Mám ostať na práceneschopnosti kvôli stresu z nehody?
Ahoj. Skuste mi napisat vas nazor. Som v 19.tyzdni tehotenstva. Tehotenstvo sa podarilo az po roku snazenia a po indukcii ovulacie liekmi. Zaciatok s obrovskym hematomom, 2x viroza s teplotami v prvom trimestri - chodila som celu dobu do prace. Pracujem ako lekarka, mam plny uvazok + chodim este do 4-5 sluzieb mesacne + po poobediach obcas chodim zaskakovat do ambulancie. Do prace dochadzam 60km autom, vcera som mala na dialnici nehodu - zozadu do mna vrazil autobus-nezabrzdil. Fyzicky sa citim dobre, ale psychicky ma ta nehoda celkom dostala. Dnes som hovorila s mojou sefkou,ze by som tento tyzden este odpracovala,kedze uz mame rozpis, ale ze od pondelka by som chcela zostat na dva tyzdne doma(Vianoce mam dovolenku a od januara idem na predatestacne staze).
No a tu je moj problem,asi nejaky spasitelsky syndrom. Ja sama vystavujem PN, len ked fakt nato vidim dovod a neviem ci mam zostat este pracovat alebo si fakt na tie dva tyzdne odpocinut. Reakcia sefky ma zaskocila, v podstate mi povedala,ze vidi,ze uz som sa rozhodla a bude musiet za mna makat niekto iny(to nie je pravda,je nas v praci fakt dost a v pohode sa to vykryje). No a ja mam teraz vycitky, ze co spravit 😒. Dik za vas nazor.
ty mas vycitky teraz ona by ich mala mat keby sa nedajBoze nieco stalo s drobcom... lebo vsak pracovat sa musi 😥 vobec si nic nevycitaj, ja by som po nehode sla rovno na PN a oddychla si. drzim palceky nech je vsetko v poriadku
tiez by som sla. nemyslim si, ze kazda tehulka na PN musi, aôle tvoja praca je narocna, uz len casovo a aj spychicky, tiez nehoda a prekonane a aj hroziace infekcie.
ked som to takto napisala, tak si myslim, ze je toho celkom dost. dost dovodov na PN.
Zdravie máš iba jedno ...
Či fyzické,či psychické.
Pravdepodobne si ako mladá, bezdetná zaskakovala , teraz to potrebuješ ty.