Je Xanax počas tehotenstva bezpečný?
Ahojte, moze nejak poskodit? Medzi ovulaciou a menstruaciou (teda uz mi nedosla) som si dala 1 tabletku na vecer.
Ked som si dala, prvdeodobne uz bolo po oplodneni....
Dakujem!
absolútne nič sa nedeje, klud
@marseillefan
@zobaka ani ked uz podla mna embryjko sa uchytilo?
Neboj, je to v poriadku. Babo je este vyzivovane zo zlteho telieska...dalsie tabletky si uz nedavaj...uzivaj si tehotenstvo°°
ja nie som odborník, ale len preto, že na lieku píše, že by ho nemali užívať tehotné ženy neznamená, že sa hneď niečo stane, ak ho náhodou užijú... xanax nie je nejaká potratová tabletka. Ani jeden štamperlík ti neublíži...problém nastane, ak by si pila pravidelnejšie.
samozrejme, to nie je liek, ktorý by pôsobil ako jed pre plod, najmä keď bol uzitý raz, ja som nevedela, že som tehotná a dostala som angínu, brala ATB a skoro som sa zos. keď mi potom vyšiel test, dr. má ukludnila, že prvých 21 dní lieky nemajú vplyv na plod, dieťa mám úplne zdrave
@palicka
@marseillefan
@zobaka Dakujem vam! ❤️ Uz som kludna! Samozrejme, uz ho uzivat nebudem.
ako ti napisala @palicka babatko este zije zo zlteho telieska. nic sa mu nestalo.
Nič sa nestalo. Ale neskôr treba dávať pozor práve v tých úvodných fázach tehotenstva. Vtedy mala zmena vo vývoji urobi veľký rozdiel vo výsledku. No príroda ma aj opravné mechanizmy a nie všetko ovplyvní vývoj. Alkohol a tabletky určite nie. Potom keď už budeš po siedmom mesiaci je to iné. Tam už pohárik neurobí zmeny v čítaní generických informácii.
Neboj sa ja som.nevedela že som v tom ..a užívala som neurol.a to už som bola 7tt a chvala Bohu nič sa nestalo a to skoro 2mesiace som.uzivala tieto lieky lebo som.nevedela že môžem byť v tom keď ze som.ostala tehotná v Dane a teraz som.uz v 15+3tt
Babo je zdravé.
@pralinka25 🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Chvala Bohu! Dakujem!
@slovakboy Samozrejme. V zivote by som si nic nedala, co moze ohrozit babatko... Ani po 7. mesiaci 🙂