Bolesť na hrudníku v tehotenstve

klaudia_kaja
8. máj 2019

Ahojte. Chcem sa opýtať, či má niekto skúsenosť s bolesťou na hrudníku v tehotenstve? Najprv som mala pocit, že je to pálenie záhy, lebo skôr som mala pocit, že mi to ide od žalúdka.. ale dnes v noci som sa zobudila, bolo to neskutočné, vyrážalo mi to až do chrbta, netrvalo to dlho, ale veľmi som sa zľakla, na nete som čítala, ale viac som sa zľakla.. pred tým som to nemala.. ďakujem za každú odpoveď...

miskap125
8. máj 2019

@klaudia_kaja ahoj,niesom síce odborník, ale ja mávam bolesti z pálenia záhy až vzadu na krčnej chrbtici..aj každý deň sa tým trápim, skratka keď ma pali zaha, vystreľuje mi take pichanie až do krku vzadu...takze myslím že to môžeš mat z toho..

susedka
8. máj 2019

@klaudia_kaja a ked sa poriadne vystriete alebo zhrbite necitite bolest medzi lopatkami? Ja mam tlaky na hrudi z chrbtice, naozaj mam niekedy pocit ze sa z toho nemozem nadychnut ... ale ja by som isla na vysetrenie aby ste mali istotu

klaudia_kaja
autor
8. máj 2019

No problémy z chrbticou mám, čo sa týka stuhnutých trapezov, ale toto bolo taká bolesť ako keby ma išlo poraziť, prvý krát sa mi to podobalo k tej zahe lebo mi to išlo od žalúdka cez celý pažerák ( cez hrudník) až do krku no teraz som to cítila len čisto na prsiach, nemyslím si, že som zrelá na infarkt, čítala som pľúcneho embolii a dosť ma to vystrašilo... Radšej keby to bola tá zaha v prvom tehu som ju mala tiež, že som spávala po sedačky ale takto strašne to až nebolelo, preto mi to je také divné.. už mi spomínali aj žlčník ale čo som čitala tak to môžem vylúčiť ...

Ale ďakujem za odpoveď

klaudia_kaja
autor
8. máj 2019

@susedka tlaky na hrudníku z chrbtice mávam aj ja aj sťažené dýchanie, len toto bolo také divné..

jessicai
9. máj 2019

Som Laik ale myslim si, ze to moze byt z chrbtice alebo zlcnika.

niemmo01
13. apr 2020

Žlčníkové kamene

bambuslienka
25. sep 2020