Používame cookies. Viac informácií tu.
Zavri

Antikoncepcia, priberanie a možné tehotenstvo

zuzanahdm
28. sep 2017

Ahojte ženušky, chcem sa opytat ci ma niektora skusenosti s otehotnenim pocas uzivania HAK. Beriem Angilette, ale v lete som brala takmer 3 mesiace bez prestavky kvoli dovolenkam, ale vzdy som si tabletku vzala, nevynechala som ju ani raz. Pocas 3. mesiaca sa mi dostavilo krvacanie aj pocas uzivania HAK to bolo koncom augusta. Potom som zacala dalsi blister a teraz mi prislo krvacanie z vynechania ale je slabsie ako inokedy. Zda sa mi, ze som pribrala, tak preto mam obavy z coho to moze byt. Tabletky som brala vzdy aj ked 3-4 hodinovym rozdielom, nie kazdy den v ten isty cas. Mohlo sa stat? S partnerom sme sa chranili aj inou formou aj ked parkrat sa stalo, ze sme sa spoliehali iba na HAK. Dakujem za vase rady. 🙂

janickacrazy
28. sep 2017

@zuzanahdm Nemyslím si, žeby si mohla byť tehotná, aj ked na 100% nefunguje asi nič. Urob si test pre istotu, ale je bežné, že niektoré ženy priberú aj počas užívania HAK, ja som tiež vždy pribrala nejaké 2-3kilá, ked som ju užívala. Ženy, ktoré otehotneli počas užívania HAK tak vačšinou zabudli užiť tabletku alebo vracali a tabletka nezaúčinkovala. Poznám aj také, čo každému tvrdia, že otehu počas užívania HAK, aj ked to pravda nie je, lebo je im trapné priznať pravdu, že sa nechránili.

oila
29. sep 2017

Tak HAK tiez nefunguje na 100% takze sa moze sem tam stat, ze zena otehotnie aj ked ju berie ale okrem toho, ze ti trochu meskali nemas ine priznaky nie?

sandrahi
29. sep 2017

priberat mozes normalne z HAK, niektorym dievacatam sa to stane ale spinenie je na zaciatku ked zacnes brat tabletky uplne normalne, tvoje telo sa pomalicky prisposobi 🙂

zuzanahdm
autor
29. sep 2017

@sandrahi ja beriem Hak uz takmer 3 roky ale teraz som menila.

zuzanahdm
autor
29. sep 2017

@oila nie nemam ziadne ine priznaky, teda nevsimla som si nic, akurat som naladova velmi

xxxxxnnnnn
30. sep 2017

Ahoj, prosím vlož príspevok do už existujúcej diskusie https://www.modrykonik.sk/forum/som-tehotna/som-tehotna-52/

kofilka33
1. okt 2017

@zuzanahdm ja som užívala HAK nejaký čas,pomalicky sa na mňa nabalovali kilecka,bola som večne podráždená ,všetko mi vadilo ,prestávala som mať chuť na sex .....

muska251
1. okt 2017

@zuzanahdm Ja som brala Hak skoro 10rokov,za ten čas som pribrala skoro 20kg.Aj napriek užívaniu HAK mi ms vynechavala.Objednala som sa k endokrinologovi a ten mi kázal HAK okamžite vysadiť ,lebo mi rozhadzal celý hormonalny system.

Tu začni písať odpoveď...

Odošli