icon

Čo je to za nová móda urážať ľudí slovom "lenivec" atď, keď nevedú aktívny spôsob života? A každý sa toho označenia stráni, ako morovej rany 😀 Máme milión dôvodov prečo necvičiť, len aby sme sa vyhli desivému pomenovaniu. Mnoho ženíc naozaj nemá podmienky, no ja vám poviem, že to nie je môj prípad.
Nemam deti, ani časovo náročnú prácu, nechovám statky a mám čas na hobby. Byvam v centre mesta, kde je pod nosom hned niekolko fitiek a nezruinovala by ma jedna permanentka. Ale necvičim. Lebo som lenivá.

Nevyhovaram sa na nič. Neznášam šport odkedy mi pamat siaha. Môj najneoblubenejší predmet od základnej školy bola telesná. Nemala som rada ani vybíjanú a na výške som si radšej dala astronomiu a dejiny účtovníctva po jednom kredite, než telesnú za dva kredity. Nebezim ani na autobus, radsej si počkam na dalsí 😀 Som rodený leňochod a som na to hrdá. Nepovažujem to za žiadnu megahroznu odpudivu vlastnost, ktoru treba pouzivat ako urazku. Lenivosti sa nebojim, je tou pravou prísadou pre bohemsky zivot. 😂 A ano, chcela by som schudnut, ale hladam taky sposob, pri ktorom budem musiet čo najmenej hýbať riťou 😀

Ako klobuk dole pred cvičiami z vášne. Obdivujem vas, úprimne. A klobuk dole aj pred cvičiacimi z trendu, chapem, že healthy lifestyle je teraz cool. Ale nehaňme lenivcov, dobre? 😂 👍 Sú aj ovela horšie charakterové črty.

avatar

si opisovala mna?😲😎😀

Odpovedz
28. jan 2018
avatar

100 bodov

sticker
Odpovedz
28. jan 2018
avatar

Úprimnosť je drahý dar 👍 idem práve obliecť deti a na 3km prechádzku, nie z dôvodu chudnutia, ale ten čerstvý vzduch je fajn.😂

Odpovedz
28. jan 2018
avatar

Teraz sme ti to lajkli všetky tučné a lenivé ženy 😀 Tak nás ostatné nazvú...

Odpovedz
28. jan 2018
avatar

Mam dni ked zabehnem 10 km... a dni ked som permanentnou sucastou gauca 😂

Odpovedz
28. jan 2018
avatar

Mám doma knihu "Lenivci sú šťastnejší a žijú dlhšie" 🙂

Odpovedz
28. jan 2018
avatar

Ja bez pohybu skapinam.... ale beh má nebaví no vždy som chcela každé ráno behávať 🙈 od malička to obdivujem, no robím všetko možné, len ten beh nie...

Odpovedz
28. jan 2018
avatar

@larsen som lenivá a polotučná ako mlieko 😀 ale uz mam vyzivoveho poradcu, co mi pomoze schudnut, ale zachovat si mlandravé pozadie 😀

Odpovedz
28. jan 2018
avatar

mňa moje kilá pekne zohrievajú 😀 Som lenivá,ale spokojná sama so sebou..ach,až na tie boľavé klby,ale tie bolia aj moju 55 kg známu 😍

Odpovedz
28. jan 2018
avatar

@tomiholjubavi Čiže prirodzene ženské pozadie ? 😀

Odpovedz
28. jan 2018
avatar

@tomiholjubavi ty si polotucna, ja nizkotucna - nízka a tučná 🙈🙈🙈, no čo, zabijem sa? 🤔🤪😂

Odpovedz
28. jan 2018
avatar
Komentár bol odstránený
avatar

tiez by som brala radsej astronomiu a dejiny uctovnictva namiesto telesnej 😀

Odpovedz
28. jan 2018
avatar

@tomiholjubavi nechcem ti nakladať, ale lenivosť je aj hriech, čiže možno toto zaberie a vyburcuje k aktivite. Hoci, mne ani to nepomohlo a u mňa je to nutné ako soľ 😁

Odpovedz
28. jan 2018
avatar

dejiny uctovnictva? wtf? 😂

ale inak vies o tom, ze chudnutie je 70-80% o strave a zvysok o pohybe? 🙂

Odpovedz
28. jan 2018
avatar

Som rada, že nie som jediná, čo je totálne antišportové drevo, akurát som asi jediná, ktorej to nevidno na zadku. Inak vraj lenivý rodičia sú najlepší rodičia 😀 , tak to máš skvelý základ do budúcnosti pre najlepšiu výchovu svojich potomkov 😀

Odpovedz
28. jan 2018
avatar

@zuzana76 ? ja sa len bavim na tom, ze taky predmet je, pre mna bolo uctovnictvo samo o sebe utrpne, nieto este jeho dejiny 😀

Odpovedz
28. jan 2018
avatar

@soldi máš pravdu, bola to kóma...ale furt lepšie ako cvičiť 😂😂

Odpovedz
28. jan 2018
avatar

@soldi Správna poznámka 🙂 Takže najprv sa najedzme a potom si zacvičme 🙂

Odpovedz
28. jan 2018
avatar

@soldi tak mna dejiny zaujimaju, stale lepsie asi ako telesna 😀

Odpovedz
28. jan 2018
avatar

Aj ja sa hlásim do klubu lenivých 😀.

