Hračky

Hračky skrátka v detskom svete nesmú chýbať. Správne zvolenou hračkou deťom nielenže vyčarujete úsmev na tvári, ale pomôžete im rozvíjať kreatívne, logické, motorické či sociálne schopnosti. Hrajúce, svietiace, drevené, tematické či interaktívne, dnes je ponuka skutočne široká. Či už hľadáte hračky pre tých najmenších, alebo sa skôr obzeráte po hračkách pre veľkáčov, dobré rady od iných mamičiek sa vždy zídu.

Najnovšie články

Hodnotenia a skúsenosti s hračkami

Máš skúsenosť s hračkami?
Podeľ sa o ňu a pomôž tak ostatným mamičkám.
Napíš svoju skúsenosť
Najnovšie hodnotenia

Stavebnica LEGO® 4+ Hasičská stanica a auto hasičov (60375)

Výzva, ktorú dieťa dokáže zvládnuť samo

Ako mama vždy ocením hračky, ktoré moje deti nielen bavia, ale ich aj niečo naučia. Preto milujem stavbnice LEGO.

Páči sa mi, že stavebnica obsahuje všetko, čo deti pri svojich hrách plných fantázie potrebujú – hasičskú stanicu, auto s vybavením, postavičky, príslušenstvo a samozrejme, oheň. Deti sa s tým dokázali hrať hodiny a každý deň si vymýšľali nové príbehy.

Obzvlášť oceňujem tlačený a aj digitálny návod na stavanie. LEGO Builder appka je skvelým sprievodcom. Je interaktívna, umožňuje vidieť model zo všetkých strán. Deti skladanie ešte viac baví, keď spája skutočnú hru s digitálnymi technológiami.

Stavebnicu poskladajú deti veľmi ľahko, všetko je podrobne vysvetlené a znázornené v návode. Veľmi ich tešilo, že všetko zvládli a nepotrebovali takmer žiadnu pomoc. Ideálne na prechod medzi LEGO DUPLO a zložitejšími stavebnicami.

Stavebnica LEGO® 4+ Gabinin kúzelný domček (10788)

andabubua  26. nov 2023 Overená recenzia

Stavebnica LEGO® 4+ Gabinin kúzelný domček

Našim dievčatám (5 a 9 rokov) som nepovedala, že budú testovať staevbnicu LEGO 4+, až keď nás vybrali. Nevedeli sa dočkať chvíle, kedy k nám domček dorazí a hneď sme sa pustili do stavania. Mladšia dcérka si najskôr zoradila všetky vrecúška. Sú očíslované a presne tak sú k nim očíslované aj jednotlivé knižôčky s postupom. Tieto postupy stavania, alebo plány, sú veľmi pekne robené. 4+ dieťa, tak ako uvádza výrobca, dokáže postup krásne pochopiť a pracovať samostatne. Na ľavej strane je ruka s jednotlivými časťami stavebnice, ktoré si má dieťa pripraviť. Na pravej strane postup, kam tieto časti stavebnice umiestniť. Najskôr sme si tento postup vysvetlili, chvíľu sme s dcérou pracovali spolu, potom už krásne pracovala sama. Presne vedela, čo má robiť. Pridala sa k nám aj staršia 9 ročná dcéra, aj tú to veľmi bavilo. Táto pomohla mladšej sestre dať jednotlivé miestnosti do kopy a spojiť ich výťahom. Vrelo odporúčam aj ako darček. U nás sa s touto stavebnicou vedia vyhrať obidve dcéry 5 ročná aj 9 ročná.

Zábava pre celú rodinu ♥️

Posledné dni sa s týmto legom zabávame celá rodina. Nepoznám snáď lepšie trénovanie trpezlivosti pre nás všetkých ako skladanie a samozrejme ukladanie lega. A veru to dá poriadne zabrať🙈.
A toto lego city hasičskú stanicu odporúčame. Obsahuje množstvo rozpoznateľných prvkov, dieliky rozdelené do sáčkov, obrázkový návod, kde pekne vidno, ktoré dieliky si majú detičky chytiť do ruky pri skladaní a samozrejme množstvo zábavy. Je určené pre detičky od 4 rokov, ktoré to hravo zvládnu len s malou pomocou a budú sa cítiť pri tom veľmi dôležito a hrdo. A to je pre naše deti veľmi dôležité 🤗.

iwusa14  22. nov 2023 Overená recenzia

Testovali sme Lego 4+ Hasičská stanica

Ako prvé hneď oceňujem očíslovanie sáčkov a ku každému sáčku návod. Návod bol perfektne prepracovaný, na jednej strane boli znázornené ruky a dieliky, ktoré si mal synček vziať do rúk. Druhá strana obsahovala presné označenie kam príslušné dieliky pripojiť. Celé lego synček postavil sám a aj napriek únave chcel pokračovat až do úplneho zostavenia setu :). Počas testovania syn oslávil aj svoje 4. narodeniny, tak lego bolo aj ako jeden z darčekov :). Oceňujem inováciu návodov, nakoľko som mala možnosť porovnať so staršími setmi určenými od 4+. Doma máme nespočetné množstvo Lega, pretože aj starší syn bol od malička Lego maniak. Za nás je Lego jedna úžasná a nesmrteľná hračka.

