Skúsenosti s medzinárodnou adopciou

guava1989
3. jún 2021

Ahojte!

Hľadám niekoho, kto má skúsenosť s adopciou zo Slovenska do zahraničia. My sme taký prípad, že ja Slovenka (ešte mám trvalý pobyt na SK), manžel Nemec a žijeme spolu v Nemecku.
Dočítala som sa, že aj v tomto prípade ide o medzinárodnú adopciu a to znamená "poslednú možnosť nájsť deťom rodinu, keď sa to nepodarilo na Slovensku". Viete mi niekto povedať, čo to v praxi znamená? O aké deti väčšinou ide?
Budem veľmi rada, ak sa niekto nájde, lebo na nete o tom veľa nie je, pár právnych rád a tak, ale nikde som sa nedočítala o priamej skúsenosti niekoho.
Veľká vďaka každému za radu 🙂

tecko28
3. jún 2021

velmi jednoducho deti, ktore sa nepodarilo umiestnit na Slovenku,nikto ich nechcel ani pri medzikrajovej ponuke, vacsinou zdravotne znevyhodnene,

guava1989
autor
12. jún 2021

Ďakujem pekne za odpoveď. 🙂

lenqua_12325
12. jún 2021

📌

aksuram
13. júl 2021

@guava1989 pracujem ako profi mama a pred par rokmi som odovzdavala deti na medzinárodnú adopciu.
Boli to super šikovné,zdravé dievcatka...ale boli dve a rómky....tak sa im na SK nepodarilo nájsť rodinu.
Aj co viem o iných deťoch, tak neboli zavazne choré. Ale všetko to boli rómske deti. A staršie ako rok. Male bábätka na medzinárodnú adopciu reálne nemôžu ísť, lebo každé dieťa sa najskôr ponúka na SK a až keď prejdu urcite procesy a s tým spojený čas, až potom sa môžu ponúkať na medzinárodnú...a teda už ich vek bábätka prešiel.

tortelinka
19. júl 2021

@guava1989 napíš ss ak chceš

Prečítaj si, čo potrebuješ vedieť o otehotnení.
Naše mamičky spísali skvelé rady, ako otehotnieť.
Dôležité je poznať aj príznaky tehotenstva.
Zisti, kedy má žena plodné dni.
Kedy a ako používať tehotenský test?
Zisti viac o tvojom tehotenstve týždeň po týždni alebo si prečítaj, ako prebiehajú jednotlivé mesiace tehotenstva.
Nepoznáš termín pôrodu? Vypočítaj si ho v tehotenskej kalkulačke.
Modrý koník ti prípadne napovie aj pri neplodnosti.