Odpovedz
28. jan 2018
avatar

@tomiholjubavi ja som ten opacny typ, co po dvojhodinovke telesnej si ide este dobrovolne zabehat par koliecok na vybitie energie 😀 ale to absolutne neznamena, ze by som nebola leniva. moj muz je zas pravy opak. sport neznasa, ale inak je ako raketa. v praxi to vyzera tak, ze ja sedim na gauci a sledujem napinavy hokejovy duel, kym on okolo mna beha s vysavacom, nosi mi caj, urobi veceru a pod. a aj deti mam tak naucene, ked treba nieco doma upratat, co rozleju, rozbiju a pod. tak vsetci traja svorne kricia: tatooo! 😂

Odpovedz
28. jan 2018
avatar

@zuzana76 ja som vsestranna, milujem knihy (citam tempom cca jedna za tyzden) a sucasne milujem sport, momentale frcim na pole dance 🙂
ale urcite si nemyslim nic zle o ludoch co nesportuju, aspon si neodpaluju chrupavky a slachy ako ja 🙂

Odpovedz
28. jan 2018
avatar

@soldi ved ja tiez nemam nic proti cviciacim 😀 a inak leniva sa necitim, v skole nabeham desiatky kilometrov hadam aj denne, takze doma chcem mat uz len veget

Odpovedz
28. jan 2018
avatar

@tomiholjubavi este mi napadlo, ako si spomenula toho lenochoda. je o nom taky vtip so stipkou cierneho humoru:
co urobi lenochod v horiacom lese?
zhori.

😀

Odpovedz
28. jan 2018
avatar

@tomiholjubavi to ako keby som citala svoj pribeh 1* Miska krasne napisane 😍😍

Odpovedz
28. jan 2018
avatar

@tomiholjubavi Miška pridám sa tiež som lenivá cvičiť 😊😊😊len že ja nie som polotucna ale plnotucna a už najvyšší čas s tým niečo robiť len neviem sa dokopat k tomu

sticker
Odpovedz
28. jan 2018
avatar

Neviem,ci leniva je spravny vyraz,pretoze kazdeho bavi nieco ine.tiez som radsej travila cas v kniznici ako v telocvicni,proste som k tomu nemala nikdy vztah a este na vyske som mala 47kg 😉 teraz mam sice viac aj kvoli liecbe ale do fitka ma nikto nedostane,a ver ze som to skusala 😂ak si niekto mysli,ze kvoli sportu je cool neberiem mu to, ale nemozu cakat od vsetkych,ze poobedia a vecere budeme travit v telocvicniach 😉 ja doteraz neznasam smrad telocvicne,radsej ideme s manzelom bike a namiesto busu ideme pesi..

Odpovedz
28. jan 2018
avatar

Jemine..status o mne? NENAVIDELA som v skole telesnu 😂😂😂. K comu mi pomohla? Akurat tak neznasat sportovanie este viac.

Odpovedz
28. jan 2018
avatar

aj ja som leniva a co? 😀 pohyb bude ked bude teplejsie a ci uz na ihrisko s malou alebo priatel ma chce korculovat na kolieskovych naucit ... uz sa vidim jak letiiiiim 😀

Odpovedz
28. jan 2018
avatar

@larsen ja mam dokopy 50 kg aj z topánkami, ale necvicim som lenivá 😂😂😂

Odpovedz
28. jan 2018
avatar

Telocvik som "milovala" tak velmi, ze som z neho na zakladnej mala na vysvedceni trojky..😕 a to mi ucitelka oznamila, ze keby to len na nej zalezalo, dala by mi aj 4. Byvala aktivna hracka, ktora nechcela pochopit, ze niekomu to jednoducho nejde...zato knih som precitala tolko, co snad ostatni spoluziaci dokopy..

Odpovedz
28. jan 2018
avatar

ja som leniva, co sa fitka tyka ... a nepovazujem to za hanbu 😂 nie som leniva uvarit, ist na prechadzku, vzdelavat sa a pracovat ... ci niekomu vidiet triceps alebo pevne pozadie, nepovazujem za alfu a omegu vsetkeho. nebavi ma cvicit a zijem velmi socialny zivot, uzivam si ho s kamaratmi a znamymi a je mi fajn 👍

Odpovedz
28. jan 2018
avatar

@tomiholjubavi mne taz niekto vravel, ze lenivost je hybnou silou ludstva 😀 Auta, pracky, umyvacky, ovladace... 😅

Odpovedz
28. jan 2018
avatar

Ja nie som lenivá,napr ja som telesnú mala rada,spohodlnela sompo strednej,odkedy telesná nebola povinná a ja som sa nevedela zaradiť k nejakému športu,tak som sa potila na diskotékach,a to nie som typ čo potrebuje chudnúť.aleteda nie som lenivá,len som majster prokrastinácie 😀 kým nemusíme byť holí,tak tú kopu žehlenia odkladám a radšej idem spať,kreslím si,čítam...ale teda už dlho začínam s cvičením a tak si dám jeden deň jógu a potom 3 mesiace hlucho 😀

