Pokecáte o tehotenstve?

dzenar
6. jún 2013

Ahojte baby ktora pokeca o tehotenstve cez spravy budem vdacna

m_ij_ka
8. aug 2013

a čo ťa konkrétne zaujíma, ja mám za sebou už dve tehu

cbacb
3. dec 2015

Baby,mozem sa opytat,som v 31 t.t,a chcela bysom vediet ci mozem jest susene ovocie(papayu,banany)?dakujem za odpoved

worker_falcon
3. dec 2015

@cbacb založ si svoju diskusiu, tu sa ti dosť ťažko odpovedá. Okrem toho, že tvoja otázka je v štýle "môžem ako tehotná sedieť na stoličke".

alenkatt
5. dec 2015

Dobrý deň,
Som studentkou pôrodnej asistencie a píšem bakalárku na tému „Strach tehotných žien a spôsoby zvládania“. Cieľom mojej práce je zistiť analyzovať a vyhodnotiť Vaše osobné pocity, obavy strachy v súvislosti s tehotnosťou a pôrodom a tak získať od Vás cenné podnety, ktoré by prispeli k lepšiemu pochopeniu žien a skvalitneniu starostlivosti o ženy počas tehotnosti a pôrodu a to najmä v oblasti predchádzania a zvládania strachov, ktoré môžu mať negatívny dopad na priebeh tehotnosti a pôrodu.
Dotazník je anonymný a dobrovoľny. Ak si nájdete najdete 3 minúty času na vyplnenie veľmi mi tým pomôžete. ĎAKUJEM
https://www.survio.com/survey/d/U8K3T9N1M1R6G4I8W

anakristina
27. dec 2015

Alenkatt napisala si sem taky studeny text ze nemam chut sa pozriet na tvoj test.oznamuhes ze ten strach negativne ovplyvnuje plod.tak sa bojim otvorit dotaznik ze co za nezmysel tam bude ze z toho dostanem strach ktory mi nasledne ovplyvni "plod" .dufam ze ta starostlivost ostaca v teoretickej rovine lebo u teba asi absentuje citlivy pristup

len_leninek
27. dec 2015

Napisala normalny vecny text, ziadny "studeny", ide predsa pisat bakalarku, nie krasnu literaturu, a uz vobec sa v nom nezmienuje o tom, ze by mal strach ovplyvnovat plod.

zuz02
27. dec 2015

Mne to zase pride normalne napisane. Nevidim na tom texte nic strasne, co by posobilo nejak extra necitlivo. Je to tak formalne napisane, ale zase jedna sa o dotaznik studentky a nie o pokec, tak je to ok.

margarita