Menzes mi neprišiel ani napriek vyvolávačke.
Ahojte baby, mám tu problém s ktorým si lámem hlavu už dlhší čas. Študujem na SŠ. Žijem u priateľa kvôli rodinným problémom. Ľúbime sa mame sa radi. Poďme k veci, moj posledný menzes bol na Vianoce od vtedy ako keby sa zem zľahla. Menzes mi zvyčajne mešká alebo chodí skôr do 3-4dni. Najprv som to brala v pohode, že stáva sa ale situácia bola čo raz viacej stresujúca. Stále ta mrcha nechodila a testy boli negatívne. Rozhodla som sa objednať u gyn. Bola som tam prvý krát takze si viete predstaviť ten stres. Doktor mi povedal že všetko je v poriadku, gravidita to nieje. Tak som si dala predpísať antiku a pichnúť vyvolávačku. Problém je v tom že je 15den a ja stále nepociťujem žiadne príznaky príchodu menzes absolútne nič. Bojím sa ako sa situácia vyvinie lebo som mladá a nechcem si naozaj pokaziť život :( dieťa je krásny dar aké nie som psychicky a fyzicky na to pripravená a nechcem aby babo vyrastali v zlej morálke a chcem aby mal všetko čo bude potrebovať a čo mu budem na očiach vidieť
A antiku už berieš, či ako?
Neviem koľko máš presne rokov ale píšeš, že si na strednej. Vtedy ešte cyklus môžeš mať vselijak zvyčajne do 18 rokov sa upravuje, niekomu aj dlhšie 😉
Žiadny stres ak doktor vylúčil graviditu tak zjavne tehotná nie si a treba len čas kým sa menštruácia dostaví, možno si aj v strese tak zato to meškanie 🙂
Všetko je okej
Nie som plnoletá, krvný test mi nerobil len vnútorne sono, antikoncepciu som nezačala brat pretože mi neprišiel od vtedy menzes, včera večer som sa začala špiniť, ale nič z toho nie je stále nekrvacam, a neviem si naozaj predstaviť čo bude ďalej, strašne pocity sa vo mne búria ...
@monika200603 od vianoc prešli skoro dva mesiace ak by si bola tehotná tak by ti to už zistili.