Používame cookies. Viac informácií tu. OK

Užívanie Candibenu v 1. trimestri. Je vhodné?

janajanajana
16. aug 2008
Lekar mi zistil, ze pricinou mojho hnedozlteho vytoku je kvasinkova infekcia, co ma velmi potesilo, kedze som sa obavala horsieho. No a predpisal mi candibene, tak sa chcem opytat, je to vhodne uzivat v 1.trimestri tehotenstva a ci tato infekcia nema vplyv na plod babatka. Vdaka za rady.
junovka
16. aug 2008
janajanajana, ak ti predpisal Candibene, tak to ber.Ja viem, ze v 1.trimestri sa neodporuca, ale lekar neni az taky blby, aby ti uskodil Aj ja som ho brala a v pohode Hnedasty vytok mohol nastat z dosledku infekcie, teda ber Candibene cim skor, aby si zahubila infekciu, nakolko ta infekcia moze sposobit potrat
janajanajana
autor
17. aug 2008
junovka a brala si ho tiez v 1. trimestri? Ja viem, ze lekar nie je blby, ale co tu citam, kolko lekarov, tolko nazorov. Zajtra sa chystam k svojmu lekarovi, tak som sa rozhodla pockat do zajtra, a uvidim co mi povie. :-|
bzucinka2
17. aug 2008
vela liekov sa neodporuca, ale pokial to tam nie je vyslovene zakaz, tak sa mozu v nutnych pripadoch, aspon tak mi to vysvetlil moj doki, ked som sa ho pytala, ci mozem lieky co mi predpisal pocas kojenia, ked je tam napisane, ze sa neodporuca 🙂
junovka
17. aug 2008
janajanajana, ano brala som ho v 1.trimesti pri Timeike...a nebol jediny Candibene :-S 😉

Tu začni písať odpoveď...

Odošli