Môže mi zubár v 12. týždni trhať zub?

smejusko
21. máj 2020

Ahojte boli ma zub ktory sa ma vytrhnut ked som tehotna mozem trhat a mat injekciu??

Dakujem

bona69
21. máj 2020

Čo viem tak injekciu nie, mne ťahala aj nervy bez injekcie, niečo ti ale urobiť s ním musí, radšej choď k nej, aby si sa nemusela ešte aj tabletkami od bolesti dopovať, držím palce

dollyzv
21. máj 2020

To je ešte dosť rizikový týždeň na injekciu,treba sa spýtať tvojho zubára čo navrhuje

halienka
21. máj 2020

tak ja nie som odborník, ale podľa mňa lokálna anestéza n 3 hodiny stále lepšia ako pchať do seba lieky od bolesti, ktoré idú do celého tela trebars týždeň. Skôr či tam nie sú nejaké iné riziká, napr. stres, krvácanie atď. ale samotná anestéza by podľa mňa taký problém byť nemala. Ale vravím, je to môj laický pohľad. Ak je to s tým zubom také zlé, tak ja by som si ho vytrhnúť dala aj s anestézou.

bona69
21. máj 2020

Ja som chodila do zubára skoro každé dva týždne v tehu, zrazu ma boleli jeden zub za druhým, no zubárka mi povedala že v žiadnom prípade nemôžem injekciu

pininka1
21. máj 2020

Mne tiež trebalo trhať, ale zubár mi povedal že v tomto týždni určite nie a hlavne nie injekciu. Nakoniec mi to trhali v 7 mesiaci keď som bola, aj s injekciou a všetko bolo ok

lucindav
21. máj 2020

@smejusko no mne tiez nedal injekciu, vobec nechcel. Chodila som tam kazdy tyzden, zub som mala otvoreny asi 3 mesiace. Ale tak ked to začalo prvý krat tak strasne ma ten zub bolel ze mi bolo uplne jedno ze mi ho vŕta bez injekcie, hlavne som chcela nech uz ta bolesť skončí 🤦🏻‍♀️ Hned ako zub otvoril, povolil ten tlak a bolesť sa násobne znížila.. ale zaplomboval ho az ked som porodila. Pri každom uzavretí dočasnou vložkou počas tehotenstva ma to vzdy znova rozbolelo 🤷🏻‍♀️

s_a
21. máj 2020

V 2 trimestri uz môžeš

aneta04
21. máj 2020

Ahoj, ja som bola 15 tt a tiež mi trhali aj injekciu som dostala..

zuzik307
21. máj 2020

idealne v druhom trimestri, s injekciou samozrejme...

whatever1