icon

Mám ostať na práceneschopnosti kvôli stresu z nehody?

5. dec 2023

Ahoj. Skuste mi napisat vas nazor. Som v 19.tyzdni tehotenstva. Tehotenstvo sa podarilo az po roku snazenia a po indukcii ovulacie liekmi. Zaciatok s obrovskym hematomom, 2x viroza s teplotami v prvom trimestri - chodila som celu dobu do prace. Pracujem ako lekarka, mam plny uvazok + chodim este do 4-5 sluzieb mesacne + po poobediach obcas chodim zaskakovat do ambulancie. Do prace dochadzam 60km autom, vcera som mala na dialnici nehodu - zozadu do mna vrazil autobus-nezabrzdil. Fyzicky sa citim dobre, ale psychicky ma ta nehoda celkom dostala. Dnes som hovorila s mojou sefkou,ze by som tento tyzden este odpracovala,kedze uz mame rozpis, ale ze od pondelka by som chcela zostat na dva tyzdne doma(Vianoce mam dovolenku a od januara idem na predatestacne staze).
No a tu je moj problem,asi nejaky spasitelsky syndrom. Ja sama vystavujem PN, len ked fakt nato vidim dovod a neviem ci mam zostat este pracovat alebo si fakt na tie dva tyzdne odpocinut. Reakcia sefky ma zaskocila, v podstate mi povedala,ze vidi,ze uz som sa rozhodla a bude musiet za mna makat niekto iny(to nie je pravda,je nas v praci fakt dost a v pohode sa to vykryje). No a ja mam teraz vycitky, ze co spravit 😒. Dik za vas nazor.

terry658
5. dec 2023

Šla by som na PN hneď a nie o týždeň. Po autonehode, tehotná....prosto okamžite. Okrem toho by si ako tehotná nemala robiť služby.

kacena4
5. dec 2023

ty mas vycitky teraz ona by ich mala mat keby sa nedajBoze nieco stalo s drobcom... lebo vsak pracovat sa musi 😥 vobec si nic nevycitaj, ja by som po nehode sla rovno na PN a oddychla si. drzim palceky nech je vsetko v poriadku

majamat
5. dec 2023

tiez by som sla. nemyslim si, ze kazda tehulka na PN musi, aôle tvoja praca je narocna, uz len casovo a aj spychicky, tiez nehoda a prekonane a aj hroziace infekcie.
ked som to takto napisala, tak si myslim, ze je toho celkom dost. dost dovodov na PN.

riyadh
5. dec 2023