Odpovedz
28. jan 2018
avatar

a co nám chybí, milé dámy😎

Odpovedz
28. jan 2018
avatar

Ja som neznasala sport vzdy.od mala som neznasala MDD na ihrisku v dedine lebo si musel behat a skakat zanlizatko,srala som im radsej nan.....ale kila su navyse,dost.....tak som to na materskej skusila.zdravsir jest a pohybat sa doma.v klude ked mensia spi,velka v skolke...a ono ma to s ubudajucimi kilami fakt zacalo nieze bavit,ale som spokojna lebi mam dolu asi polovicu nadvahy,predtehotenske kila a pokracujrm...su dni ako dnes,mali sme krst a zrala som radov vsetko (ok aj pms fungoval) ale potom zas idem po svojom,lahsia strava a ccicenie doma.fakt len pol hodka,noesom zas otrok 😂
Tym chcem len povedat ze by si tomu mozno mohla dat le sancu....nejde o zmenu teba alo lenivca, ale ide o zdravsie telo...aj stare matere boli zdravsie a dlhsie sa dozilo ked kazdy den kopali zemiaky 😉

Odpovedz
28. jan 2018
avatar

Ako o mne neznasala som telesnu na zakladnej a na strednej som z nej mala vzdy 2ku,ale aj to len zato ze som vzdy mala menzes a profesor mi dal zapisovat znamky tak ja som si sama zapisala😉niekedy aj spoluziackam opravila ked potrebovali😀no co vsak si zvykol hrknut tak si to nevsimol ale inak nol uplne perfektny profesor.tiez som taky lenochod aj s muzom😉

Odpovedz
28. jan 2018
avatar

Ja teda tiež nie som lenivá, som vkuse v pohybe, dokonca som jedného času aj aktívne cvičila, ale po operácii kolena som sa na to vybodla...stále si tak hovorím, že keď mi zoperujú aj druhé, tak sa k tomu vrátim....ale popravde sa mi nechce....cvičila som, aby som schudla, ale vždy som sa musela nútiť....a to ma fakt nebaví....obdivujem ľudí, čo v tom našli zmysel a záľubu, ale ja k nim nikdy patriť nebudem....hoci 5 kíl dole z prdele by sa zišlo, ale za 3 týždne v novej práci sa mi dierka na opasku posunula o 1 dozadu, takže do leta to snáď vybehám😃

Odpovedz
28. jan 2018
avatar

ty , tak toto ma musiš naučit 😅
uz sa tesím(e) na leto ...

sticker
Odpovedz
28. jan 2018
avatar

Konečne to niekto napísal za mňa 😉

Odpovedz
28. jan 2018
avatar

Ja som mala solovu dvojku z telesnej. Na turu ma dostanete len ak mi date dobru svacinu, kazdu polhodku pauzu a na konci bufet. Ale nie som leniva, doma robim, som aktivny typ, len nie sportom. Radsej som vzdy jedla zdravsie ako sa potit vo fitku.skusala som a vydrzala vzdy tak 5-10hodin.a to ma mucila uz aj zuzana korinkova, k nej som chodila asi 2mesiace a vraj som sa celkom prekonavala.moj rekord.proste cvicenie nemam rada a je to pre mna zabity cas, radsej budem hodinu intenzivne upratovat a som knihomol,rucne prace,proste intelektual so svojim pekne pestovanym sadielkom v podstatnych partiach..tiez neznasam ked sa mi to vycita a ze sa len vyhovaram.fakt to nie je pre mna.

Odpovedz
28. jan 2018
avatar

Vzdy som si ratala ze kolko hodin TV este musim prezit kym bude vikend, kym budu prazdniny a pod. Moja smrt boli loptove hry.to uz radsej beh ako lopta.Ale prezila som to.len uz dlhsie mam dilemu ako dat dole kg bez diety a s minimom telesnej namahy...

Odpovedz
28. jan 2018
avatar

ja si myslim, ze ani taka srnka by nebehala po lese, keby nemusela a neslo jej o zivot....

Odpovedz
28. jan 2018
avatar

nooooooo ty si cela ja :D
ja problem s vahou nemam som v pohode po detoch som schudla ratanim kalorii a vahu si drzim som stihla ale sport doslova neznasam
a teda som v nom aj uplne nemozna. jedine co ma bavi je plavat ale samo len rekreacne v mori
ja som vyslovene nenavidela telocvicne a taky ten smrad telocvicnovo satnovy.
tiez nebeham na autobus a to asi preto ze ja vlastne ani utekat neviem. sa len modlim aby ma nikdy nenahanal nejaky uchyl. mam dost zive deti ale nastastie som ani za nimi nemusela utekat.
teraz mame pomerne velky dom takze pohybu mam habadej ale sport ziaden. snazila som sa si k nemu vytvorit vztah aj som to skusala ale bolo to utrpenie.
leniva som neni mam milion zalub ze keby mal den 48 hodin tak ich vsetky nestiham. v zivote som nemala stav ze by som sa nudila. inak este aj ten pohyb v dome mam vyrieseny tak aby sommala efektivnu trasu bez zbytocnych krokov navyse :D
ale ja obdivujem ludi ktorym robi pohyb radost tiez by som chcela ale prosto ju v tom nenachadzam

Odpovedz
28. jan 2018
avatar

No. Ja som si kupila fitloptu ze reku aspon pri tv nebudem krochnit na gauci ale budem sa trochu natriasat na lopte. Haha. Bola roky suchnuta v rohu. Teraz mame steniatko. Loptu poriesil. Lopta vyfucala. Mrzi ma to 🤣🤣🤣

Odpovedz
28. jan 2018
avatar

a este z prirody... obrovska korytnacka sa doziva do 150 rokov, mala mys cca 3 roky. ked porovname ich pohybovu aktivitu, je jasne ako uvazovala priroda a co znamena usetrit si kopu zbytocne minutej energie 😀

