Profi rodič

europa16051992
26. jún 2015

Ahoj už dlhšie rozmýšľame z mužom že by sme sa stali profi rodičom, Ja pracujem ako kaderníčka a muž je súkromný podnikateľ podniká v oblasti poľnohospodárstva vlastný viac než 100h pôdy. Máme jedno dieťa, chceli by sme vedieť aké je mať potrebné ukončené vzdelanie obaja máme strednú bez maturity chceli by sme sa ním stať z dôvodu že máme radi deti, viem že to ľahké nebude že tie deti majú nejaké psychické problémy že boli nechcené ale som si istá že by som im tu lásku vedela dať. Viete mi poradiť aká je cesta k tomu aby sme sa ním vedeli stať. Ďakujem 😉

seahorse27
26. jún 2015

Maturita je podmienkou. Cize cesta je taka, ze najskôr si spravit maturitu (jeden z vas, ktory sa bude o tuto poziciu uchadzat) a potom absolvovat kurz - pripravu na profesionalne rodicovstvo v rozsahu min. 40 hodin cez UPSVaR.

jamabe
26. jún 2015

@seahorse27 trošku o inom otázku.. ale ak sa vyznáš... to si niekto aj tých ľudí, čo chcú robiť profirodičov preveruje?? Ja mám skôr skúsenosť s deťmi z DeD a keď vidím, ako veľa detí ide do profirodiny a o pár mesiacov ich vrátia ako nechcené zvieratko... a čo sa potom človek o niektorých rodinách dozvie... (a teraz nemyslím od detí). Nepáči sa mi veľmi tento systém... sorry :-/

lucinkaboz
26. jún 2015

Ale vieš, ako to chodi...deti mozes mat doma, aj dlhsie, zvykneš si...a potom pridu ine, nato musibyt aj clovek silny

jaron
26. jún 2015

@jamabe deti sa z profi rodín obyčajne vracajú nie preto, že by ich tá profi rodina nechcela, to je trochu inak
v profi rodine sú deti väčšinou dočasne, je to vlastne niečo ako vysunutý DD, kde deti nie sú v DD, ale v rodine. Ideál je, aby tam boli dočasne, kým sa im nájde trvalá rodina.

seahorse27
26. jún 2015