Používame cookies. Viac informácií tu.
Zavri

Antibiotiká a zápal močových ciest v prvom trimestri

mishaella1984
24. mar 2015

Včera mi po vyšetrení a predchádzajúcich príznakoch (krv v moči, strašne silné nutkanie na wc aj ked nebolo už čo dať von) zistili zápal močových ciest - zvýšene leukocyty a bakterie v ňom. Nič nové asi pre tehotné.

Dostala som ATB na to - Zinnat 250mg.

Avšak neviem či na penicilin alergická som alebo nie, nikdy ma žiaden lekár na to neotestoval. Vždy sa max. opýtajú ale kedže ja to nemam odkial vedieť a ATB sa takýmto veciam sa vyhýbam z daleka tak neviem.

Naposledy som brala atb pred cca 2-3 rokmi od alergologicky kvôlu pretrvavajucemu kašlu.

Som v prvom 3mestri.

Už nejaký ten rok mam na jednej ruke na 2 prstoch a v medzi prstových priestoroch alergiu. Niekedy je to červené, urobia sa mi malé pupačiky naplnené vodou, svrbí to, niekedy naopak mi ostane pokožka uplne vysušená.
Žiaden lekár to prakticky neriešil.
Len mi dali vždy nejakú mastičku ale ináč nič viac.
Či to vzniklo vtedy z tých atb a či v nich bol penicilin sa už asi nedozviem.
Ale trvá mi to na ruke už cca tie 3 roky. Niekedy sa t ako tak zlepší ale nikdy to nezmizlo uplne a niekedy uplne zle.
Už som všeliako tlačila na lekarov ale nič.. nevedia čo to je a taký prístup k tomu zachovali. :(

A bojím sa či naozaj nemam alergiu na penicilin aby mi to ešte nebodaj nezhoršilo (lebo aj pri Zinnate píšu rozne kožné alergie) nehovoriac o tom, aby mi to neskomplikovalo tehotenstvo.

Máte niektorá obdobnú skúsenosť?
Či už s alergiou na penicilin a ako to odhaliť skor ako by mi to mohlo ubližiť alebo takou kožnou alergiou?

Tu začni písať odpoveď...

Odošli