Používame cookies. Viac informácií tu.
Zavri

Mám 19 rokov a som v 22 týždni. Poradíte mi?

didushqa
4. okt 2012

Ahoj mam 19 rokov a som prvýkrát tehotná som v 22tt a lekár mi povedal že male je dole položené, tlačí sa ževraj dle. Lenže ja neviem čo mám robiť ešte študujem a neviem odkedy si mám dať individuálny plán. Doktor mi nepovedal nič ohľadom školy. A teraz neviem či to budem v poriadku ak budem chodiť do školy a nič sa mu nestane, pretože som počula že také ženy majú ležať s vyloženými nohami a oddychovať. Prosím poraďte..

junovka
4. okt 2012

lekar ma pravdu, nakolko moze sa stat, ze mozes zacat aj krvacat....je uz na tebe, ci si nechas odklad skoly a dokoncis ju po porode, alebo si to odlezis a narodi sa ti zdrave krasne dieta, ktore ti nenahradi ziadna skola 😉

tanickaskorokubikova
4. okt 2012

Hlavne bud v kľude 🙂 moja švagriná mala to isté, tiež jej kázali ležať doma 🙂 ale keďže už mala ročnú dcérku samozrejme sa to nedalo, len si dávala väčší pozor nedvíhala nič ťažké a tak....v rámci možností. To že chodíš do školy je podla mňa v pohode, len sa veľmi nenamáhaj a buď v kľude, stres potrebuješ rozhodne najmenej, držím palce určite bude všetko v poriadku 🙂 A inak švagriná nakoniec tuším ešte aj prenášala 😀

babajaga
4. okt 2012

ahoj,mam odlezane tehu....tak odporucam ti nebehat,nechodit,nesediet...ked tak tak radsej stat,ako sediet....a hlavne klud na lozku...nemusis lezat dole hlavou 😎 ,ale co najviac lez....a klud,pokoj...pokym si zatvorena,nic sa nedeje,niektore zeny maju babo nizko a v pohode funguju....ale radsej prevenciu,ako skor porodit...potom su same problemy a budete s atrapit s babatkom spolu....ako radi junovka,ak je to nie dobre a bude sa to zhorsovat,radsej dostuduj po porode....

mv1
4. okt 2012

..to je individuálne., a vôbec nezáleží, ako je položené, otočené.....nezabudni, že čo sa má stať-to sa stane, a nijak tomu nezabrániš.. 😎 Neboj, všetko zvládneš s ľavou zadnou- veď si ŽENA!!! 😀

katren
4. okt 2012