Kde môže gynekológ nechať hospitalizovať tehotnú?
Mamičky, vy tu viete všetko... Mám otázku, len ma to zaujíma zo zvedavosti.
Predstavme si situáciu, kedy žena je tehotná a jej gynekológ uzná za potrebné ženu hospitalizovať (podozrenie na preeklampsiu, predčasný pôrod, zlé prietoky, krvácanie, prípadne potermínová gravidita...). V meste je však viac pôrodníc, kde by teoreticky ženu mohol nechať hospitalizovať (asi skôr prípad Bratislavy, Košíc). Vyberie ju on či my?
Kamarátka hovorila "poslal ma na Antolskú" - mňa zasa poslal na Kramáre (v oboch prípadoch sme však prejavili želanie v tých pôrodniciach aj rodiť. Berie lekár ohľad na tento náš výber? Asi áno, či? Do papierov píše konkrétnu nemocnicu?
Budem vďačná za každú skúsenosť. Google mi nepomohol a neviem, koho sa spýtať. Jedine asi gynekológa, ale k nemu pôjdem až niekedy budúci rok :D
@basska_b asi zavisi od toho, na co sa specializuju a moze byt aj podla toho, kde on pracuje ako porodnik. Podla mna sa da vybrat, nemusia ta ale vsade vziat - u kocha napr velmi predcasne porody odklanaju... Alebo kvoli kapacite, to sa stalo ked som lezala v ruzinove-zeny co prisli na antolsku poslali do ruzinova ze oni su uz plni. A aj u kocha ked som bola, tak mi spolubyvajuca vravela ze ju den predtym nevzali, ze ju nemaju kam dat
@evkamotka No veď toto, že môj robi pre Kramáre, automaticky by ma posielal tam, akurát že ja tam nemám vôbec chuť ísť 🙈 rodila som najprv kramáre, ale pri druhom som ušla do Ružinova 😁 dúfajme teda, že pri treťom nebude potrebná žiadna hospitalizácia. Nechce sa mi meniť gynekológa, lebo inak je fajn