Dobrý deň,
dohodol som sa s poskytovateľom služieb telefonicky, že mi budú sprostredkovávať kontakt s klientmi v mojom podnikaní za dohodnutý paušál na dobu určitú. Až keď mi prišla faktúra, som si uvedomil, že dohodnutá suma bola bez DPH. Tak som požiadal o odstúpenie od zmluvy po dvoch dňoch.
Poskytovateľ služby ma žiada, aby som zaplatil penále za odstúpenie od zmluvy vo výške 50 % dohodnutej sumy. Namietal som, že som nebol poučený o zmluvných podmienkach, preto nemienim platiť. Poskytovateľ sa bráni tým, že ich zmluvné podmienky sú na ich stránke, že som ich mal vedieť.
To ako počas hovoru 20 - 30 minút?
Som v práve, ak nezaplatím penále za odstúpenie?
Ďakujem.
Dobrý deň,
ak boli obchodné podmienky skutočne zverejnené na webovej stránke, mali ste možnosť oboznámiť sa s nimi ešte pred telefonickým kontaktom.
Keďže v tomto prípade vystupujete ako podnikateľ, je žiadosť o úhradu storno poplatku pravdepodobne oprávnená.
Prajem Vám pekný deň,
Zuzana Tužilová
www.tuzilova.sk
email: zuzana@tuzilova.sk