Používame cookies. Viac informácií tu.
Zavri

Duphaston a špinenie v tehotenstve

viciouss
13. aug 2013

Ahojte

Par dni dozadu som mala slaby hnedy vytok, iba z vecera do rana. Doktor mi nasadil Duphaston. Beriem ho asi 5 dni a dnes sa opat objavilo spinenie. Na pribalovom letaku pisu, ze sa moze objavit a zvycajne nie je dovod na paniku. Neviem vsak, ze ci sa to tyka aj tehotnych zien, kedze Duphaston maju uzivat aj netehotne zeny.
Je to podla Vas normalne? urcite budem zajtra volat rano lekarovi, ale chcela by som vediet, ci mala niektora z vas nieco podobne.

Dakujem

zuzkamacken
13. aug 2013

myslim, ze som s duphastonom trosku spinila aj ja.. ale sla som k lekarke..

livocka21
13. aug 2013

@viciouss ja som brala duphaston a spinila som takisto... potom to preslo samo...hmm spinenie nie je vynimocne.... no kazdopadne zavolaj dr... drz sa 🙂

tanicka137
14. aug 2013

@viciouss ja som mala to isté a dnes mi doktor tiež predpísal duphaton. Uvidíme...

Tu začni písať odpoveď...

Odošli