• Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO
  • Odporúčame:  Mojasvadba.sk Modrastrecha.sk
  • Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO

Antibiotiká a snaženie v jeden mesiac. Môžu uškodiť?

12. apríla 2009 
Ahojte,chcela by som vas poprosit o nazor na moj problem. Vysli mi zle kultivacne testy a tak berim lokalne antibiotika, vaginalne cipky, na 7 dni. Mozem po ich dobrati, nakolko by som mala mat ovu, sa zacat snazit o mimi? Normalne by som asi pockala az na dalsiu ovu, ale vysadila som po 7 r. Hak a dr, vravel ze by som tak skoro ovu nemusela dostat tak ze nemam cakat a ked to doberem ist na "to". Nemoze to nejako uskodit? Nemala by som predsa len pockat az sa telo ocisti od antibio? Ale to sa zase bojim ze fakt nebudem mat ovu. Co si vy o tom myslite? Dakujem
11. apr 2009 o 08:44  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
supi myslim, ze je to zbytocne riesit, v takom skorom stadiu este uskodit nemozu. a okrem toho kolko zien pije, fajci, berie lieky a az potom zistia, ze su tehu :slight_smile: priroda to vie zariadit, neboj. embryo sa napaja na matkin krvny obeh az niekedy v 5tt a to uz urcite zistis, ze si tehu :slight_smile:
11. apr 2009 o 08:56  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
supi ako dlho si po vysadeni HAK? vacsi problem nez v antibiotikach totiz vidim v hormonoch, ktore este mozes mat v tele. ono je to asi individualne, ale ja som po vysadeni HAK mala asi brutalnu hormonalnu nerovnovahu...cyklus sa este nestihol spamatat,otehotnela som a samozrejme aj potratila... :unamused:
a preco si dr. mysli, ze uz tak skoro ovu nebudes mat?
11. apr 2009 o 13:41  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
autor
Ahoj bettynka, teraz mam prvy cyklus bez hak, a neviem preco si to dr. mysli, asi preto lebo som hak zacala brat kvoli nepravidelnej menstr. tak asi preto, neviem. Som myslela ze pri dnesnych hak, ktore su nizkohormon. sa netreba ocistovat od hormonov. Je to tazke, kazdy hovori nieco ine.
11. apr 2009 o 23:22  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
supi na každých HAK je napísané,že máš počkať minim.tri cykly a mne vždy doktori vraveli,že snažiť sa hned po vysadení,že je žena chytlavejšia a skôr otehotnie,tak si vyber kto má pravdu a poznám aj také,čo vynechali jednu tabletku a otehotneliu a jedli HAK ešte min.3 tt a bolo všetko o.k.Ked to má prísť tak to príde ,takže kludne snažilkuj.
12. apr 2009 o 00:14  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
supi,ja sa stotoznujem s nazorom lauritkinym,aj ja si myslim ze to nemas riesit a pokusat sa normalne...
...vela stastia :slight_smile:
12. apr 2009 o 00:16  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ono je to strasne individualne. ja som barla HAK od 16 a teraz som sa od jedneho dr. dozvedela, ze vtedy som este nemala stabilizovany cyklus a preto mam teraz tie problemy...ze sa ma to drzi. ale ved snad sa to vycisti a telo sa nakoniec same nakopne. ved to skus a uvidis. tak dufam, ze to u teba dopadne lepsie ako u mna :wink:
12. apr 2009 o 15:17  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Tvoj príspevok