avatar

Šefcovica 👍

Odpovedz
26. feb 2019
avatar

@blondiee83 dakujem.konecne niekto kto ma rozum a pozrel si aj predvolebne plany caputovej! Cigani stacia ,nepotteebujeme migrantov a detom davat priklad ze 2mamy su ok

Odpovedz
26. feb 2019
avatar

Chcela som Mistríka, ale keď odstúpil, budem Čaputovú. Aj keď som konzervatívec, ostatní smeráci, mafiáni sú pre mňa neprijateľní. A niektorí nezvoliteľní.

Odpovedz
26. feb 2019
avatar

harabina

Odpovedz
26. feb 2019
avatar

@dominidi bývala som s jedným vyše roka na private v byte, super spolubývajúci, nemôžem nic zle povedať, ani na jeho partnera.... Ale neriešime mňa a mojich znamych, okej?
A zase je blbosť, že všetci homosexuáli sú vzdelaní a majetni... Aj tam d abajdu všelijaki (ako aj medzi heterosexuálmi, to som nikdy nikde nevylúčila).
Nebudem sa opakovat, prečítaj si, prosím, čo som napísala teosebastianovi.

Odpovedz
26. feb 2019
avatar

@lucka_ke čo nebolo, môže byť ...mimochodom, aj toho sa bojím...

Odpovedz
26. feb 2019
avatar

@blondiee83 ale ved ja neriesim teba ani tvojich znamych, z mojich skusenosti vsak najhorsie o nich hovoria ti, ktori v zivote ziveho homosexuala nestretli. Ano, mozu byt dobri a zli hetero, ako aj dobri a zli homo. Ale neviem na zaklade coho si niekto dovoli tvrdit, ze homo nemoze byt dobry rodic.. to je cele, ja na teba neutocim ak si to tak pochopila, iba argumentujem.

Odpovedz
26. feb 2019
avatar

@aja888 Môžem dotaz, prečo Harabina? Si jediná, koho poznám, teda aspoň takto virtuálne. Veď ten chlap má sebou už toľko negatívnych káuz.

Odpovedz
26. feb 2019
avatar

Mna by zaujimalo tiez, tie co volite harabina alebo kotlebu, ze preco? 🤔

Odpovedz
26. feb 2019
avatar

Určite Harabina.

Odpovedz
26. feb 2019
avatar

@beky1813 prosim ta, napis ni, co konktretne bolo kao utok. 💁‍♀️

Odpovedz
26. feb 2019
avatar

@mikita87 ako si sa chytila mojich pismen a furt si isla svoje, len aby si cloveka presvedcila

Odpovedz
26. feb 2019
avatar

Tieto volby opat nikoho. Iba viem, ze 100pro by som nevolila harabina a kotlebu.

Odpovedz
26. feb 2019
avatar

Keby som mohla, radšej zvolim fikus ako z tejto vyberovky niekoho. Katastrofa, kam sme sa ako štát dostali

Odpovedz
26. feb 2019
avatar

@beky1813 to je utok? niekde sa stala chyba. ja nepotrebujem nikoho presviedcat.. nekandidujem totiz 🙈

Odpovedz
26. feb 2019
avatar

@dominidi presne tak.. o co je horsie vyrastat v rodine psychopatov matka otec.. ako v rodine dvaja rovnake pohlavie a dieta stastne..

Odpovedz
26. feb 2019
avatar

MARTIN DAŇO !

Odpovedz
26. feb 2019
avatar
Odpovedz
26. feb 2019
avatar
Komentár bol odstránený
avatar

@blondiee83 Skus si tento pribeh docitat do konca a vzit sa do tych ludi ... https://dennikn.sk/1232852/otec-transrodoveho-g...

Odpovedz
26. feb 2019
avatar

@blondiee83 Ja úplne súhlasím s tvojimi názormi. A na margo Caoutovej, keby zákony fungovali ako mali tak minimálne polovica deti je s rodičmi a nie v decakoch, keby sa stať staral o rodiny....

Odpovedz
26. feb 2019
avatar

@dominidi nie nie. Určite netvrdím, že homo by bol zlý rodič. To v žiadnom prípade. Len tých následkov sa bojím, resp toho, aby sa aj ďalšie "komunity" nezačali domáhať svojich práv... Len toľko som chcela.

Odpovedz
26. feb 2019
avatar

@belllinka nevolím, ale napíšem, ako vnímam Harabina ja
Je to jeden múdry, vzdelaný človek, expert, čo sa týka zákonov a práva, proste top vo svojom obore. Jeho jediná chyba je, že tieto svoje vedomosti nieže by využíval v pozitívnom zmysle a pre dobro ľudí a národa, ale je to špekulant a zneužíva ich v prospech istých osôb s nie najlepšou povesťou.

Odpovedz
26. feb 2019
avatar

@blondiee83 presne, ale ako jediný z nich podporuje rodinu, právo a je za zachovanie ústavy

Odpovedz
26. feb 2019
avatar

@elly23 áno, súhlasím. V poslednej dobe mám pocit, že funkcia štátu je len vyzbierať čo najviac na daniach a poplatkoch. Podpora rodín a deti je na poslednom mieste, najprv treba podporiť záujmové skupiny.

