Používame cookies. Viac informácií tu.
Zavri

Ako sa fyzicky čo najlepšie pripravím na pôrod?

Zodpovedané
Cvičenie na fitlopte v tehotenstveZdravá výživaPredpôrodný kurz online - príprava na pôrod (nielen) v núdzovom stave
18. jún 2020

Dobrý deň,

som v 34. týždni tehotenstva a každé ráno si zacvičím 15 minútovú zostavu streč jógy, posilňovanie a drepy.

Každý druhý deň chodím na hodinovú prechádzku do lesa, upratujem a triedim byt. Ťažko sa mi udržuje v kondícii, keď vlastne kvôli karanténe nikam nechodím.

Kedysi som mávala problémy s hrudnou chrbticou.

Ako sa fyzicky čo najlepšie pripravím na pôrod?

Mám trochu obavy, že ako sa zvládnem starať 24 hodín o dieťa.

Sú nejaké rady, tipy a triky, ktoré môžem pre seba a pre bábo urobiť?

Dcérka je stále otočená koncom panvovým. Gynekologička mi tvrdí, že to nateraz nemám nijako riešiť.

Ďakujem

Dobrý deň,

nežente sa do extrémnych výkonov. Vaše telo vie čo má robiť a po pôrode to budte vedieť aj vy. Verte svojmu inštinktu.

Pokračujte v režime ktorý máte, prechádzky a cvičenie jógy pre tehotné. Drepy a silové cviky vám neodporúčam. Venujte sa cvičeniu svalov panvového dna ktoré pre pôrod potrebujete najviac. Pokiaľ to situácia nedovoľuje inak, fyzioterapeut vás vie viesť aj online.

Rád, tipov a trikov je mnoho na kurzoch predpôrodnej prípravy a popôrodnej starostlivosti sa dozviete všetko potrebné.


Prajem Vám všetko dobré,

Mgr. Martina Nagyová cert.MDT
Centrum zdravia Fymas s.r.o.
tel.: 0903 180 813
email.: martina.nagyova@fymas.sk