icon

Nosenie ťažkých vecí v 34. týždni

stanka131012
13. aug 2014

Ahojte, som v 34 tt včera mi došla zásielka kuriérom (kočík), manžel nebol doma ani nikto kto by mi pomohol. Kuriér síce vravel, že mi zásielku odnesie k výťahu, no pre neho samého to bolo ťažké, takže nakoniec som to s ním niesla od auta až k výťahu. Teraz ma pobolieva buško, neviem ci mám s tým ísť k lekárke alebo som sa iba preťažila a stačí iba ležať a oddychovať. Mohla som ubližíť bábatku?

mijunik
13. aug 2014

@stanka131012 Ahoj, ja si myslím, že si bábätku neublížila, pretože kedysi (vraj) ženy fyzicky makali trebárs na poli až do pôrodu. Myslím, že pokiaľ si zdravá, tak to by si musela podať iný výkon, aby si si napríklad spustila pôrod. Podľa mňa Ťa bruško pobolieva skôr ako svalovica. Keď sa Tvoje dieťatko normálne hýbe, nekrvácaš, nemáš pocit, že Ti sťahuje bruško, myslím, že je všetko v poriadku. Ale ja som laik a ako sa poznám, ja by som určite, v každom prípade zbehla k lekárovi, aby som bola kľudná. Pretože každý človek je iný, má iné svalstvo a teda aj Tvoja maternica môže zniesť inú záťaž ako maternica ďalšej ženy. Za to nič nedáš, keď sa pôjdeš popýtať a necháš sa pre istotu vyšetriť, neviem, či k svojmu gynekológovi alebo už do vyhliadnutej pôrodnice, ale aspoň budeš kľudná, že je všetko v poriadku. 🙂

womankc
13. aug 2014

no mohla by si si ublížiť, každá sme nastavená inak, niekto zváža drevo v týždni termínu pôrodu a niekto nemôže ani nákupnú tašku zdvihnúť.
Takto: daj si magnézium - kúpiš v lekárni aj normálne tabletkové a teraz je aj také magnézium + vitamín B6 - je to šumivé maxi mag sa to volá a pekne si ľahni a zo dva tri dni si polež s vyloženými nohami a v kľude . Ak by sa ti ani tak nepolepšilo a stále si mala pocit pobolievania , alebo aj tvrdnutia, tak radšej choď k lekárke . Alebo ak by si teraz v priebehu dňa mala pocit , že to pobolievanie sa zintenzívňuje, tak choď hneď na pohotovosť, nič neriskuj

25daniela
13. aug 2014