Odpovedz
28. jan 2018
avatar

😂😂😂 už som myslela že som jediná ktorá neznášala na zakladke telesnú to bol najhorší predmet pre mňa a anglina 😂😂😂 a na strednej som skoro prepadla lebo keď trebalo behať nikdy som nebehala 😂😂😂 len triedna bola orodovať u telocvikara v 2 ročníku. Ináč cvičenie mi nevadí len beh neznášam

Odpovedz
28. jan 2018
avatar

Ja sim tiez neznášala telesnu na strednej,tvrdim o sebe,ze som sportovy antitalent.ale na vyske v prvom rocniku som sa zapisala na volitelny predmet telesna vychova.dalo sa chodit do fitka slebo plavat.ze huraaa,budem cvicit.tak plavat som bola asi dvakrat,vo fitku tiez tak a potom som len chodola do fitka,stylom,ze som sa len rychlo zapisala,aby ma nikto nevidel a fujazd naspat na intrak 😂 a v druhom semestri som si telesnu uz dala vyskrtnut.

Odpovedz
28. jan 2018
avatar

Aj ja som lenivá a vzdy sa k tomu verejne priznám. Pokial nemusím, nerobím :D muz si uz hadam zvykol, ale nemal to rad. On furt mus cosi robit. Okrem nedele. A som spokojná. :D

Odpovedz
28. jan 2018
avatar

Ja by som aj cvicila, ale.raz natiahnuty vaz v kolene, raz bedrovy klb bolavy, teraz naposledy diagnoza poskodena platnicka....ale zasa prechadzky, troska bicykel, to je moje....a behat za tymi mojimi hyperaktivistami je tiez zaberak 🙂

Odpovedz
28. jan 2018
avatar

sport nie je prirodzeny 🙂 radsej idem peso na druhy koniec mesta ako co i len nakuknut do posilovne a podobnych zariadeni... 😀 jedina pohybova aktivita,ktoru som robila spolu s inymi ludmi boli brusne tance....ale vsak vies-niekto ide 3 krat tyzdenne do fitka na pol hodku a potom este lekcia jogy-ale to je jediny pohyb ,ktory ma!-inak sedi v kancli,ci doma----lenze,ma na to potvrdenie,ze sa hybe 😀 ja nie,hoci sa hybem podla mna az prilis 😀 ja mam umelecku dusu a to je v rozpore s pachtenim,potenim a svalmi 😀 😀

Odpovedz
28. jan 2018
avatar

Moj pan profesor nemeckej literatury na VS sa raz vyjadril - "Cvicenie vo fitnescentre je chaba nahrada za pohyb na cerstvom vzduchu." - iluzia zdraveho zivota - zdravsi je pohyb, prechadzka v prirode a tu mnohi (nie vsetci) "sportujuci" nemaju jak je rok dlhy

Odpovedz
28. jan 2018
avatar

Češi majú takú životnú múdrosť:
“je potřeba hodně jíst a dlouho spát, aby tělo mělo sílu proti obezitě se bránit!”😇

Odpovedz
28. jan 2018
avatar

Hlásim sa do klubu....na základnej som skoro prepadla z telesnej...bolo to strašné.... preplakane noci, inak jednotky....

Odpovedz
28. jan 2018
avatar

Inak som bývalá aktívna športovkyňa a nikdy som vo fitku nebola 🙈

Odpovedz
28. jan 2018
avatar

Ako hovorí rímska múdrosť - Lenivec má stále prázdniny 😂😂

Odpovedz
28. jan 2018
avatar

Ja tiež nenávidím šport. 😉 ja som bola bifloska ale šport nula bodov. Dodnes som sa nenaučila bežať. Dokonca sa neznášam na šport čo I len pozerať. Nie som lenivec 😝

Odpovedz
28. jan 2018
avatar

Ja pobehnem, len keď mi treba straaašne cikať 😂😂

Odpovedz
28. jan 2018
avatar

@halienka to by som nepovedala lenivy rodicia davajy aj taky priklad detom takze aj z deti su lenivci taku rodinu lenochodov poznam no chudak dievcence nepripravene do zivota nic nevedia

Odpovedz
28. jan 2018
avatar

@kakawah prečo ak je niekto lenivý cvičiť, je nepripravený do života? 🙂 ja som plne pripravená a všetko zvládam 🙂 Btw moji rodičia sú workoholici, aj sestra je. nenavidela som ako nas furt hnali do roboty. Na mna teda činorodosť rodičov nemala žiadny vplyv, ledva som čakala, kym sa vydam a budem si robit po svojom. 😂
Inak na intraku sme mali dievčinu, velmi prudko fitnes tip, ktorej sa nelenilo rano vstat o piatej a dat si kolečko okolo arealu, ale nevedela si ani parky uvarit. (Fakt, hadzala ich do rychlovarnej konvice), ani chleba s maslom natriet (natierala ho stuhnutym, rovno z chladničky a čudovala sa, čo jej to trhá chleba) 😂 Lenivost a neschopnost nemajú vobec žiadny suvis 🙂

