Používame cookies. Viac informácií tu. OK

Môžu antidepresíva poškodiť plod?

mirabella27
29. máj 2012

Ahojte mamičky.Potrebovala by som radu ohľadne tehotenstva a antidepresív..som liečená tretí rok,beriem cipralex,coaxil a lexaurin..Zistila som,že som tehotná,až keď som už v treťom mesiaci (normálne som mala menzes)..bolo to veľké prekvapenie a jediné šťastie je v tom,že som už predtým začala pomaly vyraďovať lieky,resp.znižovať si dávky,lebo som sa cítila dobre..Takže vlastne v období,keď som už bola tehotná,nebrala som vôbec coaxil.Lenže brala som cipralex 10mg-jednu tabletu každé ráno,plus pol tbl.lexaurinu ráno a niekedy aj večer.Mojej gynekologičke som povedala o cipralexe,ten mi dokonca schválila-aj keď ho už beriem len ob deň,v tom strese som ale zabudla povedať o lexaurine a ešte som asi tri krát za tie tri mesiace zobrala aj ibalgin-robili mi zuby..Samozrejme to lekárke všetko poviem,ale aj tak mám strach a do najbližšej kontroly mám tri týždne,tak sa chcem opýtať,či má s tým niekto skúsenosť,alebo niekoho takého pozná,lebo mám strach,či je dieťa ok..Doktorka povedala,že je vitálne a pekné na svoj "vek",ale predsa,nemôže byť poškodené z toho lex??? ďakujem za odpovede!!! 😨

Tu začni písať odpoveď...

Odošli