Používame cookies. Viac informácií tu.
Zavri

Antikoncepcia a možné tehotenstvo

akribaba3
25. jún 2015

Ahojte všetci. Od novembra 2014 beriem HAK Maitalon. Doposiaľ bolo všetko v najlepšom poriadku. Menzes dostavený vždy v tretí deň tabletkovej pauzy ale prejdem k veci, pred štyrmi dňami som začala užívať vaginálne tabletky Klion D100. Antikoncepciu si dávam vždy na čas ale včera večer som začala nečakane krvácať a trvalo to zhruba 3 minúty, potom ani kvapka krvi. Už asi 5 dní mi sem-tam zostane nevoľno ale hneď v zápätí to prejde, no včera som to krvácanie nejak do úvahy nebrala ale dnes som zase začala krvácať a znova to trvalo asi 5 minút a potom nič. Moja otázka znie či by som podľa vás mohla byť tehotná aj cez to, že antikoncepciu beriem pravidelne na čas, nezabudla som nikdy ani na jednu jedinú alebo podľa vás to je z tých vaginálnych tabliet (v letáku sa nepíše nič také) ? Posledný sex bol v nedeľu a budúci pondelok mám dostať menzes. Ďakujem za všerky názory a ešte dodám, že moja gynekologička má dovolenku takže sa jej nedovolám :(

monicm
25. jún 2015

@akribaba3 Jediná 100% antikoncepcia je sexuálna abstinencia. Takže ak si mala nejaký pohlavný styk, tehotná môžeš byť. Na druhej strane, je to u Teba veľmi nepravdepodobné, dôvodov na hormonálne výkyvy je viac ako dosť. Nezostáva Ti iné, len počkať, ako sa to vyvinie.

Tu začni písať odpoveď...

Odošli