Odpovedz
28. jan 2018
avatar

@tomiholjubavi bozinkuuuuu. Konecne moja krvna skupina 🙂 ja mam este aj prudku alergicku reakciu na sport. Nie som plno ani polo tucna len preto, ze ja som leniva este aj varit. Samozrejme varim aj rodina vravi ze chutne, ale ked uz sa prinutim k tejto cinnosti, tak ja uz som potom leniva aj jest. Co je ale mierne divne, ze moja polovicka cvici a sportuje cely zivot. Je natur kulturista a postavu by mu mohli zavidiet aj o 30r. mladsi (aj zavidia 😉) ......ale nikdy, nikdy ma nenutil cvicit. Asi vie, ze by neuspel to nee😇

Odpovedz
28. jan 2018
avatar

@tomiholjubavi ja som nenarazala na cvicenie a ani na teba. Nwchcela som nikoho urazit nemusi to platit vo vsetkych rodinach ja som len napisala o tej rodine kenivcov kebo mi to nedali ja ixh poznam vyse 20r.maju dcery dispely a pubertiacku a je mi ich velmi luto lebo fakt nevedie zakladne veci lebo ich mama vola leniva im nieco ukazat a vysvetlit u nich sa len sedi a debatuje o nicom a dona bordel jak v tanku pojem o case ziadny no v dnesnej dobw cele zle

Odpovedz
28. jan 2018
avatar

@kakawah ved som sa ani neurazila, nie som ten typ, čo sa hneva za nič 🙂 len tak hovorím všeobecne. že niektorí su aj činorodí a aj tak neschopní 😂

Odpovedz
28. jan 2018
avatar

Takto necital som do konca lebo to mas dlhe a nechcelo sa mi 😂... ale to ze dakto cvici a chudne to je co za amerika co je na tom sa nenajest to vie kazdy ale zobrat sa teraz o 23:41 otvorit chladnicku spravit si jest to je frajerina a zjest vsetko nie ze nevladzem....

Odpovedz
28. jan 2018
avatar

@kakawah bolo to myslené tak, že lenivý rodič nerobí všetko za svoje dieťa a nebehá mu kolo zadku stále a tým vlastne ho vychová k omnoho väčšej samostatnosti ako ten aktívny, lebo to dieťa je tým pádom od mala nútené si veľa vecí urobiť samo, ak ich chce. Veľa rodičov robí tú chybu, že strašme furt dieťaťu so všetkým chce pomáhať, s každou činnosťou, až si dieťa na to zvykne a vlastne sa to ani nenaučí a potom to stále od rodičov alebo okolia vyžaduje. To platí aj o organizovaní ich hier, ich voľného času, robíme deťom doslova animátorov a potom keď zrazu majú chvílku, ktorú im nik nezorganizuje a nepovie čo sa majú hrať alebo čo robiť, tak zostanú bezradné a pištia že sa nudia, aj keď majú detskú izbu plnú hračiek. Čiže nie že budem lenivá matka, ktorá nič nikdy neurobí a len leží na gauči, ale že budem tak trochu lenivá skákať dieťaťu okolo zadku a neurobím všetko čo by som si myslela, že by som akože ako matka mala a to dieťa prinúti a naučí samostatnosti. https://www.babyweb.sk/lenivy-rodic-stastne-dieta 🙂

Odpovedz
29. jan 2018
avatar

nuž dievčatá, tak to veľa šťastia o 20- 30 rokov, ked miesto raňajok budete mať za hrsť tabletiek
každá choroba sa vyliahne z vajca vysedeného na gauči

Odpovedz
29. jan 2018
avatar

@anabeth ale my nesedime na gauci, my sa len pohybu venujeme inak ako cvicenim ci vyslovene sportom. Moja mama v zivote necvicila, nesportovala, ale makala v zahradje, furt v pohybe, vrtula v zadku. Proste ja som za zdravy pohyb, nie len na gauci ci pc, aj sa idem prejst, aj si raz za cas idem zaplavat ked navstivim wellness, ale neholdujem pravidelne ziadnemu sportu a cielene cvicenie na tiez neoslovuje. Proste si pripadam divne, ked cvicim. A tiez nechapem sportove nadsenue ci sledovanie sportovych vysledkov. Pridu mi dolezitejsie veci na svete, ako sport v zmysle kto bol rychlejsi, lepsi..pohyb povazujem za velmi dolezity pre zdravie i psychohygienu, ale cielene sa ziadnemu sportu ci cviceniu nevenujem.

Odpovedz
29. jan 2018
avatar

@noname26 ale ja s tebou úplne súhlasím, ale asi si si poriadne neprečítala pôvodný článok, článok ktorý je ódou na lenivosť a nepohnúť sa z gauča je hrdinstvo, že nepodľahla tlaku
- autorka sa vyjadruje úplne ináč ako ty, - citujem- nebežím ani na autobus
ja rozhodne netvrdím, že bežný človek musí podávať 5x týždenne vrcholový výkon

Odpovedz
29. jan 2018
avatar

@anabeth Ale autorka chodieva pravidelne vencit psov, v lete sa nabeha kolo domacnosti a turistov, na dovolenky chodi poznavacie.myslim, ze nie je leniva v zmysle lezania na gauci. Len sa snazi schudnut a veru pobehnutim ci cvicenim ju to nebavi..aspon tak ju tu registrujem..

Odpovedz
29. jan 2018
avatar

@noname26 božinku, ja nemám o nej prehľad, reagovala som na článok, nepoznám jej denný program, odpovedala som tebe

Odpovedz
29. jan 2018
avatar

@anabeth Myslim ze tu odu na lenivost pisala s nadsazkou. Nema rada pohyb, pri ktorom sa fuci a poti (zrejme okrem toho jedneho, ze Miska🙂)).

