Plánované tehotenstvo, PN a nové zamestnanie počas tehotentva
Ahojte s mužom sa pokúšame o bábätko, ja pracujem ako zdravotná sestra momentálne na covid ARE... Aj keby nebol covid neviem si predstaviť robiť tam tehotná otáčať pacientov atď a ked sú vsetci pozitivny uz dupľom nie, corony sa nebojim len aspoň trošku to minimalizovať...no proste vysoko rizikové povolanie zdrham v ten den ked nájdem dve čiarky.....vypísať na PN z tohoto dôvodu nebude problém uz som to konzultovala s gynekologickou.... Sú dve možnosti zamestnávateľ ma presunie do nejakej kľudnej ambulancie od 7 do 13tej s tym by som bola okey, alebo proste budem 9 mesiacov doma, ak bude gravidita okey myslíte ze je sanca apson prvé mesiace sa niekde brigáde zamestnať? Čo si budeme klamať peniažky treba a pro PNke chodí tusim len 55%platu,... Nejaká knižnica, novinovy stánok proste niečo kľudnejšie
Ak budes PN, jasne ze nemozes mat ani brigadu.
Veď keď budeš PN ako môžeš brigadovat? Ja som mala kolegyne, všetky čo sme boli tehotné normálne sme na oddelení pracovali v rámci svojich možností. Ak si zdravá,nevidím dôvod 9 mesiacov byť PN, tehotenstvo nie je choroba.
PN znamena, ze mas rizikove tehotenstvo a mas len vychadzky..ziadne dovolenky, ziadne vyletovanie a nie to ina praca... a na PN treba diagnozu a nie "narocne povolanie"... prave ako zdravotnu sestru ta vie pekne zamestnavatel preradit inam, toho by som sa nebala. Drzim palce, nech sa coskoro podari.
@anjelicek26 preradiť ano, ale uz tam robím par rokov ziadna tehotná kolegyňa tam neostala, max potiahla do konca mesiaca a šla preč z oddelenja a ani sa jej nečudujem, ano niektoré sli na ambulancie robiť kde je kľudnejšie ale väčšina teda na PN kvoli vysoko rizikovemu povolaniu