Kedy je správny čas na bábo?

oblivian
10. feb 2014

S manželom sa čoraz častejšie bavíme o téme "kedy môže prísť bábo?"... Náš vek neriešime (25/26).
Sme manželmi 1 rok, spolu bývame 2 roky a sme spolu 5 rokov. Poznáme sa veľmi dobre, je nám spolu fajn, sme dobrý tím a staráme sa o svoj vzťah, o manželstvo.
Nejako sa nevieme dohodnúť, aj keď obaja by sme boli veľmi radi, keby sme sa mohli stať rodičmi, avšak máme trochu odlišný názor na to, čo by malo byť zabezpečené pred príchodom bábätka.
Ja mám už druhý rok veľmi dobre platené miesto na súkromnej škole. Popri práci študujem externe 2. rok na vysokej škole (pedagogika). V práci dostávam stále nové výzvy, dostávam sa vyššie a vyššie, aj keď ešte nijaký titul nemám. Takže je tam dobrá perspektíva...
Môj manžel si našiel prácu pred pár mesiacmi, asi rok po dokončení VŠ bol nezamestnaný, všetko sme platili z môjho platu. Táto nová práca mu sedí, má aj peršpektívu, ale zatiaľ nijaký vysoký plat...
Naše rodiny nie sú bohaté, takže sme od nich nedostali nič, čo by nás posunulo dopredu - ani byt, ani dom, ani auto (nie že by sme to od nich očakávali, to vôbec nie, len preto to píšem, lebo niektoré mladé páry majú o to ľahšie začať si žiť svoj vlastný život, že im rodičia finančne pomáhajú...).
A ešte k tomu bývame ďaleko od rodičov. Je to ťažké, lebo sa máme veľmi radi. Oni sú z východu, my bývame v Bratislave. Prenajímame si 1-izbový starý byt. Mesto nemáme radi. Radi by sme bývali v malom domčeku na dedine blízko mesta. Boli by sme radi, keby naše deti mohli vyrastať v prírodnom prostredí...
Naša veľká dilema je tá, či máme najprv zabezpečiť bývanie, auto (kúpa domu/bytu je možná iba na hypotéku, nemáme skoro nijaké úspory), alebo môže prísť bábätko a vlastne "aj tak nejako bude"... 🙂