melani19  20. nov 2023 Overená recenzia

Hodnotenie Gabinin kúzelný domček LEGO® 4+

Dostali sme šancu testovať Gabinin kúzelný domček LEGO® 4+
Nepovedala som o tom mojej dcérke, tak keď volal kuriér a priniesla som balík. Nakoľko akurát bola chorá, nebola v škôlke, tak okamžite dobehla, čo tam je v krabici. Spoločne sme otvorili a jej oči zažiarli. Tak, ihneď ako mladšia dcérka zaspala, sme to otvorili.
Všetky izbičky, aj domček bolo zvlášť pekne pobalené a počíslované. Dostali sme k tomu, aj letáky( knižky) počíslované.
Dala som dcérke za úlohu, dať ich do radu podľa čísla a každý deň postupne ich bude skladať.
Prvý sáčok sme otvorili spoločne, aby sme vedeli ako začať. Potom dcérka vyhľadala 1-ku knižku. Musím pochváliť nápad, ako je to tam pekne znázornené, ktoré kúsky si má dať do ruky ( je tam znázornené ruky, a na nich presne kúsky, ktoré treba). Ďalšia strana, je ako tie kúsky zložiť a potom, kam ich dať. Pre 4+ ročníky ideálne riešenie. Moja 4 ročná dcérka, to celé zvládla za dva dní, lebo nevedela dlhšie vydržať. Po raňajkách sa do toho spustila aj druhý deň, až na večer to mala celé hotové.
Nemám čo vytknúť, nakoľko sme boli obe spokojné. Ona to celé zvládla sama a tým pádom , bola na seba hrdá. Ja tiež. Nemusela som jej pomáhať, len pri konci, keď sme spájali domček s výťahom. Ktorá mimochodom tiež sa dá posúvať hore dole. A chválim aj, že pridali z menších kúskov ( poháre, kvetinky atď. do zásoby aj)
Moja menšia dcérka 2,5 ročná, tiež bola nadšená, a hrali sa spolu. Jasne tak malej, ešte neodporúčam skladať, jedine ak chcete od znova :D to moja staršia nechce.
Ďakujeme za túto možnosť, odporúčame a sme spokojné.

Pridávam pár fotiek

barbior  16. nov 2023 Overená recenzia

Celodenná zábava

V našej rodine miluje LEGO každý člen našej rodiny sú to generačne skladačky. Pravidelne dokupujeme rôzne lega podľa toho o čo sa náš 6 ročný 👦🏻 synček zaujíma 🙂 veľké plus dávame aplikácii LEGO Builder 👍🏼

Je to skvele pre deti

Je to uzasne pre deti, mam syna ktory miluje lego, stale nieco stavia, zahra sa pritom aj hodiny. zboznuje lego.

Pohyblivá slnečná sústava

luma1  28. aug 2023 Overená recenzia

Vesmír bližšie k nám 🌚🌝🌖🌗

Na toto testovanie som sa veľmi tešila, pretože naše decká sa o vesmír zaujímajú. Máme už sústav doma viac, ale túto hodnotím velmi pozitívne. Jednoduchá montáž aj obsluha, 10r syn si ju skladal z 95% sám a s úžasom sledoval akou rýchlosťou sa točia. Chcela by som vypichnúť to, že sa točia, je to super a s fantáziou detí to robí pri učení zázraky. Naučili sme sa celá rodina veľmi veľa vďaka tejto celej zostave ❤️

Pohyblivá slnečná sústava

bejbi777  27. aug 2023 Overená recenzia

Vesmír ktorý neomrzí.

Slnečná sústava bola prehľadne zabalená. Všetky naše tri deti chceli ihneď pomáhať so stavaním. Našťastie súčiastky sú dostatočné veľké, takže mohla pomáhať aj najmenšia 3r. členka rodiny a každý sa mohol cítiť užitočný, že priložil ruku k dielu. Pre ľudí, ktorí neovládajú nejaký známejší svetový či európsky jazyk môže byť absencia slovenského návodu problémom. Po zložení a spustení začali všetky planéty cestovať časom. Deti, ale aj my dospelí sme boli prekvapení aké obrovské sú rýchlosti jednotlivých planét. Zatiaľ čo Merkúr lietal okolo slnka ako mucha, pri Neptúne sme mali podozrenie či model funguje. Našťastie všetko fungovalo ako malo a Neptún sa po pár minútach posunul o pár centimetrov. Deti boli z modelu nadšené. Na modeli sa dá mladým astronómom v praxi ukázať, aké rozdiely sú medzi jednotlivými planétami. Troška sme boli sklamaní slabým svetlom od slnka, čakali sme, že deň a noc na zemi budú zreteľnejšie, no ani pri zhasnutom svetle to nebolo úplne viditeľné. Celkovo však model potešil a budeme ho využívať pri detských otázkach o našom vesmíre.