Odpovedz
26. feb 2019
avatar

Prezidentku🙂

Odpovedz
26. feb 2019
avatar

Mne sa pozdava Harabin, sledujem ho na fb a vo velmi vela veciach s nim suhlasim. A je macher vo svojom obore a tiez ma aj minule dobre pobavil,ked sa ho pytal redaktor, ze preco bol jeho syn na sluzobnom aute v obchode. Tak odpovedal ci ma aj manzelku vyhodit zo sluzobneho bytu na 8 hodin kym je v praci 😂😂😂

Odpovedz
26. feb 2019
avatar

prečo Harabina? aj mňa to zaujíma

Odpovedz
27. feb 2019
avatar

inak Harabin sa v poslednej dobre správal úplne katastrofálne voči ženám (jeho útoky na sudkyňu, s ktorou mal spory) a je strašne arogantný, nevie komunikovať - nemá prezident byť práve ten, ktorý je diplomat, reprezentuje a nerobí vášne? nemal by práve prezident spájať a nie rozdľovať? však on ženami pohŕda, novinármi pohŕda, v podstate všetkými... možno je vzdelaný, ale je to chrapúň

Odpovedz
27. feb 2019
avatar

@lucka_ke ja som ho raz zazila nazivo, sedel v jednej madarskej restike pri vedlajsom stole, nevedel ze vedla sedia Slovaci. celu dobu sa rozkrikoval koho da zavret, komu z parlamentu sleduju rodinu, koho treba odstranit, vysmieval sa a zaroven sa chvalil co na koho ma 🙂..nechutny clovek, presne ako pises chrapun, arogantny, a ked tu niekdto vyssie pisal ze jediny mysli na rodinu, tak jedine na svoju.

Odpovedz
27. feb 2019
avatar

@mickeymause tak on sa ti vysmieva do ksychtu ze jeho syn mina benzin, manzelka sa necha vyvazat soferom z TVOJICH penazi, ktore si mohla mat pre svoje deti, alebo ich mohlo dostat onkologicky chore dieta, ktoreho financne a psychicky vycerpani rodicia sa musia doprosovat kazdej jednej ulavy a uradnici im kludne zahlasia nech sa prepravuju MHDckou s dietatom s nulovou imunitou ... musite mat v hlave riadny prievan ked vam este toto pride vtipne ... obdivovat jedneho z mravne najskazenejsich ludi v tejto krajine a nechat si nakecat, ze jemu zalezi na nejakych hodnotach ... to je uz mimo moj pochop ...

Odpovedz
27. feb 2019
avatar

@meluela precitala som a obdivujem jeho otca, ze sa k tomu postavil takto triezvo a je to obdivuhodne. A ozaj ma mrzi ich strata (rovnako, ako ma mrzi strata kazdeho jedneho dietata, viem, aka je to priserna bolest). A verim aj to, ze sa s tym velmi tazko da vysporiadat skrz toho, ze neodisiel kvoli chorobe, ale kvoli inakosti, hlavne to vedomie, ze sa tomu dalo zabranit.
Sama mam dve deti a ver mi, keby som prechadzala niecim podobnym, tak sa modlim a velmi dufam, aby som mala silu postavit sa voci tomu tak, ako tento otecko.
Ale zrejme to moj pohlad nezmeni.
Stale som zastancom rodiny, kde je otec a matka. Ak by sa rozhodlo o niecom inom (matka a matka, otec a otec), samozrejme to akceptujem, ani sa k tomu nebudem stavat negativne, lebo zrejme skumanim studiami a pozorovanim sa prislo na to, ze aj takto to moze fungovat. Takze by to malo byt spravne.
Ja sama nie som zastancom ani zitia na divoko, bez manzelstva. Viem, je to teraz take moderne, nesobasit sa. Ale ja som proste v tomto dost konzervativna. Pre mna ma byt vsetko na poriadku. Ak to niekto ma inak, je to samozrejme jeho vec, ani nehccem, aby sa to zvrtlo na manzelia proti nemanzelom. je to len moj pohlad, aj tak si kazdy spravi po svojom 🙂

Odpovedz
27. feb 2019
avatar

@elly23
@blondiee83
rodinne založený Harabin 😂 už sa konečne spamätajte!!!!
https://plus7dni.pluska.sk/domov/exkluzivna-spo...

Odpovedz
8. mar 2019
avatar

@belllinka odhliadnuc od toho, že sa jedná o HARABINA, ktorá ex by ospevovala bývalého??? A kde bola doteraz, že týždeň pred voľbami??? Sorry, ale to ako u nás Polacek, že žena začala na neho vyťahovať veci...Taketo veci akurát prispievajú k popularite ako k poškodeniu...Ja neviem koho budem voliť, včera som videla diskusiu Harabin, Caputova, a ten tretí a fakt neviem, Caputova u mňa stále veľké NIE, hraje divadlo, robí zo seba anjela, nemôžem sa na to pozerať, aj na Harabinovi mi niečo vadilo, ale neviem to pomenovať a ten tretí zas mi vadí, že je smerak

Odpovedz
8. mar 2019
avatar

@belllinka absolutne ma to nezaujima, ja ho volit nebudem, aj som to jasne napisala...tak naco ma oznacujes?

Odpovedz
8. mar 2019