Sex a tehotenstvo

21. okt 2021

Ahojte mamičky, mám taký chúlostivý problem. Než som otehotnela s partnerom sme mali sex aj niekoľkokrát do dňa. Na začiatku tehotenstva to bolo stále fajn ale ako náhle mi začalo rast brusko mám pocit že už ho nepritahujem a sex nemáme kľudne aj týždne. Stále som ja ta čo ho musí prosiť. Proste on sám od seba na mna nedostane chuť a keď aj hej tak len rýchlo bez akéhokoľvek maznania a predohry proste len aby sa jemu uľavilo. No stále tvrdí že som pre neho najkrajšia. Nejaké rady ?

mediana
21. okt 2021

Niekoľkokrát do dňa? To nechodíte do roboty? 🙈 Tak začnite, alebo si nájdite aj iné koníčky a nebudeš rátať kolkokrat za týždeň ste mali sex. Sorry, viem že som neporadila ale nedalo mi nekomentovat 😀😂

autor
21. okt 2021

@mediana tak ja nie lebo som bola študentka a on pracuje v zahraničí a keď bol doma. Tak som to myslela.

martina1201
21. okt 2021

Ahoj, skús sa s ním porozprávať či to nebude tým že sa bojí aby drobcekovi neublížil.

autor
Autor odpoveď zmazal
Zobraz
mediana
21. okt 2021

No vidíš tak keď nebol častejšie doma, tak si to chcel užiť v tie dni čo bol doma. A teraz už asi je doma, tak to nepotrebuje stále... Neviem ako to máte teraz s tou jeho prácou

autor
21. okt 2021

@martina1201 skúsila som pár krát mu niečo naznačiť ale nepochopil. Akože mala som aj problémy že som krvacala ale doktor dovolil že pomaly ale on nechce.

autor
21. okt 2021

@mediana akože to neni o tom že by mi to chýbalo lebo som zvyknutá byt bez keďže odchádza aj na mesiac preč. Skôr je to o tom že mám pocit že som škaredá kvôli brušku, neprítažliva a už z toho začínam mat take chvíľky že len plačem a plačem

mediana
21. okt 2021