Pohyblivá slnečná sústava

Vesmír ♥️

Na tento model sme sa veľmi tešili. A tak sme si ho postavili celá rodina spolu, aby sme každý priložili ruku k dielu. Ihneď po rozbalení sme ale zostali troška v strese, keďže sme nenašli slovenský návod. Tu musím žiaľ napísať, že v popise produktu sa slovenský návod spomínal. Našťastie sme sa do toho rýchlo dostali a postavili sme to spolu o pár minút. Model nás veľmi zaujal. Dozvedeli sme sa veľa zaujímavých vecí. Znázornenie obehu planét okolo slnka je veľmi realistické. A deti sa potešili, že sa dá využiť aj ako lampička.

Pohyblivá slnečná sústava

lucia646  25. aug 2023 Overená recenzia

Vo vesmíre z pohodlia obývačky

Na motorizovaný model vesmíru sa naše deti tešili najviac. Keďže model ponúka hneď dve možnosti využitia - ako slnečná sústava s planétami a druhý model - planéta Zem s Mesiacom na simuláciu jednotlivých fáz mesiaca, deti sa nevedeli dočkať, kedy ho zostavíme. Hoci návod nie je v slovenskom jazyku, čo vidím ako nedostatok produktu, zostavenie modelu bolo v knižke zrozumiteľne zobrazené na obrázkoch a tak sme to spolu zvládli. V brožúrke sa deti taktiež dozvedeli veľa zaujímavých informácií o planétach, dokonca aj pre mňa ako matku to boli veľmi prepkvapivé zistenia.

Druhú verziu modelu sme si po zostavení museli preniesť do tmavej miestnosti, aby sme mohli využiť aj svetielko a aby deti videli jednotlivé fázy mesiaca. Bolo to veľmi zaujímávé pozorovanie.

Produkt ako taký je veľmi pekne spracovaný, planéty sú vyrobené tak, aby sa čo najviac podobali skutočnosti, dokonca Saturnu je potrebné nasadiť aj prstenec :) Pre deti je to veľmi dobrá pomôcka a určite im to pri preberaní učiva o Slnečnej sústave pomôže k lepšiemu zapamätaniu.

Pohyblivá slnečná sústava

lola777  21. aug 2023 Overená recenzia

Malý vesmír u nás doma

Na tento vesmírny model sme sa tešili najviac. A splnil očakávania. Keďže o vesmíre len počúvame, čítame, učíme sa, ale nie je možnosť si len tak vyletieť do vesmíru a poobzerať sa ako to reálne funguje. Preto je taký model výborná možnosť, ako získať o tom aspoň o kúsok reálnejšiu predstavu. Aj keď vieme, že vesmír je nekonečne obrovský a uvedomíme si, ako ďaleko sa od nás nachádzajú niektoré objekty, je až obdivuhodné, koľko toho ľudstvo vie. Každá planéta je inak vzdialená od Slnka a každá má úplne iné podmienky na svojom povrchu. Zistili sme napr. že na Venuši, napriek tomu, že je od Slnka ďalej ako Merkúr, je najvyššia teplota spomedzi všetkých planét slnečnej sústavy. Na Merkúre sa teploty šplhajú k 440 °C, ale na odvrátenej strane od Slnka zase klesajú na - 180 °C. To na povrchu Venuše teplota nikdy neklesá pod 400 °C.

MEGA BLOKS Mega - Kocky v plastovom vreci

monicka14  31. jan 2023

Neodporucam

Kocky su nepouzitelne. Tazko sa spajaju, odpajat ich treba kombinackami. Dieta nema sancu.

Fisher-Price Luxusná hracia dečka Rainforest s hrazdičkou

poleva  1. jan 2023

Deka s hračkami

Úžasna deka pre bábätka, ktorá dieťatko ozaj zabaví

poleva  1. jan 2023

Kocky mega blocks

Zábava pre celu rodinku

Fisher-Price Veselý hovoriaci fotoaparát

poleva  1. jan 2023

Fotoaparat fisher price

Tak toto bola ozaj vydarena hračka ,za pomerne nízku cenu, deti sa s fotoaparatom vedeli vyhrať,hrali sa na malych fotografov

Fisher-Price Nočník 4 v 1

poleva  31. dec 2022

Hrajuce nočníky

Kedže môžme napísať recenziu na akýkoľvek výrobok,tak napíšem na hrajúce nočníky od fisher price , s ktorými sa chlapci odučili hravo od plienok zábavnou formou..Nebrali to ako nútené zlo, ale rýchlo pochopili, že hravo a so smiechom sa da odučiť od plienok

Mattel Barbie Color Reveal Chelsea Neónová batika

monique17  29. dec 2022

Bábika Barbie Color Reveal