Nifty/trisomy - áno, nie
Dávali ste si robiť tieto testy ? Ak áno prečo, len tak ? Alebo kvoli nejakým predošlým zlým výsledkom?
@denden77 tripple testy sú tie automatické co robí gyn z krvi ?
Išla by som keby mi vyšli zlé výsledky pri tých základných testoch.
Trisomy - kvoli veku
Len tak.
Nedala. Ani kvoli veku, upt by som ajtak neriesila...
Dala automaticky
ak by som mala zlé výsledky, šla by som.
Trisomy-len tak som dala.
Ja som typ panikár chcela som vedieť, nestresovať sa cele tehotenstvo, kvôli nespoľahlivým tripple testom ☺️
Ja ,hoci som mala výsledok Triple testov zlý(nestresovala som,keďže viem,že to je len štatistika), nedávala som si žiadne platené testy robiť, bola som na morfologickom sone u MUDr Grochala v Martine-dopadlo ok, platené testy by som neriešila ,pretože k UPT uznajú len výsledky z amnio....
Nedala. Aj tak by som nemala odvahu na potrat, tak na co sa stresovat.
Dala pri druhom-Nifty, kvoli zlym vysledkom tripple testov
@riskoh o ňom som pocula ze je odborník, som 13tt myslíš ze by ma ešte do 20tt zobral ? Kolko sa u neho čaká?
Zobral určite, známa riešila okolo 18tt.. Treba zavolat a informovat sa
Nedala, ani tie bežné zadarmo. Počet chromozómov je podľa mňa úplne zbytočné vedieť, podstatné je, ako sú na tom orgány - čiže dávali sme kvalitné sono u Grichalu, v 20. a 30.tt, tam sa ukážu dôležité veci.
ak by mi vysli zle vysledky na tych zakladnych testoch isla by som na platene
Doteraz lutujem, ze som nesla hned ako sa dalo. Mam za sebou najhorsi mesiac v zivote po zlych tripple testoch, ked som rychlo vybavovala terminy a nasledne cakala na vysledky . Ten mesiac mi velmi uskodil a uskodil urcite aj malickej, ktora sa po neskorom Nifty teste ukazala ako zdrava. Uz nikdy tuto chybu neurobim a pojdem hned.
Ano, dala, kvoli veku mi ich doktor odporucal. Zaroven som sa dozvedela hned aj pohlavie.
Nešla som pri dcére a nepôjdem ani teraz. Dôvod? Výsledky nič nezmenia. Dieťa by som si nikdy nezabila, nech by boli výsledky akékoľvek.