Odpovedz
29. jan 2018
avatar

@anabeth Ok, v pohode, ja len vysvetlujem, ako si myslim, ze je to myslene. Pravda mozem sa mylit..

Odpovedz
29. jan 2018
avatar

@anabeth opakom lenivosti tiez nie je hrst tabletiek...:o)
treba robit rozdiel medzi prirodzenym pohybom a sportom. kedysi podavali sportove vykony sportovci, mala skupina ludi, venujuca sa tomu profesionalne.
dnesna spolocnost posadnuta "vizualom" tlaci ludi do behania stoviek kilometrov, dvihania desiatok kil zavazi, poskakovania na roznych zumbach a trampolinach, nicenia si klbov na bicykloch a orbitrekoch. inac, niekde som citala, ze najviac klbovej vyzivy pojedia amaterski sportovci a nie dochodcovia :o)
dovolim si tvrdit, ze tvoje klby budu v 60ke v ovela horsom stave ako autorkine

Odpovedz
29. jan 2018
avatar

@noname26 presne si to vystihla, žena, ktorá ma na starosti deti, dom, záhradu sa nacvičí až až a dovolím si povedať, že možno je to zdravší pohyb ako nejaké monotónne cvičenie v posilovni, okrem toho to žena vykonáva doslova každý deň a nie že ide niekde zacvičiť raz alebo 2x do týždňa na hodinu. Kedysi toto posadnutie športom neexistovali a aj tak tie naše prastaré matere boli dlhšie zdravé a funkčné ako budú dnešné ženy. Moja svokra v živote žiadny šport nerobila ani necvičila, napriek tomu nikdy do svojich 73 rokov ju neseklo v krížoch tak ako dnes už seká 40-nikov. Celú mladosť ale makala na roli, okolo domácich zvierat a okolo domu a neskôr mala vždy záhradu kde stále dačo pestovala, v podstate sa hýbala neustále, ale bol to úplne iný pohyb ako šport. Všestrannejší, na vzduchu a ešte mal aj akýsi iný zmysel, keďže vždy niečo urobila čo malo osoh aj pre iných nielen pre jej telo.

Odpovedz
29. jan 2018
avatar

@halienka
@modrava
- nečítala som diskusiu pod článkom, neviem akým smerom sa uberala- ja reagujem na článok! a áno, ludia, ktorý sa nehýbu, všade chodia autom alebo autobusom a jediný ich pohyb je chôdza v supermarkete, budú vo vyššom veku na tom horšie ako tí čo sa cielene hýbu a je jedno, či robia v záhrade, chodia na bicykli do kostola alebo zumbujú

Odpovedz
29. jan 2018
avatar

Inak ja mám posilku rovno doma, naša puberta cvičí. Tak ja sa nadrapujem sama na záhrade, kydám zvieratám, drhnem dom, ale ona nevládze, lebo cvičila :D :D :D Taká žena v domácnosti dáva úsilie inam, ak príde z práce,nedajbože že fyzicky náročnej, a ešte musí doma navariť a poupratovať, psychicky sa nadrieť, pretože decko nepochopilo učivo a treba vysvetliť s kľudom angličana niekomu, koho to ani nezaujíma..... tak už fakt nečaká na inšie, ako na gauč, kde si ľahne, teda ak je ešte málo hodín, lebo zväčša ja rituál končím tak 21. večer a to rovno spať. ... Akurát mám porobené všetko, chvíľu kľudu, vstáva muž /dnes nieje v práci/ a pýta sa: A ty si hore ???? Nie, do prčíc, o 6 som bola v obchode, decká nachystala, dcére varila na pare zeleninu a vyvárala ryžové cestoviny na desiatu, odprevadila na autobus, pokŕmila statok, a vypila si aj tú kávu. Ženy čo stíhajú aj cvičenie sú buď na baterky, alebo nemajú prácu až tak fyzicky náročnú, kde plne posilku tolerujem. Naopak, ja idem v nedeľu s dcérou trebárs na pol dňa do parku, učím ju o stromoch a večer si zvykneme tie 3 kilometre len tak prešpacírovať. Aspoň sa porozprávame. Vravím, že rozprávať sa nemusíme na gauči doma, ale aj prechádzkou. Ale skutočne každá máme inak nastavený deň,každá má iné zamestnanie, u niekoho je vyvaliť sa na gauč luxus, kým u niekoho bežná vec. Ale cvičiť u mňa nehrozí, moja posilňovňa je záhrada :D :D :D Rozhodne pohyb je veľmi dôležitý, ale zas každý pozná svoj organizmus a je zodpovedný za svoje telo. Ja radšej vypočítam 5 vzorcov, alebo porýľujem záhradu, ako urobiť 1 brušák 😝

Odpovedz
29. jan 2018
avatar

no hlásim sa do skupiny, i keď sme tam mám záchvať ,ž e musím strášne športovať ...
Dievčatá nedá mi to pridať tématický vtip:

príde bača do predajne a pýta sa ::
Dobrý deň , má také tie podložky na cvičenie jógy ???
Nie , nemáme
A také tie veľké fitlopty na cvičenie , to máte???
Nie , nemáme, my takéto veci nepredávame .
Hej? A čo tu ako predávate ??
No my sme predajňa liehovín.
Hej?? no tak teda dobre, potom teda dve fľaše borovičky.... ale boh mi je svedkom , že som chcel cvičiť

xixixixiixixiiixixixixixi

Odpovedz
29. jan 2018
avatar

Najlepsí priatelia našej rodinky sú gaučik a posteľ a na svoju lenivú vieru obrátili aj nášho psa. Garantujem vám, že tak lenivú čivavu, ako máme my, ste ešte nevideli 😀 Vymeniť posteľ, gauč, háčkovanie, knihu, kávičku, sobotné leňošenie za posilovňu u mňa neprichádza do úvahy.

