• Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO
  • Odporúčame: Mojasvadba.skModrastrecha.sk
  • Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO

Antibiotiká Pembene. Môžu uškodiť dieťaťku?

1. októbra 2008 
Ahojte prosím Vás tehulky alebo maminky ktoré majú skúsenosť s niečím podobným, som v 8 mesiaci tehotenstva a dostala som silnú anginú a preto mi doktor nasadil antibiotiká PEMBENE, myslíte že mohli tie lieky nejako uškodiť môjmu dieťatku dakujem pekne za odpoved jarka
1. okt 2008 o 16:35  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
lekar by mal vediet co robi,ale vo vyssom stupni tehu,uz by vady na dietatku nemali byt,mozno tak ziskana alergia na penicilin :wink:
http://www.nobel.sk/default.aspx?what=drug&code=65356
1. okt 2008 o 17:45  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ja som brala v 7 alebo 8 mesiaci už si presne nepamätám v 3ťom tehu penicilín, a nič

a teraz v poslednom bioparox
1. okt 2008 o 17:52  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
autor
babenky som tu nova , celkom ste ma potesili, ale aj tak ma to mzi, lebo citam niektore prispevky na roznych strankach tak sa mi stavaju dupkom vlasy ale vase odpovede nie su take hrozive skor uspokojujuce, dakujem vam pekne :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: jarka
1. okt 2008 o 18:14  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Tvoj príspevok