Nočné služby v 14tt a veľká únava

misicka2805
14. júl 2018

Ahojte žienky som na prelome 13-14 týždňa, chodím do práce, pracujem ako recepčná teda aj nočné bohužiaľ bývam veľmi unavená, a momentálne čerpajú kolegine dovolenky tak po tichej dohode ťaháme 24-rky, je to pre mňa veľmi vyčerpávajúce myslíte že by ma môj doktor vypísal na PN? Ďakujem

asia83
14. júl 2018

@misicka2805 Urcite. Zo zákona po písomnom oznámení tehotenstva nesmiete robiť nočné, tobôž nie 24-ky. Musíte v noci spať, je to dôležité pre zdravý rast dieťaťa.

pininka
14. júl 2018

Suhlasim, urcite by som 24ky nerobila.

veronka2010
14. júl 2018

@misicka2805 som v 22-28 a nepracujem.

whatever1
14. júl 2018

@misicka2805 Ahoj. Tehotne nemozu robit nocne, ani dlhe smeny. Na to je zakon. Pokial ti v praci nemozu dat take smeny aby vyhovali tvojmu stavu, alebo nemali pre teba inu poziciu tak jedine nemocenska... V praci vedia ze si tehotna? Lebo tvoj zamestnavatel nie je povinny sa k tebe spravat ako ku tehotnej pokial ho o tom pisomne neinformujes. Tak sup sup k doktorke nech ti da neake potvrdenie aby ti v praci vyhoveli, alebo rovno nemocensku.

alex666
14. júl 2018

@misicka2805 No ked mas kolegyne na dovolenke a este aj ty pojdes na PN, tak asi nechas zamestnavatela v štichu. Ak sa citis dobre, tak nemusis ist hned na PN, len urychlene oznam, ze si tehotna a nemozes robit 24ky.

whatever1
14. júl 2018

@alex666 Ahoj, ja si myslim ze by ju to nemalo trapit. Keby boli kolegyne chore tak nepoviem to sa stava, ale vedome si brat dovolenku viacej ludi naraz na ukor dalsej ktora potom musi tahat 24ky...ako to mohol sef dovolit? Bohuzial jej tie smeny bude musiet skratit aspon kym nepojde na pn. Na prvom mieste je zdravie babatka.

matulik212
17. júl 2018