Odpovedz
29. jan 2018
avatar

Ja mam obdobie, ked sa mi nechce a teraz prave mam obdobie ze sa mi chce. Pri cviceni sa vyplavuju Endorfiny...naozaj to funguje 🙂

Odpovedz
29. jan 2018
avatar

@katarinka289 tak ja tym endorfinom nerozumiem. par pokusov o sportovanie som mala, aj som jednu dobu pravidelne behavala. okrem litrov potu sa zo mna nevyplavilo nic. ziaden dobry pocit, prijemna unava, nic. ani po pol roku pravidelneho behavania. jedine co pretrvavalo bol pocit hnusu z potu, otravenost z bordovej tvare, odpor k comukolvek pripominajucemu pohyb.
vlastne jedena molekula endorfinu sa nasla vzdy. neskutocna radost, ze to skoncilo a mam na dalsie dva tri dni pokoj

Odpovedz
29. jan 2018
avatar

@modrava asi to musis najskor sama chciet.Nerobit to nasilu. Minuly rok som cvicila 4x do tyzdna, tento rok len 3x lebo uz chodim do prace...a ten jeden den mi chyba

Odpovedz
29. jan 2018
avatar

@katarinka289 ved tak som to aj myslela, ze pokial to clovek nema v sebe, nie je sportovaci typ, tak radsej to nerobit :o)

Odpovedz
29. jan 2018
avatar

@anabeth ooo tak to si zle pochopila, ziadna oda na lenivost. Tiez mam povinnosti az az, aj zalub. A kedze mam aj dvoch psov, bez ohladu na pocasie som kazdy den hodinu a pol vonku. Ja len hovorim, ze ak niekto necvici, nedrepuje, nebeha, nechodi na zumbu a box atd. nie preto, ze nemoze, ale preto, ze jednoducho nechce, nie je na tom nic hrozne. Nove tendencie k modernemu sportovaniu vedu vela ludi, ktori trendu podlahli k presvedceniu ze su lepsi. Alebo ze ziju jedinu spravnu alternativu. A ze slovo leniva je nieco, co by si nikto nemal dovolit. Ja si to nemyslim. Ked nedam kazdy den na Facebook obrazok z apky, ze som zabehla 15 km, nerobi ma to horsim clovekom. A necitim potrebu sa vyhovarat, ze nemam cas a podmienky, aby mi preboha nahodou niekto nepovedal, ze som leniva. Necvicim lebo nechcem.

Odpovedz
29. jan 2018
avatar

@modrava ja si nemyslim, ze to mam v sebe. Ale uz vek nezastavim a myslim pri tom, ze to robim pre seba... tak z toho asi tie endorfiny. Som spokojna, ze pre seba nieco robim 🙂

Odpovedz
29. jan 2018
avatar

@katarinka289
@modrava uplne zenice...ja verim, ze ludia naozaj pocituju tie endorfiny, ale u mna sa nikdy taky pocit nedostavil. a skusala som toho ozaj dost 😀 tea-bo, michelle jillian, korculovanie, lyzovanie, bicyklovanie, na orbitreku sa snazim cvicit casto...jedine, co k comu mam vztah je asi ladove korculovanie...ale v chorvatsku si clovek moc tej zimy neuzije a zas tak, aby som isla vyhladavat sportove strediska, ma to nebavi 😀 No jednoducho ten pocit wow zo sportu som este nikdy nepocitila. Jedine tak radost, ze to skoncilo, ako pise modrava 😂

Odpovedz
29. jan 2018
avatar

Ja som sa tiez drzala vzdy hesla sportom k trvalej invalidite 😀
Este pred zaciatkom lyziarskeho vycviku som mala nohu v gypse 😀
Ale potom v 25 som sa pokusila naucit sa lyzovat, a aj som po tych troch dnoch zisla dolu svahom. Ale teda absolutne ma to nechytilo, liezli mi na nervy tie pevne topanky, tie tazke lyze, co treba trepat, zima, bunda, ciapka, sal,... 😉 😀
Pokusila som sa o jogging, dva krat. Bolo to pre mna nieco strasne. A teraz uz nebezim ani na ten autobus. Moje dorantane koleno je uz ovela lepsie, ale uz ani len nedobieham. Sak prida dasli bus.
Viem plavat ako zaba a podla pocasia denne bicyklujem do roboty. A chodim peso.
Lenze, co by som sama o sbe nikdy nepovedala, chodim do fitka - toho speci pre zeny, co ma 30 minutovy program. 😉
Kedze moje telo je asi dva take stare ako ja, potrebovala som sa trochu viac a najma inak hybat (prechadzky, teda dostihy pre deti su fajn, ale chrbatu to nepomoze). A mne to vyhovuje, nepridem odtial absolutne vystavena, pokecame, a mam dobry pocit z toho, ze som nieco pre seba spravila.

