Je to tam?

noxis
19. júl 2014

Prepáčte babule,ale s mamou to už dlhšiu dobu študujeme.Mám pocit,že tam nič nie je,ale mama vraví,že niečo slabunké tam bude.
Je ich viac :/

hermina_
19. júl 2014

podla mna je ten test negativny
nemusela si kvoli nemu zakladat novu otazku, stacilo to dat na nastenku, tam by ti rovnako zienky poradili

katkasofi
19. júl 2014

@noxis dačo tam vidím aj ja. Kedy ma prísť ms?

noxis
autor
19. júl 2014

s mamou debatujeme o tom už dva dni :D priateľ sa dištancuje,že sa tomu veľmi nerozumie :D
jeden test,a ms by mala byť o týždeň,dnes som v nohavičkách mala kúsok zaschnutej krvi.Neviem si to vysvetliť.Nie veľa.

jk77
19. júl 2014

Vidim tam zatial len nejake tiene, akoby rozpita ciarka... Skus inu znacku, alebo zajtra prvy ranny moc.. Drzim palceky.. 😉

nini1010
19. júl 2014

Ja tam zatiaľ nevidím nič ale netreba to takto strašne síliť, to nič dobre neprináša. Počkaj zo 2-3 dni, urob si a budeš mať istotu.

jk77
19. júl 2014

@noxis tak mozno prave sa zahniezduje.. mas este cas testovat, je skoro.. testuj az za par dni..

matarka
19. júl 2014

Testovala si strasne skoro - podla vlastnej skusenosti odporucam pockat az ked meska MS, vtedy to uz byva dost jednoznacne.

tehulka96
19. júl 2014

Ahojte maminky.. čo poviete?.. 🙂

tehulka96
19. júl 2014

Ahojte,maminky.. čo poviete ?

tehulka96
19. júl 2014

ahojte maminky čo poviete?

ja1985
19. júl 2014

@tehulka96 myslim ze je to tam 😵 ja som tiez presne pred rokom zistila ze som tehu 😵 😵 😵 drzim palce 🙂

tehulka96
19. júl 2014

Ďakujem.. ja som strašne šťastna... a to som zistila pred včerom mi vyšiel 1.pozit test.. po 5 dňovom meškaní MS... a dneska som si robila 2. a to je tento.. No nechápem lebo podľa tehotenskej kalukačky som v 5tt lebo poslednú MS som mala 13.6 a týždeň pred prvým testom som si robila testy a všetky som mala negat. ☹

januliku
19. júl 2014

@noxis tu nič nevidím

@tehulka96 tu je to jasné, gratulujem

tehulka96
19. júl 2014