Servis kočíka sľúbený pri predaji - ako ho robia? Koľko to trvá? Treba sa objednať?

Zodpovedané
20. jan 2021

Ahoj Eli,

mám kočík Bugaboo Fox, kupovala som ho v predajni predeti. V predajni mi povedali, že mám nárok na servis kočíka, registrovala som ho aj na oficiálnej stránke... Chcela som sa spýtať. Myslíš, že keď si chcem dať na jar ten servis spraviť, robia ho priamo v tej predajni, či s kočíkom niekde inde..? Koľko asi taký servis trvá? Musíš sa na servis vopred objednať?

Ďakujem za odpoveď

Ahoj,

vieš čo, toto je otázka ozaj skôr na ten obchod. Normálne by som im napísala email alebo zavolala, popísala otázku resp. aj číslo objednávky, model, to, že si ho zaregistrovala.

Každý predajca, hlavne keď ti to bolo ešte aj odporučené, má iné postupy, vlastný alebo outsource-ovaný servis, ponúka alebo neponúka náhradný kočík na dočasnú dobu, keď si bez kočíka.

Všeobecne, bez konkrétneho obchodu, lebo so servisom v predeti osobnú skúsenosť nemám, to ale platí tak, že si ten servis skôr človek dohodne vopred telefonicky alebo emailom, obchod dá inštrukcie - kedy majú servisáka voľného, koľko to asi potrvá (čo sa servisu kočíka týka, nemalo by to byť dni, skôr hodiny (verím, že ak nie je nejak vážnejšie poškodený, dá sa to zvládnuť aj na počkanie, ak je servisák prítomný)..

Ale ako vravím - záleží či sa kočík napr. bude prevážať a teda kočík sa privezie, zoservisuje a vráti. Dobré obchody ti aj poskytnú iný, ak tam kočík ostane dlhšie než len chvíľku. Takže ja osobne by som to riešila kontaktom shopu a objednaním sa a pýtaním si detailov - nech sa podľa toho viem zariadiť.

A k samotnému Bugaboo Fox - tí uvádzajú, že pre servis treba kontaktovať predajcu. Ten by mal všetko zariadiť, takže dohodni sa ideálne s ním. Majú aj vetičku, že ak by predajca nebol schopný kočík zoservisovať, treba sa emailom obrátiť priamo na Bugaboo.

Bugaboo Fox


Prajem to najpohodlnejšie kočíkovanie,
Eli