Ale plny suhlas s autorkou: len preto, aby som bola in a chuda atd. sa ku viac sportu nedonutim...

Odpovedz
29. jan 2018
avatar

@tomiholjubavi ja chodim na skupinovy trening. Veziem sa s davom a to mi neda povolit, kedze nechcem vyzerat ako ta, co to nezvladla.Samu ma to tiez nebavi. 15 rokov som mala doma steper a vysali na nom kabelky a zupan 😀

Odpovedz
29. jan 2018
avatar

@ichbinich no ked byvas na dedine, kde ide bus kazde tri hodiny, tak by si veru pobehla 😀

Odpovedz
29. jan 2018
avatar

Tak ja cvičím čísto z donútenia , kvôli zdraviu. Každý jeden raz sa musím nútiť tam ísť . Našťastie sa mi teraz podarilo nájsť cvičenie, trénera a aj kolektív, ktorí sú vynikajúci , ale aj tak sa tam vždy nútim , skutočne párkrát za celý čas sa mi stalo, že tam idem s radosťou, Už potom , keď tam som tak mi je fajn, aj sa teším, že som prišla aj tie endorfíny sa mi vyplavia , ale nie je to moje prirodzené.. doma mám čo robiť , som v jednom kole , niekedy si o jedenástej večer sadnem a miesto toho , aby som išla spať si vychutnávam, to ticho a ten kľud a to, že nikto odo mňa nič nechce...... Som považovaná za vynikajúci gazdinú , v dome na záhrade viem urobiť všetko, ale vekom už nemám taký drive . Prosto jedna sme taká , jedna onaká.... o tom je rozmanitosť sveta .... podotýkam, že ako dieťa som bola strašne energická, všade som doslova lietala , až do večera som si vedela urobiť svoj program , teraz sa mi už fakt nechce heheheheheh

Odpovedz
29. jan 2018
avatar

@katarinka289
Tak to mozno ano. Ja som ale prepistane mesteske decko 😂

Odpovedz
29. jan 2018
avatar

@katarinka289
@ichbinich si pamatam, ked som naposledny bezala na trolejbus 😀 isla som na statnice a zo zeleznice do skoly su to take dva kilometre. a ja v stekloch, skoro rano, vidim 38micka uz odchadza..som hodila sprint jak bezec z kene a tu drrrrrb....v tych opatkoch sa mi sklzlo a hodila som taku masku, ze odpichnuty ritberger suvix. potrhala som suknu aj silonky, rozbila obidve kolena a jedno zapastie a zasvinila som sako od prachu a blata 😀 prisla som takto dotlcena a predsednicka komisie, ze: To ste sa nemohli peknejsie obliect?! na statnice a idete ako bezdomovec! ...ze diky 😂 odvtedy nebezim. bud idem pesi, alebo pockam dalsi spoj. u nas chodia kazdych 5 -10 minut. tak kvoli tomu sa mi neoplati nakopavat vrtulu 😀

Odpovedz
29. jan 2018
avatar

@tomiholjubavi
Juj, ze odpichunty rit'berger 😉 😀
Teda na statnice, v stekloch, neviem, neviem, ako by som dopadla ja... Aspon tak isto.
Tak som teda velice rada, ze byvam v meste a bud mi pride dalsi bus, alebo zakyvam na taxik, alebo si pojdem peso...

Odpovedz
29. jan 2018
avatar

Michaela, veľmi dobre sa čítaš, máš dar jasne formulovať myšlienky a trafiť podstatu bez zbytočných viet, ale pritom fejtonisticky trefne a s absolútnym nadhľadom...🙂 S Tvojím dovolením - mám Ťa medzi obľúbenými... 😉

Odpovedz
29. jan 2018
avatar

@katarinka289 Komu ako, ja sa po 15 min cvičenia začnem nudiť, strašne mi to lezie na nervy 🙂.
Inak, vôbec nechápem, prečo by sa mal pojem lenivá spájať so športom. Pre mňa je lenivý ten, kto "krížom slamy nepreloží", ktorý sa ničomu nevenuje, je pasívny, len prijíma. Teda aj baba, ktorá ide z fitka, ale doma nič nespraví, nemá žiadnu záľubu, nič po nej neostane... Kúpili mi chrta, aby ma rozbehal, ja som ho zlenivila, najradšej leží pri mne v obývačke 🙂.

Odpovedz
29. jan 2018
avatar

Moja svokrička má jednu zlatú vetu:
“V pohybe je život.”
Nikde sa nepíše, ktorý pohyb je ten top, ktorý je out, je to v podstate jedno a preferencií je neskutočné množstvo.
Drvivá väčšina nadváhy a neskôr obezity vznikne dlhodobým prevážením celkového energetického príjmu nad energetickým výdajom. A nedá sa vôbec paušalizovať, kto má z ktorej strany tejto rovnice, a akým spôsobom ubrať/pridať. Čisto individuálne.

Odpovedz
29. jan 2018
avatar

@tomiholjubavi nič sa neboj, ani ja som také endorfíny zo športu nezažila, zato cítim úplne vyplavovanie endorfíny, keď počujem a rozumiem nejakému jazyku, keď sa ráno zobudim a zistím, že sa mi snívalo po španielsky či nemecky 😀

Odpovedz
29. jan 2018
avatar

Lenivcom nemusi byt len nesportujuci clovek...😉

Odpovedz
1. feb 2018