Mohla být ovulace na začátku cyklu nebo ne?

ewistat
12. máj 2011

Ahoj holky,snažilky,tě­hulky 🙂
Mezi snažilkami nejsem žádný nováček-ostatně,snažíme se 9 měsíců 😒 Mezitím byla 2 biochemická těhotenství(u dru­hého si nejsem tak jistá,nicméně // se objevily) ,ale miminko stále nikde.Mám „problém“ s dlouhými cykly,načež mi byl udělán HP,vše bylo v pořádku,kromě nízkého progesteronu a od minulého cyklu beru utroš.Tím se dostávám k jádru věci.Na radu dokyho jsem začala utroš brát a 9.den braní se dostavila MS,která trvala 1 den! a tak max. 2 dny poté bylo špinění.Ihned po skončení špinění jsem byla u doktora a bylo mi sděleno,že za MS se to až tak považovat nedá,že to bylo krvácení ze spádu,jelikož jsem měla první cyklus anovulační za dobu snažení.Sliznice byla 6mm – 4.DC.Teď v pátek jdu na kontrolu,jak to u mě bude dál.Co ale nechápu,je souhra okolností dnů potom. Další den a ten den potom,se mi objevil bílkový kvalitní hlen(ze sexu to nebylo,protože jsme se mazlili až večer),čípek byl měkký,otevřený,bo­lelo mě břicho a hlavně bradavky,které pak přestaly-ale neznám to,jindy mě nebolí. No všechny víme,jak si můžeme kdeco vsugerovat,ale byla jsem překvapená a opravdu bych to nečekala. Jak jsem říkala,mam dlouhé cykly,takže u mě nebyl problém mít ovu i 38 DC,takže tohle jsem fakt nečekala.BT měřím už 6 cyklů myslím,takže vím,co je u mě normální a už pár dní mám BT 36,8 i 36,9,což jsou jednoznačně moje poovu teploty a minulý cyklus,jak byl anovulák,jsem se k nim ani nedostala.Tak se vás ptám-myslíte si,že je možné,že to moje „krvácení“ bylo tak nějak mimo a mohla být poté ovu?Matou mě prostě ty teploty a ten den těch příznaků a hlen i další den…Bolest bradavek jsem pozanala akorát u biochemického těhu,jinak ne…Nevím,co si o tom myslet… Jinak dneska BT ještě vyskočila na 37!Což i přes ty moje šílený grafy, jsem ve FF ještě neměla.Od včerejšího večera mám nějaké citlivé bradavky na dotek...ach jo,co to zase je..😠 Na test je ještě brzy,protože jestli ovu fakt byla,tak jsem t